üzenetek

hozzászólások


an0ny
(tag)

"Nem igazán emlékszem a közelmúltból olyan esetre, amikor azért hívnak vissza egy típust, mert leeshet a kereke."

https://car-recalls.eu/?s=wheel+screws


Noukoum
(veterán)

"Majd ha jönnek a nagy gyártók akik tudnak minőséget gyártani akkor vége lesz a Teslának" 23. Epizód ;]


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Kösz! Úgy látom, hogy az Opelnél volt egy időszak, amikor beleszaladtak hasonlóba, bele is írtam, az anyagba.


bear_
(aktív tag)

Ezért miért hívnak vissza autókat? A kerekeket le KELL tudnia mindenkinek cserélni ha defektet kap. A másik meg az, hogy a szervízbe vezető úton még nagyobb az esély, hogy kilazul az a kerék.


Füleske
(őstag)

Nem tudom, hogy jön ide a defekt. :F Leesik a kerék, az nem defekt.
Mellesleg nem adnak már az autókhoz (kevés kivételtől eltekintve, vagy opcionálisan megvásárolható néhol) pótkereket. Emelőt sem.
"a szervízbe vezető úton még nagyobb az esély" Miért nagyobb az esély?


bear_
(aktív tag)

Arra gondoltam, hogyha defektet kap valaki akkor le kell tudnia cserélni a kereket, úgy általánosságban.

Azért nagyobb a szervízbe vezető úton a fellazulás veszélye, mert ugye bármikor fellazulhatnak a csavarok. Egyszerűbb lett volna kiküldeni egy értesítőt, hogy mindenki húzza meg otthon a csavarokat, addig ne menjenek sehova a kocsival.


Füleske
(őstag)

Ez szerintem valamilyen konstrukciós/anyaghiba lesz, nem az, hogy nem húzták meg a csavarokat. Tehát mondjuk kerékanyákat kell cserélni.


pepe792
(tag)

Főleg akkor, ha a szervízben annyira rászorítják, hogy emberi erővel te nem szeded le. Nyári téli gumi felrakásnal meguntam, hogy két kulcs is elgörbült az évek során. De neked sok sikert.


forumpista
(tag)

Na de itt pont nem levenni kell hanem rahuzni. Ehhez meg se emelo se legkulcs nem kell, csak egy sima kerekkulcs (ami regen alapfelszereles volt, ma nem tudom).

mindenesetre en ezt tuti javasolnam a tulajoknak mielott elindulnak a szervizbe, mert lehet az a szerviz 50 kmre is, aztan ha mar lotyog a csavar nem eletbiztositas


csibe1
(addikt)

"Főleg akkor, ha a szervízben annyira rászorítják, hogy emberi erővel te nem szeded le."

Nem ismerik a nyomatékkulcsot? :F :(
Max majd szétcseszi a felnit, te meg hamarabb vehetsz újat.
Ha neked ez megéri, vidd csak oda nyugodtan... :C


pepe792
(tag)

:C :C :C


csibe1
(addikt)

Anno ismerősnek a gyújtógyertyát is légkulccsal húzták meg a "szakik".
Fél év múlva amikor cserélni kellett a gyertyákat volt anyázás rendesen. :DDD


k-adi
(veterán)

Szomorú hír ez a cégnek és az endusernek egyaránt, de legalább ahogy a cikkbe is írva van - még a termék életciklus elején kiderült.

Úgy látszik hogy a névadás mellett (bZ4X ??) a termék összerakása se sikerült elsőre, kár érte.


Drizzt
(nagyúr)
Blog

A nev szerintem teljesen jo. Beyond Zero roviditesebol jon ki es a RAV4 meretre, meg a crossoverre utalassal. Nekem bejon. Valoszinuleg lesz meg boven bZ kezdetu Toyota tipus.


k-adi
(veterán)

A név akkor jó, ha ránézésre érti az átlag user. Úgy, hogy utánakeresek én is kikutatom melyik betű mire utal de basszus ne kelljen már egy szótár hozzá és úgy összelegózni a betűk jelentését.


DigitXT
(félisten)

A név kiváló, mert hangutánzó és értelmező egyszerre... Miszerint ez a kötőszó
szökken ki a felhasználó foga kerítésén, amikor leesik a kerék. És 4 kereke van.

Ugyanez továbbfejlesztett motorkerékpár kiadásban: b+2X. Teljesen logikus...:DDD


Drizzt
(nagyúr)
Blog

:D OKe.

Amugy a Beyond Zero elegge kozponti szolgen egy ideje a Toyotanal, aki minimalisan koveti, annak konnyu a bZ4X-et tarsitani hozza. Aki nem koveti, annak nem konnyu. De ezen nemi marketing kampany remekul tud segiteni.


Noukoum
(veterán)

Marketing kampány nem segít egy hülye néven.


Füleske
(őstag)

A töltési görbén semmilyen kampány se segít:

Nem biztos, hogy a Toyota szeretne eladni elektromos autót...

[ Szerkesztve ]


Noukoum
(veterán)

Ez egyértelmű. Ahogy egyébként hidrogént sem akart.

üzenetek