Elnézést, sok volt a kávé, hülyét kaptam.
[Re:] [lezso6:] Újgenerációs blogbejegyzés - BLOGOUT fórum
hozzászólások
Belelapozva a népszerű logout bejegyzéseidbe, elég sok kávét ihatsz
A Logout blogbejegyzés az újgenerációs kávétóltúlpörgőskiadokmagambólmindent.
Egyébként mindegyik részével egyet értek. Kár, hogy nem lett folytatva.
Ghoosty
(őstag)
Tessék, egy új generációs hozzászólás.
Ja és ez forradalmi és innovatív is egyszerre.
[ Szerkesztve ]
#92888064
(senior tag)
az alma már nagyon rég a vallás irányába vitte a marketinget, a mostanában tapasztalt ilyen irányú márkahűség inkább a vallási fanatizmushoz hasonlítható. de ettől függetlenül el kell ismerni, hogy nagyon bejött nekik, vagyis Jobs nagyon jól csinálta. valamelyik almás hírhez írtam, hogy azért távozott az élők sorából, hogy elfoglalja méltó helyét az istenek között, mert ő a marketing istene. ennyi embert idáig senki sem volt képes ilyen szinten megtéríteni*.
* antialmafan-ként nekem a meghülyíteni kifejezés passzolna a legjobban, de mindenki illesszen be egy olyan kifejezést, ami nem sérti a "vallását".
Egy klasszikustól idézve:
A háború: béke
A szabadság: szolgaság
A tudatlanság. erő
Jaj dehogy semmitmondó, csak nem érted. Nagyon mély, és te nem vagy elég mély, hogy elmélyedj benne, és megértsd. Mondjuk tény, hogy hiányzik ez egy jó kis tájkép meg egy fincsi helvetica a bejegyzésből, de na.
Az alma csak azt bizonyítja, hogy jó termék és jó marketinggel nagyon tud ütni. Mondjuk irónikus, hogy pont az alma a jele, ami a bibliában a tiltott gyömülcs, filozófiai értelemben ádám és éva öntudatára ébredt, amikor evett belőle, a cég esetén viszont pont ennek az inverze szokott általában történni.
A besértődés és elhatárolódás az újgenerációs érvelés.
[ Szerkesztve ]
Az önigazolás az újgenerációs kételkedés.
[ Szerkesztve ]
A butaság az újgenerációs közéleti kultúra üzemanyaga.
karácsonyi vásárkor az egyik ruhaboltban ahonnan szoktam venni cuccokat a kiegészítők között láttam fülest.
hát így.
,,A besértődés és elhatárolódás az újgenerációs érvelés."
Az nem a személyeskedés szokott lenni? Vagy az a mindenkori érvelés?