[Re:] [lolller:] Ügyfélszolgálat - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


lolller
(tag)
Blog

Abszolút igaz. :R

Tervezem ettől függetlenül a váltást a KKV szektorba. Meglátjuk ott milyen a közhangulat. :)


galoslac
(tag)

99%-ban nem az ügyfélszolis a fasz, hanem a főnöke vagy a csop.vez vagy minek is hívjátok. Legalábbis én nagyon kevés konstans farokkal találkoztam, de ilyenkor simán veszek egy másik sorszámot és megyek egy kollégájához, vagy oda se megyek ha már korábbról ismerem.


kemotox
(addikt)
Blog

Meg egy-ket szmajli es mar majdnem konolyan tudnalak venni.
Nem olvastam el amugy az irast, csak a kommenteket, de most mar nem is fogom valszeg, a kommentjeidbol sejtem, hogy mi van benne


lolller
(tag)
Blog

Rendben van. Köszönjük a részvételt. :DD


lolller
(tag)
Blog

Mire gondolsz? Nem értem mennyire kapcsolódik a vezetői hozzáállás ehhez.
Nyilván a szar fentről folyik, de az nem az ügyfél hibája. Én most, csak a hülyékről beszéltem akinek teljesen mindegy az Ügyintéző hozzáállása...


galoslac
(tag)

Röviden annyi, hogy az user hülye és/vagy hazudik. :))


kemotox
(addikt)
Blog

Akkor jol sejtettem. De remelem legalabb lekezelo okoskodo "en vagyok az istenkiraly ugyfelszolis" stilusban

[ Szerkesztve ]


galoslac
(tag)

Tán nem igaz?


galoslac
(tag)

Persze, de az ügyfél azon tölti ki a mérgét akit éppen elér.

[ Szerkesztve ]


lolller
(tag)
Blog

Ne duzzogj már. Írd meg inkább mi a problémád aztán megpróbálunk segíteni. Ne legyél tipikus ügyfél. :)
Szörnyű ezt a hisztit olvasni.


galoslac
(tag)

:buksisimi:


kemotox
(addikt)
Blog

Szerintem gyoker dolog volt ezt a szelektalos dolgot benyogni. Azert kapod a fizud, hogy segits. Mindenkinek, nem annak akihez kedved van. Te is felhaborodnal, ha mittomen a boltban aszondanak, hogy most nem. Persze mindenki hulye csak te nem. Most is nyomod ezt a flegma dumat. Kicsit tultolod szerintem, nem az isten vagy, hanem ugyfelszolis


lolller
(tag)
Blog

Egy szóval sem írtam, hogy nem segítek ezt Te akarod belelátni. Ha vetted volna a fáradtságot és végig olvastad volna miről van szó nem pedig, csak puffognál mint egy sértődött kis ovis. Ez a probléma, hogy általánosítasz. "mit tom én a boltban aszondanák" erre barátom azt mondanám igen, ne csodálkozz, ha a pékségben nem kapsz fagyállót a kocsidba és bármilyen meglepő a pék nem fog tudni segíteni benne. Ezt vagy eltudod fogadni vagy értetlenkedsz tovább még egy picit.

Rajtad kívül mindenki érti itt miről van szó Te csinálod a fesztivált.

Megfordíthatom Neked a dolgot egyébként, ha nagyon szőrszálat szeretnél hasogatni. Nem akarlak nagyon megkavarni, de ez a " te csak egy ügyfélszolis vagy" mellett nem Tudok elmenni szó nélkül. Szóval az van, hogy értékesítő vagyok az, hogy vannak ügyfélszolgálatis dolgaim is az egy dolog. Alapvetően több 10 milliós bevételeket termelek havi szinten. Most akkor matekozd ki, hogy a cégem melyiket fogja támogatni az ilyen nyvajgással szemben. Az ügyfélszolgálatos tevékenységet vagy az értékesítést.

Egyébként egy tanács: Valószínűleg emiatt van rossz tapasztalatod az ügyfélszolisokkal. Próbálj meg élből nem s*ggfejnek lenni. Értelmezd a dolgokat és akkor lehet nem lesz ez.

Viszont annak is örülök, hogy élőpéldaként megjelent az írás alanya. Végül is Rólad volt szó ezek szerint. :)

[ Szerkesztve ]


kemotox
(addikt)
Blog

Rendben van. :DD :D :)) :K


>Deego..
(senior tag)

Szerintem az is kulcsfontosságú, ha az ügyfél tudja a pontos problémát (vagy megközelítőleg) és tisztában van a megkötött és aláírt szerződésben foglaltakkal.


Mrpingvan
(tag)

Én a Vodafone-nál voltam értékesítő (szóval kellett ügyfélszolizni, személyesen), meg egy webshopnál telefon ügyfélszolis, de kiégtem belőle 3-4 év alatt...


Narxis
(nagyúr)
Blog

Rengeteg a kretén, de szerintem nem azzal van a baj ha valaki buta. A te munkád időre megy úgyis, nem pedig darab számra. A probléma inkább a rosszindulatú hülyékkel van mert azok még akkor se látják be, hogy hülyék voltak ha a saját szemükkel látják. Beléd kötnek, provokálnak.

Ha lenne olyan munkahely ahol emberekkel nem kell foglalkozni és jól is fizet már rég azt csinálnám. Emiatt nagyon tisztelem pl. a pénztárosokat ahol futószalagon kerül elé a sok idióta, én már rég börtönben lennék ha azt kellene csinálnom.


lolller
(tag)
Blog

Ez egy utópikus álom ami minden éjjel kísért. :K Nem vagy Te is véletlen Kolléga? Túl jól látod a dolgokat.


somogyib
(őstag)
Blog

Nem írigyellek, az ügyfélszogálatos meló nem lehet túl jó (legalábbis én nem tudnám csinálni).

A taxis munkához tudnám hasonlítani, ahol az ember mindig más fajta hangulatú/vérmérsékletű emberrel találkozik. És ez nem lehet könnyű.

Valszeg számodra is csak egy ugródeszka, aztán lesz jobb.

[ Szerkesztve ]


>Deego..
(senior tag)

Nem vagyok.
Számomra alap dolgnak számít, hogy tisztában legyek annak a következményével majd amibe belefogok.
Nem gondolom vagy hiszem, hogy ez nagy gondot okozna bárkinek is.
Aki meg fejjel megy a falnak... Csak ne a másik fél álljon ezek miatt annak a bizonyosnak a másik végen.

[ Szerkesztve ]

üzenetek