Ez legalább egy nyugodt rész. Csak a szokásos vizsgára előkészítés. Bonyodalmak nélkül.
Abba azért rossz belegondolni, milyen lehetett az autó állapota, amikor megvetted.
Ez legalább egy nyugodt rész. Csak a szokásos vizsgára előkészítés. Bonyodalmak nélkül.
Abba azért rossz belegondolni, milyen lehetett az autó állapota, amikor megvetted.
(#2) Lalikiraly Hieronymus (#1)
Hát merci klubba beszével volt már aki bőven millió fölötti árban vett és nem kevesebbet költött rá, mint én. Ezek ilyenek.
Minket az ejt ámulatba, hogy ma is milyen jó utazóautó. Hát akkor újkorában milyen elképesztően jó lehetett.
(#3) Hieronymus Lalikiraly (#2)
Egy autóra költeni nem művészet. Főleg akkor, ha szerelő is rásegít.
(#4) Lalikiraly Hieronymus (#3)
Hála az égnek lassan 15 éve igen barát a szerelő, így félig puszira, illetve nagyon olcsón javítja és elképesztő módon ért hozzá, hiszen csak Merciket szerel.
(#5) Hieronymus Lalikiraly (#4)
A te autód egyszerűen szerelhető. Nem igényel modern technikát. Ahol a fedélzeti számítógép diagnosztikája kezdődik, ott kezd véget érni a régi szakik tapasztalat alapú tudása. A cserét a szoftverbe is át kell vezetni.
Ha nem szakszerviz, akkor nem férnek hozzá a gyártó tudásbázisához. Bár a nyelvtudás hiánya amúgy is megnehezítené a használatát.
(#6) Lalikiraly Hieronymus (#5)
Az én szerelőmnek megvan a legújabb gépe. S osztálya van, 2010 körüli.