Csak egy kis kiegészítés a cikkhez: 22kW-os gyorstöltést a Nissan e-autói is tudnak Type 2-n keresztül, nem csak a Renault és a Smart [link] . Töltőkábel alapból viszont csak az 1 fázisú 7 kW-os jár hozzá.
[ Szerkesztve ]
Csak egy kis kiegészítés a cikkhez: 22kW-os gyorstöltést a Nissan e-autói is tudnak Type 2-n keresztül, nem csak a Renault és a Smart [link] . Töltőkábel alapból viszont csak az 1 fázisú 7 kW-os jár hozzá.
[ Szerkesztve ]
Lényeg hogy AC-n mennyit tud ebben az esetben.
Kifejezetten tetszik az autó . Főleg mikor Csikós Zsolt videóját végignéztem.
Én ezt nem látom leírva, és nincs is így. Mármint, hogy a Nissan tudna 22 kW AC - t.
"The Nissan Leaf is fitted with a 6.6 kW on-board charger for Type 2 AC charging, in addition to rapid 50 kW DC capability. This means that even when connected to a fast charger with a rated output above 6.6 kW, the Leaf will only be able to charge at 6.6 kW."
Mondjuk a Zoe/E-tech "Tesco-gazdaságos" 22 kW AC - jéről megoszlanak a vélemények, hogy áldás vagy átok. A külső szemlélőknek persze vonzóbb a nagyobb szám.
Nem értem ezeket az autókat. 15 millió. Amikor az emberek még 1 iPhone-t is részletre vesznek. Nagyon úgy néz ki, hogy nem fognak elterjedni ezek az elektromos autók
A statisztikák nem téged igazolnak . Egy ilyen kaliberű Suv 10 milla , az árkülönbözetet 4 év alatt spórolom vissza , a szervizköltségekről nem beszélve , és jelenlegi 480 as üzemanyagárral számolva .
Mennyit mész 4 év alatt?
És ezek az elektromos járgányok bírnak ugyanannyit?
Elsőre tényleg riasztó az áruk, de ha megbízhatóak, akkor lehet ugyanannyi a végeredmény 10 évet számolva.
Kívülről tetszik de belül Nekem marha ronda azok a kis tv-k bent....
(Meg Nekem még nem opció a villany majd egyszer talán ha többet megy el, meg jó drága még...)
Ja, meg még Mustang -om sem volt addig nem hallhatok meg .
Ki kell próbálni vagy bérelni fogok míg vannak ilyen autók...
(Bár most annak is mint mindennek jól felment az ára, de amúgyis csakis használtat vennék)
[ Szerkesztve ]
Mustangból egyet lenne érdemes kipróbálni, de az nem bérelhető, mivel csak egyetlen eredeti példány van belőle.
Akinek drága az új villanyautó, annak az új belső égésű is drága lesz. A többség itthon amúgy sem magán vásárló, a cégek meg matek alapján vesznek autót. Életbe lép pl. egy ilyen [link] , és máris többen fognak villanyautót venni. Ha a benzin sem lesz majd támogatva - újabb növekedés. Lennének még ötleteim.
[ Szerkesztve ]
Volt ott több villanyautója is a Renaultnak. Volt a Fluence és a Twingo is.
Kár, hogy nem fért bele legalább érintőlegesen az autó méretei, csomagtér, stb....
Cserébe megállapítja a cikkíró, hogy 20 millióért biza nem drága, pont családosoknak való.
Értem én, hogy kell a fizetett hirdetés, de nem lehetne jobbra összehozni?
Ott van minden adat az előzményekben, ne fáradj. Ha fizetett tartalom készül, azt mindig jelezzük, ez nem az. Tehát nem érted.
[ Szerkesztve ]
Ezen az alapon kár helyet/biteket pazarolni képekre. Nyilván azért vannak a képek, mert azok alapján több infóhoz jut az ember, mint a száraz számadatokból. Engem is érdekelt volna a hátsó ülés lábtere, fejtere, támlaszöge, a csomagtartó belseje, esetleg ledöntött ülésekkel. Sztem egy családi autónál a hátsó traktus is elég fontos.
[ Szerkesztve ]
Múlthéten megnéztem kívül-belül. Azt kell mondjam, hogy belülről kifejezetten tetszett, minden kézre állt. Ha belsőégésű hajtaná még el is gondolkodnék rajta.
Na igen, ilyen alapon a forgalmazó oldalán is megtalálom.....
"Ha fizetett tartalom készül, azt mindig jelezzük, ez nem az."
Hát hogyne.
"Tehát nem érted."
Dehogy nem. Pont ez a bajom és a tiéd is.
Milyen szerencse, hogy már sokszor jeleztem, hogy tiltani fogom azokat az őstehetségeket, akik megkérdőjelezik a hitelességem és alaptalanul vádaskodnak.
Elmentem egy rendezvényre, megnéztem egy terméket, meghallgattam a prezit, ennyi történt. Életemben most találkoztam először a Renault PR vezetőjével. Te meg idejössz pattogni, hogy fizetett megjelenés. Szerintem nincs szükségem erre.
Szia!
[ Szerkesztve ]