Miért telefonnal videózol, amikor ott az nVidia ShadowPlaye?
[Re:] [M0ng00se:] Battlefield V Open Beta FX8350-nel - BLOGOUT fórum
hozzászólások
Hogy semmiképpen se szóljon bele a teljesítménybe
Viktor77
(titán)
Tipp: Csinálsz egy videót SP nélkül, aztán SP-vel, megnézed mennyit vesztettél teljesítményben, majd az itt közzétett SP-es videóhoz odaírod a %-ot.
de így meg élvezhetetlen pixelhalmaz az egész
[ Szerkesztve ]
Ez a Bf5 is amolyan ,nem akar több lenni,szokásos BF.Persze megveszik majd,de majd jön egy újabb rész és így tovább.
BF3 óta nem nagyon volt nagy dobásuk.(vagy talán még a bad company-k bár azok kimaradtak nekem)
Majd 1500Ft-ért megveszem ezt is,többet nem ér nekem
obs
Kb zéró beleszólása a teljesítménybe. Rég elhagytuk már a fraps-es időket, ahol be kellett áldozni a teljesítmény 10-20%-át
"optimalizáltságra sem lehet panaszom..."
Hát pedig lehet.... link
Én is így érzem. A BF3 az új generációs részek közül az etalon.
A ShadowPlay pedig jó dolog, ajánlott a használata!
Dilikutya
(félisten)
Azért az FX8350-ről tudni kell, hogy erősen i7-3770/4770 közeli teljesítményre képes ott, ahol a program nem olyan hülye, hogy csak egy magot tud kezelni.
Az FX-eket az idő jobbá tette Azért lehet egészen máshogy alakult volna róla a kép,ha mondjuk késöbb jön ki amikor már jobban kezelték a dolgokat.
vagy ahogy ígérték kijön a folytatás.
egy kis 8magos steamroller vagy excavator
Dilikutya
(félisten)
Végül is itt a folytatás a Zen képében. Mind a Ryzen, mind a Threadripper versenyképes processzor, az FX meg, ha nem is korát megelőző fejlesztés, de időtálló a sok mag miatt, amiket azért gyengének sem mondanék.
De pont az a poén hogy nem 8 teljes értékű proci mag volt benne. Modulonként két integer rész, de az is osztozva, FPU rész pedig modulonként gyakorlatilag csak egy volt. Na most ha az operációs rendszer és a játék nem látványosan kesztyűs kézzel bánt vele, és modulokat 1-1 magként, a plusz integer részt meg nem valami HT szálként kezelte, akkor a teljesítménye a vonat alá ugrott. Éppen ezért néhol még a Phenom II is gyorsabb volt az FX-nél, mert annak teljes értékű processzor magjai voltak legalább.
Gamegpu.com-on(az egyetlen oldal ahol a kezdetektől máig tesztelik az FX procikat) lehet lesni játékbeli proci teszteket. A "nem bulldózer hanem ember lapáttal" mindig szigorúan a gyengébb i3 és i5 procikkal versengett, nem tudott senki jobbat kihozni belőle.
[ Szerkesztve ]
FX-ekkel max az a helyzet van még bennük élet,de túl sok rákfenéje is van.Ahogy írod ha egy játék 1-2 szálon fut max ott egy I3 romjaira veri,még akkor is ha 5Ghz-en járatod 200w-os fogyasztás mellet.Használt piacon max az igazán AMD fanoknak szoktam ajánlgatni,mert alá nem mindegy mit teszel,akkor lassan meg ott vagy hogy ott az intel és bűvészkedni se kell.
Én pont ezért engedtem el az AM3+ foglalatot. Vehettem volna olcsón egy FX-et, de inkább egy i5 4460 lett belőle, olcsó deszkával. Semmi bűvészkedés, tuning, csak összeraktam és örültem.
Arról mondjuk nem az FX tehet hogy az Intel lobbi erősebb volt és a programozók 1-2 szálra írtak sok címet.
A Bad Company 2 óta valójában semmi különös nem történik. Talán a BF3-lett ebből a szempontból az új grafikus éra legjobban összerakott darabja, igaz a BF4-el sem panaszkodtam. Az újítás nekem nem jön be, valahogy mindig azt érzem, hogy csak a köntöst varrták újra, de az élmény nem lett jobb..
Fen tudja, lehet öregszem azért, ha a fiataloknak ez kell hát vegyék
Én a Battlefield 1 töltöttem le kipróbálásra legutóbb. Multi nem érdekel gondoltam belenézek hátha élvezetes a single. A grafika nagyon szép volt, de hiába vonzotta a szemem annyira unalmas volt az egész hogy az olaszos pályán sok ásitozás közepette uninstall...
Manapság sokkal jobban elvagyok az indi játékokkal mint bármilyen légvédelmi (AAA) gémmel. Ez valami betegség korai stádiuma lehet?
[ Szerkesztve ]
talán nem
21 évesen én is inkább egy Little Nightmares-t vettem DLC-kkel mint 1 cod vagy bf vagy hasonló fps-t
A tapasztalataimon nem változtat és a fejlesztők döntésén sem hogy raktak bele szinglét.
Nettó nem számít. CoD helyett az aprópénzből fejlesztett Insurgency / Day of Infamy (Insurgency 2 épp most jön), Rising Strom 2, Battlefield helyett a Red Orchestra 2 / Rising Storm, Verdun / Tanneberg, Arma 3 / Iron Front, Project Reality / Squad / Post Scriptum játékok pont azért létezhetnek, mert a nagy kiadók már csak az állóvizet melengetik a rekord bevételt féltve.
Pl Battlefield 2 idejében a nyílt térképes összfegyvernemi zászlófoglaló lövöldéknek marha nehéz dolga volt, mert a friss BF2/2142 és a BF2/1942 modjai nagyjából minden igényt lefedtek. Battlefront 1-2 az egész jó játékélményével, a népszerű Star Wars világával(Revenge of the Sith épp nemrég jött ki!), kellő marketinggel együtt sem volt közel olyan sikeres mint a fő BF vonal, a Frontlines: Fuel of War meg hiába volt kiváló modern nem-Battlefield Battlefield és tolta az akkor még ereje teljében lévő THQ, rövid úton kifingott, mert a modolt BF-eken túl nem volt túl sok igény másra.
Na bezzeg mára a modok lettek szigorúan betiltva a DLC szemét javára, játékmenet erősen a CoD felé terelve, és az új részek már szinte csak a kinézetet változtatják(ha a BF1-ben a fegyvereket Sci-Fi sugárvetőkre cserélnék egy napig pont senki nem venne észre semmi változást.. ) most jöhetne bőven a 3rd party nagykiadós Battlefield alternatíva. Csak hát az a helyzet, hogy a másik nagyobb kiadó is ugyanazt a végletekig egyszerűsített szaladgát adná ki, mert ott a nagy pénz, és nem egy kikupált Iron Frontban.
[ Szerkesztve ]