Mivel írtad, hogy érdekel a sztori, ide is beírom:
Csöbörből-vödörbe esete a Nokiával, azaz körkép, hogyan állunk manapság az ügyfelekkel:
Beillesztem ide a levelezésünk részleteit:
Első levelem:
"Januárban a T-Mobile-nál vásárolt Nokia Lumia 920-am először 2 hónap után hibásodott meg. 3 hét szervízelés után teljes lapcserét végeztek rajta, új IMEI számmal visszakaptam, azonban azóta rendszeresen vibrált a kijelző.
A hosszas szervizelési időszak miatt nem vittem egyelőre vissza inkább "együtt éltem" a bosszantó jelenséggel.
Most azonban a kijelző teljesen meghibásodott, szétesik a kép, vagy nincs is.
Úgy tudom, hogy a T-Mobile készüléket nem cserél, addíg amíg javítható, én viszont a márkába vetett hitem és lelkesedésem kezdem elveszíteni.
Több, mint 10 Nokia készüléket használtam a múltban, valamint anno az N91 piaci bevezetése előtti tesztelésben is részt vettem.
Kérem, tájékoztassanak, hogy milyen lehetőségeim vannak arra, hogy a szolgáltatónál készülékcserét kérhessek, mivel ezt már tarthatatlannak tartom.
Előre is köszönöm, ha megtisztelnek válaszukkal!"
Nokia Care:
"Köszönjük, hogy felvette velünk a kapcsolatot.
Mivel már végeztek főpanelcserét a készülékén, ezért mi mégiscsak megkérnénk Önt, hogy adja le a telefonját, hogy meg tudják vizsgálni. A legjobb lenne, ha leadná valamelyik szerződött szervizpartnerünknél. Ők megvizsgálnák, hogy főpanelcsere után miért lehet még hibákat észlelni a készüléken.
Szerződött szervizpartnereink listáját az alábbi linken tekintheti meg:
http://www.nokia.com/hu-hu/uzletkereso
A kecskeméti szervizpartneren kívül az összes partner funkcionál.
Tisztelettel:
Nokia Ügyfélszolgálat
Reklamációs Osztály"
Második levél:
"Köszönöm válaszukat!
Mai nap leadtam a T-Mobile kaposvári üzletében, ahol jeleztem a csere iránti igényemet is.
Sajnos, a Nokia kaposvári szervízpontja megszűnt, a legközelebbi a pécsi lenne.
Mivel úgy tudom, hogy a javításokat a Jabler végzi, amennyiben szükséges az IMEI számot meg tudom adni, így Önök is rá tudnak nézni, hogy miért hibasodott meg.
Ahogyan a neten körbeolvastam, sajnos a korai szériás 920-ak között sok hibás volt..."
Nokia Care:
"Köszönjük az információt.
A kollégák a központi szervizben várni fogják a készülékét és behatóan meg fogják vizsgálni. Ha javíthatatlan, ki fogják cserélni.
Kiértesítik, ha készen vannak.
Tisztelettel:
Nokia Ügyfélszolgálat
Reklamációs Osztály"
Szervíz utáni levelem:
"Mai nap mehettem a készülékért, ismét fődarab csere volt.
Ezzel nem is lenne probléma, ha a kijelző-vibrálás nem jött volna újra elő…
Nagyon elkeserítő, hogy ismét meg kell majd várni, hogy elromoljon valami, majd kezdődik minden elölről.
Sajnos, már bánom, hogy a Lumia 920 megvásárlása mellett döntöttem januárban...
Azt sem értem, hogy miért egyszerűbb fődarab (lap)-cserével javítani, mintha cserélték volna.
A szervíz nem is írta rá a garancia-jegyre, szóltam, így a T-Mobile-ban bejegyezték.
Ha, a kijelző is rossz, miért csak a főpanelt cserélték?
Miért én a vásárló vagyok a készülék béta-tesztere?"
Nokia Care:
"Sajnálattal olvastuk a levelét.
Mindazonáltal arra szeretnénk megkérni, hogy ha nem elégedett a készülékkel, adja le újra egy prioritást élvező kivizsgálásra/javításra. A főpanelcsere általában át szokta hidalni a problémákat, hisz a készülék teljes komplett belseje cserélve lesz, csak a külső burkolat marad meg.
Mivel ez ezetben ez sajnos nem történt meg, a kollégáknak a központi szervizben meg kell vizsgálniuk a készüléket, hogy megállapítsák mi baja lehet. Kérjük, hogy adja le, tájékoztasson minket mikor adná le, és tájékoztatjuk a kollégákat a teendőkről, külön felhívva a figyelmüket a kijelző problémája körül.
Előre is köszönjük az együttműködést.
Tisztelettel:
Nokia Ügyfélszolgálat
Reklamációs Osztály"
Ezek után már azért kiborul a bili...
Utolsó válaszom:
"Mint írtam most is elvégezték a panelcserét, új IMEI száma is lett a
készüléknek (a harmadik)...
Előzőleg is azt ígérték, hogy odafigyelnek rá a javításra, ehhez én
minden adatot megadtam.
Én a készüléket használni vettem, nem hetekre szervízbe hordani. Ezért
is kértem a készülék cseréjét, javítás helyett...
Most már nem fogom visszahordani üres ígéretekre, valószínűleg
hónapokon belül megint elromlik, akkor majd megteszem..."
Konzekvenciát le lehet vonni, különösen a vásárlás előtt...