[Re:] [Lenry:] Új autót fogok venni - 2. rész - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


nullpoint
(senior tag)

Akkor Merci a vége?


Lenry
(nagyúr)
Blog

stay tuned :))


bzoley
(veterán)

A W211 féltestvére szerintem sokkal ütősebben nézki. Igaz belü fapadosabb érzete van, mint a Merciknek általában.

[ Szerkesztve ]


UnA
(Korrektor)
Blog

Sose gondoltam volna, hogy az autóvásárlás ilyen bonyolult dolog :)


Lenry
(nagyúr)
Blog

Ezek szerint nem vettél még autót :)


nevemfel
(aktív tag)

Miért automatát, miért, miért??? :DDD


nullpoint
(senior tag)

Csak akkor bonyolult ha nem áll otthon tornyokban a pénz. :P


Ed3r_X_
(nagyúr)
Blog

Nekem ez az álom :B


D1Rect
(félisten)
Blog

Mindig bepakolom zsákokba.
Az ember azt hinné, hogy a sima fekete kukazsák jó neki, pedig kiszakad.
A sittes zsák ami elbírja, ha tele van.
#lifehack


UnA
(Korrektor)
Blog

Nem :)


8th
(őstag)
Blog

W211 felületvédelme alulról súrolja átlagos szintet. Rozsda szempontjából sajnos nem sokkal jobb mint a W210 volt a leglehetetlenebb helyeken kezd el rohadni ez is. Jól meg kell nézni mielőtt pénzt ad érte az ember.


DEJVID
(őstag)
Blog

Ha nem egy konkrét típust szeretnél, hanem van pár szempontod, aminek meg kéne feleljen, akkor kb az összes autó így vagy úgy, de kompromisszumos lesz. Aztán, ha sikerült választani típust, akkor jön a kínálat: szar a színe, szar a motorja, szar a felszereltsége, szar kárpit, szar felni, valami nyavalya mindegyikkel lesz.


Zeze94
(tag)

Akinek ennyi baja van, az vegyen újat. Ott te döntesz mindenről, sőt te is leszel az első, aki belefinghat az ülésbe... :) #lifegoals


D1Rect
(félisten)
Blog

Mit problémáztok?
Az átlagember legdrágább ingósága az autó.


8th
(őstag)
Blog

Igen. Rögtön a feleség után. :K


Lenry
(nagyúr)
Blog

a bejegyzésben leírtak közül melyik témakörre lenne megoldás az új autó? :F


hNp88
(aktív tag)
Blog

volt amikor a benne levő szerszámaim többe kerültek mint maga az egész autó :DDD ha emlékszel még a zöld Swiftemre...


Ceree
(senior tag)
Blog

Hoho, latnad azokat az exceleket amiket osszeraktam anno az autovasarlas elott ahol kedves kis Cliomat a csalad bovulese miatt kombira akartuk cserelni...
A masodik auto viszont egyszerubb eset volt, tudtuk hogy szivo benzin kell, megbizhato, biztonsagos, fiatal. Nem maradt tul sok benne tavaly. Azota nagyon ertektarto (sot!) az a kocsi amugy. :DDD


Petyyyyy
(addikt)
Blog

Nekem nagyon tetszik a 211, egy rendes felnivel irtó jó a forma.
Csak ez is olyan, hogy sikerüljön kifogni belőle egy normálisan tartott példányt. Valami haladósabb motorral. :))


Zeze94
(tag)

Elnézést, Dejvid kommentjére szerettem volna válaszolni, csak úgy tűnik rossz gombot sikerült megnyomni... :)


Lenry
(nagyúr)
Blog

áh, így már világos :R

[ Szerkesztve ]


DEJVID
(őstag)
Blog

Nekem nincs bajom, nem így veszek autót (na meg bele sem fingok). Ettől még igaz, amit leírtam.

hNp88: Nekem kosaraskártya szokott nagyobb értékben a kocsiban lenni, mint annak a piaci értéke.

[ Szerkesztve ]


Rick4
(nagyúr)

Ez sose volt a féltestvére, mindössze a Chryslerben a 3.0 crd motor (az is másképp hangolva) és a nag1-es váltó Merci, minden más prosztó amerika, se nem azonos karosszéria, se nem azonos belső, de mások a külső méretek, futómű, és minden más is. Még a gyártás helyszíne sem azonos.

Ha ez a két modell féltestvér, akkor az egész autóipar joint venture megoldásai visszavezethetőek egy ős- autóra, hiszen minden autóban van legalább két azonos alkatrész.

A vezess.hu-s szakember szerint meg: "Ég és föld egy Mercedes és a 300C automata váltója közötti különbség" miközben a valóság az, hogy a cikk szerinti 2006-os évjárat esetén mindkét autóban (Chrysler és W211) ugyanaz a W5A580-as váltó van. :D Szakemberek!

[ Szerkesztve ]


Rick4
(nagyúr)

A menőbbeknek simán lehet egy 300 grammos barakka nyaklánca is, szóval ez se mindig egyértelmű! :D


bzoley
(veterán)

"minden más prosztó amerika"
Kivéve még az jónéhány elem, amit "véletlenül" elfelejtettél felsorolni, és nyilván semmi köze a közösködéshez a DaimlerChrysler-nek. Csak a véletlen műve, hogy a kulcs megszólalásig hasonlít a merciéhez. A bajuszkpcsoló, talán az egész kormányoszlop, az 5 lengőkaros felüggesztés, de még az ülések is nagyon hasonlóak. Sőt, a z egész padlólemezhez sem a w211-ből ötleteltek tovább, ugye?
Nem azt mondtam, hogy tesvérek, mint a Plymuth-Dodge-Chrysler, de van(volt) rokonság.


Rick4
(nagyúr)

A kulcs megszólalásig hasonlít, hiszen az európai változatba európai frekvenciás kulcs kell, abs, esp vezérlők, és can bus szintén kompletten jött a mercitől, egyszerűbb volt az egész kormányoszlopot becsavarozni, de az ugye nem platformkérdés, hanem egész más alapokon nyugszik.
Elől a lengőkarnak az égvilágon semmi köze hozzá, mert annak egy része (már nincs előttem, melyik elem) a W220-as S merciből származik, hátul is csak a független felfüggesztés és a futóműkeret azonos, és az egyesülés okán nyilvánvalóan 2009-ig pont ezen a szinten közös alkatrészeket használtak, de nagyobb részben eltérő alkatrészekkel dolgoztak, karosszériaszinten, ahogy az elképzeli az ember egy klasszikus értelemben vett "azonos platformnál", ahol csak a borítólemezek mások meg az emblémák, véletlenül sem azonos a két modell.
Itt jóval több eltérésről van szó, mindössze a platform egyes elemeit vették át, nem ugyanazon legyártott alvázra építkeztek. Sokminden azonos, de nem minden, a Chryslerrel pedig még mindig nem egy mercedest veszel...
És ugye a legfontosabb része a dolgoknak, hogy itt az európába szánt 3.0 crd motoros export modellről van szó, az amerikai- kanadai és mexikói piacra szánt benzineseknek végképp nincs közük a W211-hez még futómű- gólyaláb- lengőkar szinten sem.
De mindez nem ötletelés, amerikai autók alkatrészeit importálom minden napom ilyen alkatrészek között telik lassacskán 20 éve.

Te higgy annak akinek akarsz.


Thome
(addikt)
Blog

Én szétnéznék Honda tájékon is. Accordok kimennek a világból, dízelje híresen jó, automata váltója is üzembiztos, 2.4 vtec vagy 2.2 ctdi, előbbinél lutri ugyan az olajfogyasztása, utóbbinál nincs ilyen. ;)

Ami mondjuk még szereti, az a rozsda. Az az enyémen is van... :DDD

[ Szerkesztve ]


Ed3r_X_
(nagyúr)
Blog

Nem tudom mennyi a keret, de az i-DTEC talán még jobb választás, annál már nem reped a leömlő. A Civicemen most volt cserélve, azért tud húzós lenni. Minden másban egyetértek, kollégámnak az van, meglepő milyen praktikus, tágas, kényelmes.


Thome
(addikt)
Blog

Nekem i-Dtec van. ;)
Csak elharapóztak az árak, és a 7gen jobb ár/értéket képvisel. De igen, a keret sokat elárulna, hogy merre tovább.


UnA
(Korrektor)
Blog

Igazából ez nem egy kérdezős topik, hanem egy folytatásos történet, és már az első részben kiderült, hogy az autó ott áll az udvaron... ;)


Lenry
(nagyúr)
Blog

szinte ugyanannyi lekérés, de negyedannyi komment érkezett erre a részre, mint az előzőre.

mindenesetre itt a harmadik epizód


Diabolis
(tag)
Blog

Alapvetően nem bonyolult, sőt, inkább digitális: vagy beszpod vagy nem :D

üzenetek