Bélése nem van felfotózva?
[Re:] [Lalikiraly:] Mercis kalandok (Negyedik rész) - BLOGOUT fórum
hozzászólások
Na, megírhatnád a cikkedet magyarul is. Na, ne kezdj minden mondatot na-val. Na, leginkább egy mondatot se kezdj azzal. A szervó olajat nem úgy írják. Na, ne írj olyat, hogy akkor folytatnám, hanem folytasd.
Na, nem muszály (sic!) a muszájt se rosszul írni. Na, a te böngésződ nem húzza alá a helyesírási hibás sorokat?
Lesz róla kép, csak betelt a képtárhelyem itt várok, hogy ürüljön.
Lenin elvtárs egyszer elmondta, hogy a mennyiség egy idő után minőségbe csap át.
Ebben sem volt igaza!
Annak idején a PHeke már az első adásában is azt a minőséget érte el, mint az utolsóban.
Legalább olcsóbb volt így koszosan, leengedett gumikkal? Jó nagy batár, van benne hely bőven gondolom.
A kereskedők általában lusták és genyók.
Az autó maga a polírozást nem megcsinálása miatt 370 be került. Nekem nem mell mondani milyen lusták a kereskedők...
A kulcs 50 be került
Egy adag javítas plusz egyéb alkatrészek 50 be.
Azóta volt egy defekt az is 5000.
Jövő hónapban műszaki.
Most hétvégén motor és difi olajcsere lesz.
Utána majd váltó és futómű.
Szerintem úgy volt vele az eladó hogy egy 370.000 forintos autót már nem fog takarítgatni. Igaz igénytelenség de annyira nyomott ára volt hogy lehet neki nem érte meg.
Ennél alig többért adtam el az előző autómat de azt legalább nagyjából kitakarítottam, bár nem hinném hogy emiatt többet kaptam érte.
Egyszer taxiban ültem hasonlóban, tetszett. Jók ezek a kis beszámolók!
Mondjuk az se jó, mikor még a motorteret is kimossák, hogy ne látszódjon az olajfolyás, lyukas servo vezeték
Hát nézzétek, azért az autó belseje is sokat elárul a tulajról, hogy csak hajtja, vagy azért foglalkozik is vele.
Nem én sem azt mondtam, hogy de igenis kárpit tisztítás meg motormosás ilyenek, de azért jobb egy olyan autót látni elsőre ami tiszta. És ennél még a tisztaság, hanem minden csakúgy beledobva, pl emelő, műanyag takaróelemek, az elakadás háromszög. Én tényleg csak pár órát rászántam egyedül és sokkal élhetőbb lett a kocsi.
Magamból kiindulva, nemrég adtuk el a G Astránkat például. Jöttek megnézni, és azonnal el is vitték. Azzal kezdték, hogy végre egy tiszta autó.
Eladtuk ugye a másik C Mercinket is mert, jött ez. Aki jött megnézni, jelzem mindkét esetben az első ember. Ezt is rögtön elvitte és ő mondta, hogy milyen moslékokat látott eddig. És végre egy normális tulaj.
Persze nem akarok én ezzel senkit beskatujázni ilyesmi, de nekem ez a tapasztalatom.
Igen és le is írtam a hirdetésbe, hogy gyerek, kutya, dohányzás és egyéb mentes az utastér. Meg is lehetett nézni, mert tisztább mint néhány orvosi műtő, az fix. De én így szeretek beleülni kocsiba. Igen és például vagyok olyan maradi, hogy csak teletankolom és kész, és minden tankoláskor pl nézek egy keréknyomást, időnként hiába írja a merci, ha rossz egy égő én körbenézem azokat is. Utálom ha valami nem működik a kocsin.
Nem biztos. Az enyém belseje, olyan mint egy szerszámbolt az apokalipszis után.
De műszakilag rendben van nagyon. 5000 kilométerenként szervízbe viszem, átnézik, ha valami gond van javítják.
Na de akkor költesz is rá. De aki a kereket sem képes felfújni, vagy netán ingyen beállítatni a fényszórót? Meg itt a megvétel eladásról volt szó. Én a kocsiban amúgy még kalapácsot is találtam Annak a helyét egy poroltó vette át. A vezetőüléshez kell még konzolt szereznem, hogy oda fel tudjam rakni.