[Re:] [lolller:] Ügyfélszolgálat - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


lolller
(tag)
Blog

Az adategyeztetésről ne is beszéljünk... Interneten, Telefonon, de a legfontosabb, hogy otthonról elintézhető. Mindegy... Nyugtassatok meg, hogy Ti nem ilyenek vagytok! :)


Kasya
(nagyúr)
Blog

Mondjuk szemelyes okmany nelkul 40 km-t utazni is erdekes. Meg akkor is, ha nem autoval mentek.

Biztos vagyok benne, hogy nem konnyu ugyfelszolgalatosnak lenni, ahogy call centeresnek sem. En, mint telefonalgato azonban sokszor azt tapasztalom, hogy a problemat nem akarja aterezni a kollega, csak a monitoron kiirt szoveget mondja vissza. Az, hogy megkerdezzen mas kollegat, osztalyt, azt mar nem... Foleg a penzugyi szektorban tapasztalom a "lexarom hozzaallast". Tisztelet a kivetelnek, mert cegfuggo. Egyes cegek ugyfelszolgalati embereit kimondottan kedvelem.

Egy T-s esetem:
Anno kint voltam Cseheknel a semmi kozepen, konkretan egy szanton egesz nap. Nap vegen indultam volna haza, nyomtam be a GPS-t, ami nem volt hajlando online tervezni roaming miatt. Kifele ez eszembe se jutott, hogy a ceges kartyan ez nincs engedelyezve, mert bebufferelte az utvonalat.
Ugyfelszolgalat felhiv, kapcsolnak, majd kozlik, hogy nincs engedelyezve a szolgaltatas. Egy napra 890 ft (vagy mennyi volt akkor), de csak ugyfelkod megadasa utan tudja aktivalni. Persze, ertheto.
A ceg nyilvan ezt nem adja ki, de nap vegen mar oket se ertem el. Az amugy 10ezres elofizeteshez es tobb millios teljes dij mertekehez kepest az ember a kellemetlenseg merteket tekintve nyilvan nehezen fogadja el, hogy 890 ft-ert cserben hagyjak.
Nem volt kellemes utam haza magyarba...

De hogy miert a fenti problema? (mert szabalyszeruen jart el, tudom).

1 hónappal kesobb indultam osztrákokhoz. Már elore gondoltam a multkori esetre, ezert meg a hatarnal felhivtam oket (immaron tudtam a kodot is szukseg esetere). A T-s kolleganő gond nelkül aktivalta a roamingot, semmit se kerdezett....

Persze, akkor o most nem szabalyosan jart el...
De mint ugyfel, azert ilyenkor az ember agyan atmegy, hogy WTF!

[ Szerkesztve ]


>Deego..
(senior tag)

Ezt jól látod. A tisztelet tudat és emberségesség már a földbe van tiporva az ilyen jellegtelen személyeknél.


Jhonny06
(veterán)
Blog

Az ügyfélszolgálatosok nagy részét pedig totál kiégett emberek alkotják, akik utálják a munkájukat és ezt az ügyfeleken vezetik le.


lolller
(tag)
Blog

Ezt rendkívül jól látod. A munkaszerződéshez csatolnak egy 10mFt-os titoktartási kötelezettséget. Ügyfél adatok ilyesmik miatt nyilván... a Kolléga nem szabálykövetően járt el. Ez így nem is helyes. Rész szint rohadtul visszás a dolog...Jogosan merül fel a WTF kérdés Nálad is. Ezért tartom ahhoz magam, hogy már Én se teszek kivételt, mert Neked nyilván emberségből segítenek Te ezt helyén kezeled más viszont legközelebb precedensként akarja felhasználni ellened.

Az a baj, hogy a cégvezető is megköt egy 20 SIM kártyás előfizut. A konstrukcióval még talán képben van, de amúgy teljesen fogalmatlan. Azt se tudja, hogy járhat el. Nem tájékoztatja a munkavállalóit az ügymenetről és egy ilyen helyzetben nyilván Te iszod meg a levét, mert az ügyintéző beint, a Főnök Balin nyaral sz.rik a telefonjára és Vele együtt Te is. Meg amúgy is örülj, hogy kaptál egy korlátlan kártyát töröld szemed szád.

Jótanácsként mondom, ha már T-s vagy. Kérj a hívószámodhoz egy egyedi szerződés jelszót amivel legalább a Te szerződésedben elfogsz tudni járni.

Az ügyféllel való pingpongozás az valós probléma. A sztorihoz hozzátartozik, hogy változó a jogkörünk, egy partneres kollégának más jogosultságai vannak mint egy Anyacégnél lévő munkavállaló. Oktatást se feltétlen kapunk, hogy eltudjunk járni egy másik területen. Ettől függetlenül igen. Vannak robotkollégák mindenféle empátia nélkül akik inkább ledarálják Neked az ÁSZF ide vonatkozó passzusát mint segítsen. Sokszor az ügyfelek is olyan stílusban nyitnak, hogy már eleve eldöntöd, hogy nem érdekel a problémája. Próbálom úgy csinálni én is ahogy a mondás tartja... Amilyen a fogadj Isten... :)


lolller
(tag)
Blog

Gyere dolgozz Velünk és javíts a statisztikán akkor. :) Van igazság abban amit mondasz, de a véleményed az Ügyintézőről Neked is ugyan úgy kiül az arcodra. Ha így jössz be ilyen lesajnálóan akkor Nálam is lefogsz pattani és ez nem a kiégés jele. Egyszerűen szelektálunk. Nem bosszantjuk fel magunkat ilyenen már.


Snowy_owl
(őstag)
Blog

Nem ilyen vagyok, úgyhogy bízhatsz benne ha én telefonálok akárhol is dolgozz, akkor nem fogok idegesítő dolgokkal traktálni, csak a lényegi dolgot fogom elmondani és egyértelműen.

Haverom magentás call centeres és múltkor ő is mesélt ilyesmit, de ami a leginkább megüti a mércét az az a rendszeresen betelefonáló zaklatója aki mindig kérdez valami hülyeséget: hogy pl beszéljen neki a routerről, aztán megint máskor megint másik számról arról érdeklődik hogy lehet hozzájuk bejutni és ott dolgozni, meg hasonló agymenésekkel traktálja. :DDD


lolller
(tag)
Blog

Hálásan köszönöm! Így bármikor maximálisan megpróbálok segíteni. Szerintem ezt a kollégák nevében is írhatom. :)

Igen vannak ilyenek. CallCenterben gyakori az ilyen. Itt személyesen kicsit más a sztori. Telefonon viszont durván elengedik magukat az emberek.


>Deego..
(senior tag)

Tapasztalatok alapján is megerősíteni tudom ha normálisan állsz hozzá a dolgokhoz akkor hasonló fogadtatást kapsz majd.


UnA
(Korrektor)
Blog

Nekem nem volt ilyen tapasztalatom. Akkor most mi legyen? :)


Kiki18
(őstag)
Blog

Volt olyan munkaköröm ,ahol sokat kellett dolgoznom emberekkel.

Egy mosoly és egy könnyedebb, jókedvű megszólítás előrántja az emberek 90%ából a jókedvű és közvetlen énjüket :DDD

És amikor hasonló munkakörben dolgozó emberekkel kell kontaktolnom, egy ugyanilyen indítással, és "további szép napot" elköszönéssel hamar megkedvelik az embert. :D


lolller
(tag)
Blog

Az esetek többségében működik amit mondasz. Tehát nem veszett el az emberiség. :)

Itt inkább a negatív példákat emeltem most ki. Akihez már nincs türelmed a 20.-ik után. :D
Sokat gondolkodtam, hogy hogyan lehetne kicsit "nevelni" a népet. Ott rekedt meg a dolog, hogy nem akarnak tanulni. Egyszerűbb hülyeséget kérdezni inkább. Idősebbeknél egy időben próbáltam az értékesítés után rávezetni, hogy mi a megoldás az adott problémára. Nyilván idős, nem érti az okostelefonok világát. (mondjuk akkor mi a tökömnek ha a hajlandóság sincs meg.) Szóval megkért, hogy segítsek Neki beüzemelni. Ez egyébként már standard indítom, pörgetem végig a kezdőlépéseket kérés nélkül. Megmutatom nagyjából mi merre nyilván az idő minket is sürget hozzátéve, hogy otthon a TV előtt le kell ülni aztán nyomkodni. Úgy tanulja meg csak az ember. Van aki megérti, van akivel reggel találkozom, hogy nem tud SMS-t írni írjam már meg Én helyette... Aki viszont megérti az általában egy kedves (idős), értelmes személy aki türelmes. Tud kérni és megköszönni. :)


lolller
(tag)
Blog

Erről van szó. Ilyen ügyfeleket kérnék mint Te! :)

[ Szerkesztve ]


galoslac
(tag)

Azt elárulhatnád, hogy néhány kollégád a jogosítványt miért nem fogadja el...


Kiki18
(őstag)
Blog

Fényképes igazolvány, a személyi igazolvánnyal egyenértékű. El kéne fogadják ott, ahol a személyit is.


galoslac
(tag)

Persze, de kétszer is problémát okozott. Mondjuk nekem nem, mert én élvezem ha ki akar oktatni az üzletvezető.


kemotox
(addikt)
Blog

A fizudat is kaphatnad szelektalva


lolller
(tag)
Blog

Az elég szomorú, ha egy Üzletvezető sincs képben. :Y


kurion
(senior tag)
Blog

Nekem anno mikor üzletben dolgoztam, volt egy ügyfelem aki nem értette meg amit mondtam neki hozzám vágta a panaszkönyvet eléggé balhézott, majd 2 hét múlva újra bejött nálam volt és olyan jó hangulatban telt a beszélgetés, hogy el se hittem.

Mindenkinek lehet rossz napja és az az ügyintézőn csapódik le. Néha nekem is sok volt, (inkább főnökség) de belőlük éltem és ezt tudtam is.

A "tetkóra kell a pénz" és társai mikor szidtak voltak a kedvenceim, mivel az őket követő ember nem érette hogyan tudok vele kedves lenni és nyugodt.

Ha mentálisan leterhel a munka szerintem válts, annyit nem ér hogy tönkre tegyen. Lehet hogy később átértékelődik benned a dolog és vissza térsz lehet, hogy életed legjobb döntése lesz a váltás.

Mindenki másnak kitartás :C


lolller
(tag)
Blog

Magadra ismertél a leírásban? Pedig direkt próbáltam nem bántóan fogalmazni. A fizetésem hál istennek nem az egybiteseken múlik. :DD

Ha figyelsz a leírtakra. Tisztelettel megtanulsz köszönni, kérni és a hozzátartozók akkor biztos nem rúgsz kapufát. Ha ezek után is problémád lesz, csörögj nyugodtan. Megoldjuk. Viszont nem szerncsés így nyitni, ha Te szeretnél valamit. ;]

üzenetek