üzenetek

hozzászólások


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Kivéve a ha céges, flottás , és a fent említett helyzet áll fent. :)

Azért érdemes a témát körbejárni, mielőtt ilyen ítéletet hozunk.
Sok négyévszakos is szeret nyekeregni még ha nem is öreg, és van olyan autó, amit újan azzal szerelnek, persze ez a ritkább.

Ez a van pénze új autóra "demagógia" meg nekem kicsit olyan kicsinyes, nem sértés, nem bántás, de attól mert valakinek új autója van, még nem kell fecskendeznie a pénzt a nagyvilágba...

[ Szerkesztve ]


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Fektettem azért energiát beléd, habár nem kellett volna, az a meglepő, hogy még itt vagy...

Csupa személyeskedés, lehordod az embereket, az a meglepő, hogy az adatlapodon meg nagyon korrekt és kedves eladó vagy...

Ettől tényleg felmegy még a Te vérnyomásod is... Na mindegy.

[ Szerkesztve ]


PirosHello
(senior tag)

Valóban :R . Benéztem. :W


k-adi
(nagyúr)

Most komolyan van 40 komment amiből 30 a trollkodásra ment el? Nemár... egy kis moderáció legyen azért.

Én örülök neki hogy végre rájöttek a gyártók, hogy a gugli OS jobb lesz, mint a saját összetákolt valami, a kocsi is elég formás (jó, nem egy KIA EV6) és a paraméretek se rosszak, kivéve egy, az ára.. dehát az minden újnak horror, sajnos. Nem tudom, hogy ez hova fog vezetni, de nem lesz jó vége... a nagy eautós átállásból az lesz, hogy nem lesz átállás és senki nem vezet majd mert megfizethetetlen lesz a magánszemélynek


Noukoum
(veterán)

Annyira megfizethetetlen hogy éveket kell várni egy autóra. :P


Füleske
(addikt)

Mindenre rá lehet fogni, hogy SUV, nincs semmilyen pontos definíciója a SUV - nak. [link]Pl. egy Zoe mellett egy Dacia Spring is emelt hasmagasságú.[link] Sőt, a kicsi kerekek miatt az inkább utcai terepjárónak nevezhető. Ez inkább pont a hagyományos kompakt kategória, kicsit más külső csomagolásban. 4.2 méter, tehát nagynak sem nagy.
Amúgy ha valakinek nem felel meg még a (használt) elektromos autó (ár sok, hatótáv nem elég), akkor szerintem a sima (Toyota) hibrid felé érdemes nézelődni.


<Adamsky>
(nagyúr)

" ... családi autónak abszolút alkalmas a méretek alapján ... "
Nyilván ezen jót lehetne vitatkozni, hogy mi számít családinak (ma már ugye az is család, ha két ember egy közös wifi-n osztozkodik ...), de szerintem ez a méret nem az. Ez egy kicsi autó. Főleg a csomagtartója. Ugyan még nem kóstoltam össze egy hagyományos Megane-al, de szerintem abban - főleg hátul - nagyobb a hely.

#45 Noukoum
Azzal, hogy ma szinte minden (vagyis nem csak az elektromosra) autóra várni kell, abból ne azt a következtetést vond le, hogy ez azért van, mert mindenki (is) autót akar.
Épp ezért nagyon szomorú a helyzet, hogy annak a kevés nem túl sok vásárlónak is várakoznia kell.

Egyébként egyetértek k-adi-val. Ez az erőltetett (!) e-autós átállás egy kis gazdasági válsággal + háborúval megfűszerezve, nagyon borús jövőt vetít elénk. Főleg, ami az európai autógyártást illeti ...

[ Szerkesztve ]


Füleske
(addikt)

"Ugyan még nem kóstoltam össze egy hagyományos Megane-al, de szerintem abban - főleg hátul - nagyobb a hely."
Alapvetően a belső hely a tengelytávtól függ, abban ez pár centivel nagyobb, tehát nem hinném, hogy kisebb a hely hátul. Mások az arányok, a kerekek jobban a sarkokba vannak tolva.


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Nagyobb a tengelytáv valóban, de jön hozzánk tesztre, szóval benéz két gyerekülés hamar, aztán meglátjuk, hogy mit nyel még el. De elég nagy, magasabb is, amolyan fél-SUV.


<Adamsky>
(nagyúr)

"Alapvetően a belső hely a tengelytávtól függ ... "
Alapvetően igen, de azért sok múlik a fejtéren is. Illetve láttunk már nagy tengelytávú autót sz@r helykihasználással...

Gyorsan rákerestem:
MEGANE Grandtour: 2712 mm
Megane E-TECH Electric: 2685 mm

#49 Bog
" ... jön hozzánk tesztre ... aztán meglátjuk, hogy mit nyel még el."
Az a baj, hogy a 440 L-es csomagtartó is csak szerintem az alatta lévő üreggel annyi. Vagyis, hacsak nem zacskós tejet szállít vele az ember, akkor sokat nem ér.

[ Szerkesztve ]


Füleske
(addikt)

A Grandtour az kombi. A nem kombié 2669 mm. Almát almával.


k-adi
(nagyúr)

"Annyira megfizethetetlen hogy éveket kell várni egy autóra. :P"

ja, mert készlethiány van.. tudod chipválság, stb.
de ha nem is lenne akkor eléggé idegesítene hogy ennyi pénzért (15-20 millió???) évet kell(ene) várnom...

szóval a :P emoji nem éppen megfelelő ide.,........ kivéve ha úgy érted, hogy azért kell éveket várni mire összegyűlik rá a pénz.... :)) addigra mire sikerül, talán nem is lesz (akkora) készlethiány

[ Szerkesztve ]


Noukoum
(veterán)

Tehát azért van rá töretlen kereslet mert chipválság stb?

Kár a gőzért, nem a magyar pénztárcából kell kiindulni mikor nézzük az árakat.


<Adamsky>
(nagyúr)

Ohh... elfelejtettem, hogy a Renault-nál ez a "divat" (más az ötajtós és a kombi tengelytávja).
... más kérdés, ugye, hogy ha már "családi autó", akkor kombi.

[ Szerkesztve ]


k-adi
(nagyúr)

A várakozás a készlethiány miatt van, ami nem a töretlen kereslet miatt van, hanem mert alig tudnak autót gyártani alkatrészhiány miatt. Erre utaltam. Emiatt azt a 10 autót amit sikerült mutatóba legyártani, megvették és aki akarna venni újat konfigurálva az várhat éveket de ez nem jelenti azt, hogy nagy a kereslet, mert kis kereslet mellett is várni kell a még kissebb kínálat miatt.
Ami biztos, az az elhúzódó chipválság, a "töretlen kereslet" meg majd évek múlva kiderül mennyire volt az mikor visszanézzük a sales számokat.

(de amúgy hozzáteszem, remélem valóban jól fog fogyni a megane e-tech mert nem tűnik rossz kocsinak)

A kocsi árát meg nyilván a nemzetközi szinthez lövik be, de ez lényegtelen a mi szempontunkból, hiszen mikor nézzük a Mo.i árakat a magyar vásárlóerőhöz viszonyítunk, azaz magyar pénztárcához nézed és még a "fapados" is 15 millió, ami sok hozzá. Az, hogy a szomszédban kettőt vesznek, irreleváns nekem és neked is.

[ Szerkesztve ]


judas13
(addikt)

Nem ilyet.Toyotát. Akciósan - nem bemutató darab volt hanem készleten volt még éppen....tán az utolsók egyike..


judas13
(addikt)

:C


johnyblaze
(aktív tag)

annyira butacskanak tunnek nekem ezek a belso terek Tesla userkent.egyedul ami meg bejott az a Lucid.ott meg a forma vilagot is eltalaltak.tobbi nem nem igazan,se kivul se belul.... pedig eleg sok gyarto uj Ev-jet lattam,latom nap mint nap.


dabadab
(titán)
Blog

(Lehet, csak én gondolom így, de ha lenne egy új, vagy 1-2 éves autóm, szerintem teljesítménytől független 100-ast kapna...)

Én meg elvből soha nem vettem "prémium" benzint, mivel jól láthatóan csak arra szolgáltak ezek, hogy a benzinkutak ugyanazt az árut drágábban is eladhassák.
Szerintem elég beszédes, hogy mi az, ami egyik ilyen prémiumbenzin marketinganyagában sincs: mérési eredmények. Helyettük vannak számonkérhetetlen ígéretek.


dabadab
(titán)
Blog

a nagy eautós átállásból az lesz, hogy nem lesz átállás és senki nem vezet majd mert megfizethetetlen lesz a magánszemélynek

Mission accomplished: a mindenféle környezeti lábnyomot még az e-autónál is sokkal jobban csökkenti a nem-vezetés.


swayze
(tag)

Szerintem, te is egy fizetett semmirevaló vagy valamelyik konkurens laptól!

Nyugi, nem kérem a véleményed tartsd meg magadnak :DD!

További szép napot! ;]


johnyblaze
(aktív tag)

neha nem art a falu hataran tul gondolkozni...(illetve nem csak mo-bol all a vilag,itt pl nem okoz gondot megvenni egy ev-t).eleg feltorekvo piac,egyre tobb az EV.cegek is erre allnak at,fedex(mar igen) es az osszes ceg lassan at all.nalunk pl 2025-tol mar csak ev-t lehet kapni . attol fuggetlen kell meg ido mire lecserelodnek a regi autok.de az irany jo.


<Adamsky>
(nagyúr)

Hol van ez a "nálunk"? Egyébként bőven akadnak hangok, melyek szerint ez az erőltetett elektromos átállás még nagyon vissza fog ütni ...


johnyblaze
(aktív tag)

Hol van ez a "nálunk"? : LA
"Egyébként bőven akadnak hangok": gondolom akinek erdek van mogotte azok mondjak.viszonylag friss dolog,szerintem jo az irany,bar van meg boven min dolgozni.10 evvel elobb is elkezdhettek volna mar.


UnA
(Korrektor)
Blog

+1, ez a tökéletes megoldás :K

üzenetek