[Re:] [lolller:] Ügyfélszolgálat - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Kasya
(nagyúr)
Blog

Mondjuk szemelyes okmany nelkul 40 km-t utazni is erdekes. Meg akkor is, ha nem autoval mentek.

Biztos vagyok benne, hogy nem konnyu ugyfelszolgalatosnak lenni, ahogy call centeresnek sem. En, mint telefonalgato azonban sokszor azt tapasztalom, hogy a problemat nem akarja aterezni a kollega, csak a monitoron kiirt szoveget mondja vissza. Az, hogy megkerdezzen mas kollegat, osztalyt, azt mar nem... Foleg a penzugyi szektorban tapasztalom a "lexarom hozzaallast". Tisztelet a kivetelnek, mert cegfuggo. Egyes cegek ugyfelszolgalati embereit kimondottan kedvelem.

Egy T-s esetem:
Anno kint voltam Cseheknel a semmi kozepen, konkretan egy szanton egesz nap. Nap vegen indultam volna haza, nyomtam be a GPS-t, ami nem volt hajlando online tervezni roaming miatt. Kifele ez eszembe se jutott, hogy a ceges kartyan ez nincs engedelyezve, mert bebufferelte az utvonalat.
Ugyfelszolgalat felhiv, kapcsolnak, majd kozlik, hogy nincs engedelyezve a szolgaltatas. Egy napra 890 ft (vagy mennyi volt akkor), de csak ugyfelkod megadasa utan tudja aktivalni. Persze, ertheto.
A ceg nyilvan ezt nem adja ki, de nap vegen mar oket se ertem el. Az amugy 10ezres elofizeteshez es tobb millios teljes dij mertekehez kepest az ember a kellemetlenseg merteket tekintve nyilvan nehezen fogadja el, hogy 890 ft-ert cserben hagyjak.
Nem volt kellemes utam haza magyarba...

De hogy miert a fenti problema? (mert szabalyszeruen jart el, tudom).

1 hónappal kesobb indultam osztrákokhoz. Már elore gondoltam a multkori esetre, ezert meg a hatarnal felhivtam oket (immaron tudtam a kodot is szukseg esetere). A T-s kolleganő gond nelkül aktivalta a roamingot, semmit se kerdezett....

Persze, akkor o most nem szabalyosan jart el...
De mint ugyfel, azert ilyenkor az ember agyan atmegy, hogy WTF!

[ Szerkesztve ]

üzenetek