Én csak német, vagy japán autót vennék...
[Re:] [Lejszi:] Aztán mégis csak más kocsit sikerült vennem - BLOGOUT fórum
hozzászólások
nem akartam francia kocsit venni elvből, mert útálom a rohadt csiga zabálókat.
ehhez képest a renault-s topicot te nyitottad
twollah
(nagyúr)
Elvek, elvek.
Az elvek arra valok, hogy egy ido utan zenes kiseret mellett lehuzzuk oket a WCn.
jo kerdes, ugyanis alapos merlegeles utan kiderul, hogy azert nem olyan rosszak azok
[ Szerkesztve ]
Kokkantas
(aktív tag)
Szarok mind, ugyanúgy, mint az olaszok. Faterom autószerelő onnan tudom, látom.
tapasztalatom alapján sokkal inkább kényelmesek és jól felszereltek. azt persze nem vitatom, hogy a javításuk sokba kerül, de ettől inkább boldognak kellene lennie apádnak
-NOKIA-
(Ármester)
Ez pontosan így van.
Ég és föld a francia és a német-japán autók közti különbség.
Össze sem hasonlíthatóak.
South Velen
(addikt)
Manapság a német autók sincsenek a TOP-on
South Velen
(addikt)
Egyszerűen csak nem megbízhatóak, nagy a meghibásodási arány, legtöbb gond velük van, meg az olaszokkal.
Chieftec
(őstag)
Amikor faterod kezdte a szakmat 20 eve akkor meg igaz is lehetett.. Azota eltelt egy kis ido..
george11
(senior tag)
Hagyd ... hiábavaló.
Nemtudom mi alapján kategorizálják az emberek az autókat. Biztos mindenki szerelt mindeféle márkájú autót éveken át nap, mint nap, és levonta a konzekvenciát
Én eddigi pályafutásom során csak német autókat szereltem (Vw,Audi,Seat néha Skoda, és Opel), és valahogy nem győzött meg a német precizitás ... Ezzel nem azt mondom, hogy sz@rok a német autók(mondjuk én inkább egy olaszt vettem), hanem azt, hogy nem jobbak, mint a többi. Az a felár amit elkérnek érte az meg egyenesen nevetséges. Meg kell nézni milyen technika lapul a lemezek alatt mondjuk egy Golf4-nél .... egy jól bevált '96-os konstrukció, és vették, mint a cukrot, mert "új golf".
Németből, japánból, franicából, olaszból, koreaiból is vannak kitűnő gépek, és vannak ipari hulladékok.
Ez alól nem kivétel egyik gyártó sem.
[ Szerkesztve ]
Na akkor egy konkrét példa a francia kocsira:
Renault Megane-unk van, kényelmes meg minden.
Viszont tényleg van egy szervízigénye... először a fék kezdett el érdekes hangokat kiadni és nem is úgy fogott teljesen ahogy kell, többször vittük szervízbe papíron többször csináltak vele valamit, fékpofa csere stb, de csak nem múlt el egy darabig.
Aztán olyan is volt hogy a befecskendezésre panaszkodott a szentem fedélzeti szgépe, majd ilyenkor rendszeresen lekorlátozta magát 2000-es fordulatra és 20 vagy 40km/h-ra, viszont pár gyújtás ki-be kapcs megoldotta. A poén hogy épp Rómában voltunk, és azért ha autópályán jön egy ilyen az gáz. Végülis nem jött, hazahozott minket, otthon gyorsan bedobtuk szervízbe azóta jó.
Egyébként lehet bennünk van a hiba mert fosott már be német (Astra) autó is külföldön...
Szóval franciát csak ha nagyon muszáj de csodát mástól se várjunk...
[ Szerkesztve ]
Chieftec
(őstag)
A regi/uj Bravo, uj Punto meg a Coupe mogott elbujhat par nemet auto..
wááááááhóóó
Chieftec: Mondtam én akár mit is az olasz vs. német témában? Akkor meg?
[ Szerkesztve ]
Dacia Logan. 60k km, egy éves sincs, tehát elég intenzív használat alatt van. Semmi gond, városi taxiként üzemel az autó, 1,5-ös diesel. Ennyit a francia autókról, általánosítani max egy típuson/évjáraton belül érdemes.
Különben meg az autó az olasz. A többi max közlekedési eszköz, egyetlen kivétel ezalól a propelleres márka, meg mondjuk a Subaru. Szvsz.
Chieftec: Látom ebben a témában is ugyanazt az álláspontot képviseljük.
[ Szerkesztve ]
george11
(senior tag)
Na és a Honda? Nem illik kihagyni a sorból
A Honda valóban jó! CRV-nk van, fogyasztása jó, iszonyat kényelmes (ülni benne és vezetni is). Egy bosszantó hiba: állítólag a Civicnél már megtalált és ismert hiba itt is előjött, a zár nem mindig bírja a meleget/napsütést. Egyik ajtón előjött, azt ilyenkor csak belülről lehet nyitni. 2x volt cserélve, továbbra is áll.
Francik:
Volt Megane, Laguna. Megane kicsi (nekem), Lagunában hátul nem fért el a fejem, első-hátsó ülésen is fájt a derekam. Lagunában még egy izzót sem lehet kicserélni Váltó egy év után és melegben rakoncátlankodott.
mod: Berlingo: szállító és személyautónak is tökéletes!
[ Szerkesztve ]
csak németet
amúgy szerintem is only német, japán, svéd
[ Szerkesztve ]
george11
(senior tag)
Beleillik az
Volt civic-em, akkor nagyon meggyőzött a márka. Fater meg Accord-al pöckölte egy darabig a cserebogarakat Az új hondák nemtudom milyenek, de a 92-98 között gyártott gépek azok szerény véleményem szerint élményautók a javából.
Chieftec
(őstag)
Motorokat tudnak gyartani azt elismerem, ilyen azonos kobcentis vw meg opel mocik kozulkbe se ernek de sok nagyobbat is oda lehet verni.. Jah Honda mocis Roverrol van szo .
Igazad van, de egy kocsi vétel erejéig legyőztem a büszkeségem
Ettől függetlenül utálom a franciákat.
Ez így teljes egészében nem igaz. Az én CLIO-m 1.2-es 8 szelepes, és kifejezetten a szerelőm is ajánlotta ezt a típust. Szerelőnél csak olaj cserekor volt és amikor bele tették a xenont
Igazad van!!!!
Ha pénzem lenne rá simán vennék egy KIA CEED-et vagy egy PRO CEED-et esetleg egy Hyundai i30-at.
A HONDÁról inkább ne beszéljünk
Arra ott van az autós topic, abban úgy is mindig Integra a hondáját meg a többi hondát isteníti. Más autó számára nem is létezik. A tököm teli van már vele.
Csak ezt a topicot kíméljük meg ettől plz
Itt is van kép: [link]
De lesznek majd most képek, mert a polírozást követően (csütörtök) csinálok majd párat.
george11
(senior tag)
Vannak fanatikusok de az más tészta.
Csak tényleg azt nem értem meg sokszor, hogy mi alapján döntik el totál laikus emberek, hogy a német jó, a többi meg szar. Ugyan ez van fordítva az olasz, francia gépekkel ... azok mind szarok. De könyörgöm, ha ki sem próbálják, akkor honnan tudja?
Én mikor autót keresgéltem a Civic után, valami olyat akartam, ami nem csak megy, de azért maszív is, meg van benne egykét apróság(klíma stb).
Namost a Bravo árán vehettem volna egy fapados golf3 1,4-est. Az, hogy formailag fényévek vannak köztük az egy dolog, mert mindenkinek más a szép. Nade kéremszépen egy fapados golf 1,4, és egy bőrön kívül fullos 1,8-as Bravo közül nem volt kérdés, hogy melyiket vegyem meg azonos áron...
Utánna mindenki hülyének nézett a szervízben is, ahol melóztam anno(VW/Audi), merthogy lezabálja a gatyám, meg szét fog hullani.
Most negyedik éve van meg az autó.
A hibalista 4év alatt: 1db ablakmosó fúvóka(eltörtem, mert barom voltam), 1db helyzetjelző izzó, és ezen kívül csak az olajcserék.Ez nem vicc, tényleg semmi sem halt be rajta.
Eddig 60.000km-t tettem meg vele a legapróbb hiba nélkül. Óra szerint most 163.000 van benne. Fogyasztás városban 10, országúton 7,5-8 liter.
Ezek után bennem nem igazán vannak előítéletek, főleg, hogy nem egy japán, koreai, francia autó is megfordult már a családban. Egyedül a német gépek maradtak ki mindig Majd pótolom egyszer egy régi mercivel
Jofi81
(őstag)
Én sem vennék francia autót, de csak azért, mert utálom a franciákat. Egyéb, racionális érvem nincs a kocsijaik ellen, de nekem ez is elég...
Nekem meg egy Citroen Xsara-m van, 2.0 VTS 180LE, van benne 120 ezer, a kötelező szervizeken kívül semmi baja nincs, nem akar szétesni, és baromi kényelmes. Lehet utálni a francia autókat, de ELVBŐL nem venni szánalmas baromság. Ez egyébként a 4. citroenem és eddig csak jók a tapasztalataim...
"csak azért, mert utálom a franciákat"
Gondolom, ez egy alaposan megfontolt, biztos allaspont
Persze, nekem is mondták pl, hogy ugyan ez a clio csak 1.4-es 16 szelepesbe egy kicsit gáz, mert szervizesebb mint az 1.2-es, de attól függetlenül még nagyon tetszenek a CLIO-k és nem bántam meg, hogy ezt választottam.
Pl nagyon tetszenek az új ibizák is. Lehet, hogy majd az lesz a legközelebbi autóm, de csak majd a lakásvásárlás után, addig ez a kis CLIO marad.
Mennyire régi mercire gondoltál? 25éves 3ezres szívó diesel megteszi?
PL: