[Re:] [lolller:] Ügyfélszolgálat - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


lolller
(tag)
Blog

Abszolút igaz. :R

Tervezem ettől függetlenül a váltást a KKV szektorba. Meglátjuk ott milyen a közhangulat. :)


galoslac
(tag)

99%-ban nem az ügyfélszolis a fasz, hanem a főnöke vagy a csop.vez vagy minek is hívjátok. Legalábbis én nagyon kevés konstans farokkal találkoztam, de ilyenkor simán veszek egy másik sorszámot és megyek egy kollégájához, vagy oda se megyek ha már korábbról ismerem.


kemotox
(addikt)
Blog

Meg egy-ket szmajli es mar majdnem konolyan tudnalak venni.
Nem olvastam el amugy az irast, csak a kommenteket, de most mar nem is fogom valszeg, a kommentjeidbol sejtem, hogy mi van benne


lolller
(tag)
Blog

Rendben van. Köszönjük a részvételt. :DD


lolller
(tag)
Blog

Mire gondolsz? Nem értem mennyire kapcsolódik a vezetői hozzáállás ehhez.
Nyilván a szar fentről folyik, de az nem az ügyfél hibája. Én most, csak a hülyékről beszéltem akinek teljesen mindegy az Ügyintéző hozzáállása...


galoslac
(tag)

Röviden annyi, hogy az user hülye és/vagy hazudik. :))


kemotox
(addikt)
Blog

Akkor jol sejtettem. De remelem legalabb lekezelo okoskodo "en vagyok az istenkiraly ugyfelszolis" stilusban

[ Szerkesztve ]


galoslac
(tag)

Tán nem igaz?


galoslac
(tag)

Persze, de az ügyfél azon tölti ki a mérgét akit éppen elér.

[ Szerkesztve ]


lolller
(tag)
Blog

Ne duzzogj már. Írd meg inkább mi a problémád aztán megpróbálunk segíteni. Ne legyél tipikus ügyfél. :)
Szörnyű ezt a hisztit olvasni.


galoslac
(tag)

:buksisimi:


kemotox
(addikt)
Blog

Szerintem gyoker dolog volt ezt a szelektalos dolgot benyogni. Azert kapod a fizud, hogy segits. Mindenkinek, nem annak akihez kedved van. Te is felhaborodnal, ha mittomen a boltban aszondanak, hogy most nem. Persze mindenki hulye csak te nem. Most is nyomod ezt a flegma dumat. Kicsit tultolod szerintem, nem az isten vagy, hanem ugyfelszolis


lolller
(tag)
Blog

Egy szóval sem írtam, hogy nem segítek ezt Te akarod belelátni. Ha vetted volna a fáradtságot és végig olvastad volna miről van szó nem pedig, csak puffognál mint egy sértődött kis ovis. Ez a probléma, hogy általánosítasz. "mit tom én a boltban aszondanák" erre barátom azt mondanám igen, ne csodálkozz, ha a pékségben nem kapsz fagyállót a kocsidba és bármilyen meglepő a pék nem fog tudni segíteni benne. Ezt vagy eltudod fogadni vagy értetlenkedsz tovább még egy picit.

Rajtad kívül mindenki érti itt miről van szó Te csinálod a fesztivált.

Megfordíthatom Neked a dolgot egyébként, ha nagyon szőrszálat szeretnél hasogatni. Nem akarlak nagyon megkavarni, de ez a " te csak egy ügyfélszolis vagy" mellett nem Tudok elmenni szó nélkül. Szóval az van, hogy értékesítő vagyok az, hogy vannak ügyfélszolgálatis dolgaim is az egy dolog. Alapvetően több 10 milliós bevételeket termelek havi szinten. Most akkor matekozd ki, hogy a cégem melyiket fogja támogatni az ilyen nyvajgással szemben. Az ügyfélszolgálatos tevékenységet vagy az értékesítést.

Egyébként egy tanács: Valószínűleg emiatt van rossz tapasztalatod az ügyfélszolisokkal. Próbálj meg élből nem s*ggfejnek lenni. Értelmezd a dolgokat és akkor lehet nem lesz ez.

Viszont annak is örülök, hogy élőpéldaként megjelent az írás alanya. Végül is Rólad volt szó ezek szerint. :)

[ Szerkesztve ]


kemotox
(addikt)
Blog

Rendben van. :DD :D :)) :K


>Deego..
(senior tag)

Szerintem az is kulcsfontosságú, ha az ügyfél tudja a pontos problémát (vagy megközelítőleg) és tisztában van a megkötött és aláírt szerződésben foglaltakkal.


Mrpingvan
(tag)

Én a Vodafone-nál voltam értékesítő (szóval kellett ügyfélszolizni, személyesen), meg egy webshopnál telefon ügyfélszolis, de kiégtem belőle 3-4 év alatt...


Narxis
(nagyúr)
Blog

Rengeteg a kretén, de szerintem nem azzal van a baj ha valaki buta. A te munkád időre megy úgyis, nem pedig darab számra. A probléma inkább a rosszindulatú hülyékkel van mert azok még akkor se látják be, hogy hülyék voltak ha a saját szemükkel látják. Beléd kötnek, provokálnak.

Ha lenne olyan munkahely ahol emberekkel nem kell foglalkozni és jól is fizet már rég azt csinálnám. Emiatt nagyon tisztelem pl. a pénztárosokat ahol futószalagon kerül elé a sok idióta, én már rég börtönben lennék ha azt kellene csinálnom.


lolller
(tag)
Blog

Ez egy utópikus álom ami minden éjjel kísért. :K Nem vagy Te is véletlen Kolléga? Túl jól látod a dolgokat.


somogyib
(őstag)
Blog

Nem írigyellek, az ügyfélszogálatos meló nem lehet túl jó (legalábbis én nem tudnám csinálni).

A taxis munkához tudnám hasonlítani, ahol az ember mindig más fajta hangulatú/vérmérsékletű emberrel találkozik. És ez nem lehet könnyű.

Valszeg számodra is csak egy ugródeszka, aztán lesz jobb.

[ Szerkesztve ]


>Deego..
(senior tag)

Nem vagyok.
Számomra alap dolgnak számít, hogy tisztában legyek annak a következményével majd amibe belefogok.
Nem gondolom vagy hiszem, hogy ez nagy gondot okozna bárkinek is.
Aki meg fejjel megy a falnak... Csak ne a másik fél álljon ezek miatt annak a bizonyosnak a másik végen.

[ Szerkesztve ]


tescodr
(tag)
Blog

Át érzem a problémát, én kirakat műhelyben dolgozom. Napi szinten több száz ember fordul meg nálunk. Az első par hónapban még mindent magamra vettem... Nem kellett volna,sokszor találkozom azzal hogy az Ügyfél élvezi ha kitolthetu valakin a dühét, pl rajtunk, boltosokon vagy épp az ügyfélszolgálatisokon. Ma is be jött egy idos házaspár 70 körüliek lehettel, az úr 2 új gumit szeretne az utanfutójára, árlistából kikerestem és közöltem vele hogy mennyi lenne, erre orditva tört ki hogy ezért a szarért enn, it kérünk el?! A főnököm a boltban nem ennyit mondott... Semmi baj akkor faradjunk be a boltba, főnököm meglepett arcal nézett rám mikor hangosan az ügyfél előtt kérdeztem meg tőle az abroncs árát. Persze közölte hogy annyi mint amit en is mondtam az ügyfélnek, lévén ugyan az a lista 😁Az ügyfél amikor látta hogy vesztett legyintett azzal a kijelentéssel hogy:jovan akkor kettőt kérek. Mára ezeken mar csak nevetunk a kollégáimmal. 🙂


Evil Snowman
(őstag)
Blog

8 év az egyik telco szolgáltatónál :)

Első másfél év telesales, aztán 2 év mezei telefonos ügyfélszolgálat végül pedig 4 és fél év tech csoport.

Ez utóbbit szerettem a legjobban, mert hívás hozzánk nem jött be, hanem vagy az áltos kollegák küldték be egy ticketen az ügyfélpanaszt vagy az elektronikus/postai úton érkezett technikai panasz leveleket válaszoltuk meg valamint a kiemelt ügyfelek panaszait kezeltük.

Hát ennyi buta, aluliskolázott, arrogáns, okostojás emberrel még nem találkozam addig. Fél év után konkrétan már ügyfélszegmens alapján tudtam, hogy mi fog történni:

- Kártyás: nagyon sok C kategóriás akik sajnos az iskolázottság hiánya miatt kicsit lassúak vagy nem értik a dolgokat elsőre, de türelemmel el lehet nekik magyarázni mindent (mondjuk képzelj el egy androidos internet vagy mms APN beállítást úgy, hogy a telefonon nincs magyar nyelv csak angol és az emberke nem tud angolul). Bár ők lassúak voltak és körülményesek az esetek 90%-ban nem voltak parasztok. És az egészben az volt a legjobb, amikor végre összejött a beállítás és bejött a "facebók" akkor tök normálisan megköszönték, sőt volt aki ott hálálkodott perceken keresztül. Volt olyan eset, hogy elkérte a cég címét mert akart küldeni nekem jó kis házi szilvapálinkát. Nyilván ezt el kellett utasítnom a belső szabályzat miatt. :)

- Lakossági számlás: na itt már elég nagy volt a szórás, voltak teljesen normálisak, voltak igazi türhők (bocs budai fórumtársak, de ez bizony főleg a budai kerületben élőkre vonatkozott), voltak butácskák, meg okoskodók. Itt fejben kábé megyékre már fel tudtam osztani, hogy milyen habitusú emberekre számíthatok. Itt már megoszlott, hogy ki tudta a végén megköszönni a segítséget.

- Kis-, és középvállalkozók: na ezek a legalja. Elindít egy vállakozást, valamennyi árbevétele van és már azt hiszi, hogy ő az isten, meg ő szarta a spanyolviaszt. Ő mindent jobban tud, neki minden kell lehetőleg tegnapra, neki minden jár, köszönöm/kérem szót nem ismeri, mi az, hogy nem fejlesztünk egy természetvédelmi terület kellős közepére, mert ő oda épített mellé egy kis palotát a hegy tetejére és szar a térerő. Ha szolgáltatás kiesés van technikai okokból vagy időjárási okból kifolyólag, akkor ő másodpercenként 100 millió forinttól esik el ezért azt írjuk jóvá, meg pont emiatt úszott el egy üzlete és emiatt fog csődbe menni (konkrétan valaki szó szerint ezzel próbálkozott. aztán amikor rákérdeztem, hogyha az ő elérhetősége ennyire fontos a cége életének a szempontjából, akkor miért nincs mindegyik szolgáltatónál egy olcsóbb havidíjas csomagja, akkor néma kuss volt persze), etc. Na most ezeknek legalja az amelyik akkora üzletember, hogy előfizetése sincs csak feltöltő kártyás csomagja. Na ő ugyan olyan mint a fent leírtak csak meg kell szorozni még kettővel.

- Kiemelt ügyfelek egyedi szerződéssel és egyedi rendelkezési állási idővel: ők azok, akik bár kibaszott sok pénzt hagytak a cégnél havonta, ennek ellenére ők voltak a legmegértőbbek, a legtürelmesebbek, a legkultúráltabbak. Betelefonált (csak ők hívhattak be minket), lement a promptom, ő szépen köszönt elmondta mi a gond, ha szükséges volt vagy sok volt az adat, esetleg logot küldött, akkor beküldte egy a nekik fenntartott mail címre, én továbbítottam, türelmét kértem, megköszönte. Aztán amikor a hiba javítva lett, akkor tájékoztattam, megköszönte és a társadalmi együttélési normáknak megfelelően elbúcsuztunk egymástól.

Tavaly nyár elején viszont elbúcsúztam a cégtől, amit nem sajnálok. Egyetlen egy dolgot sajnálok, amiért viszont egyben hálás is vagyok, hogy a volt kollegáim az eltelt időszak alatt a barátaim lettek és mai napig tartjuk a kapcsolatot annak ellenére,, hogy ott hagytam őket.

[ Szerkesztve ]


wetomi
(aktív tag)
Blog

Szerintem kollégák voltunk egy ideig ugyan abban, majd a szomszédos unitban ;)
Nagyon szépen összefoglaltad a tapasztalataidat abból a szemszögből, én is alátámasztom az általad leírtakat.


Drenadar
(veterán)
Blog

Én is ügyfélszolgálatos vagyok, voltam értékesítő, panaszkezelés/ügyfélmegtartó, hátralékkezelő ISP-nél, most jelenleg egy követeléskezelőnél vagyok, személyes / telefonos. Ez azért kicsit keményebb mint a szolgáltatói ügyfélszolgálat, itt nem azért sírnak, mert nem megy a telefon, hanem mert kopogtat a végrehajtó.

De az "ügyfélkör" ugyanabból az országból, ugyanazzal a szórással jön, én is kapok kulturálatlant és kulturáltat egyaránt, értetlent és értelmes embert, szerencse, hogy nem olyan nagy dózisban mint egy nagy multinál :)

De az a legbosszantóbb, mikor fel se fogja a kedves ügyfél, hogy ő most nem egy olyan helyre jött be, ahol ő éppen venne valamit, de ugyanúgy elvárja, hogy körbe legyen ugrálva, és nagyon megsértődik, mikor nem az a tárgyalás vége, mint amit ő eltervezett...


Evil Snowman
(őstag)
Blog

kék propeller? :D Ha igen dobj már pls egy PÜ-t - ha szeretnél persze -, hogy ki is vagy pontosan. :)


lolller
(tag)
Blog

Na mondjuk a koveteles kezeles meg egy kemeny melo lehet. Baratnom tavaly nyaron megprobalta. Gyorsan fel is adta. Ott nagyon ott kell lenni fejben na meg nyilvan ott az empatiat felre kell tenni, mert kemenyen uzletrol van szo. Sajnalni meg nyilvan sajnalta az Ugyfelet, de hat 10-20mFt tartozas az annyi. Az fellett halmozva.


janeszgol
(félisten)

Talán ezért voltak sikeresek az egyedi ügyfelek, mint a fillérbacó KKV, mert ezt az emberséget viszik a tárgyalásokra is. Sokan félreértik az EQ, mint érzelmi intelligencia fogalmát és azt hiszik, ha már döngicsélnek valamin, akkor magas az EQjuk. Hát nem. :)

Én nem voltam ügyfélszolis, nem is leszek soha, de én pl a Vodás lányokkal szoktam beszélgetni és nem hiszem, hogy panaszuk lenne rám. :)
Sosem borítottam asztalt sem ügyfelesre, se bolti dolgozóra. Nincs rá szükségem, én a feszültséget azon töltöm le, aki generálja. Emiatt rúgtak már ki, de hát az elveimről nem mondok le.

[ Szerkesztve ]

üzenetek