üzenetek

hozzászólások


PirosHello
(senior tag)

Csak egy kis kiegészítés a cikkhez: 22kW-os gyorstöltést a Nissan e-autói is tudnak Type 2-n keresztül, nem csak a Renault és a Smart [link] . Töltőkábel alapból viszont csak az 1 fázisú 7 kW-os jár hozzá. :R

[ Szerkesztve ]


Noukoum
(veterán)

Lényeg hogy AC-n mennyit tud ebben az esetben.


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Kifejezetten tetszik az autó . Főleg mikor Csikós Zsolt videóját végignéztem.


Füleske
(őstag)

Én ezt nem látom leírva, és nincs is így. Mármint, hogy a Nissan tudna 22 kW AC - t.
"The Nissan Leaf is fitted with a 6.6 kW on-board charger for Type 2 AC charging, in addition to rapid 50 kW DC capability. This means that even when connected to a fast charger with a rated output above 6.6 kW, the Leaf will only be able to charge at 6.6 kW."
Mondjuk a Zoe/E-tech "Tesco-gazdaságos" 22 kW AC - jéről megoszlanak a vélemények, hogy áldás vagy átok. A külső szemlélőknek persze vonzóbb a nagyobb szám.


gattolino
(senior tag)

Nem értem ezeket az autókat. 15 millió. Amikor az emberek még 1 iPhone-t is részletre vesznek. Nagyon úgy néz ki, hogy nem fognak elterjedni ezek az elektromos autók


Noukoum
(veterán)

Hagyományos sem olcsóbb.


a.sebi
(őstag)

A statisztikák nem téged igazolnak . Egy ilyen kaliberű Suv 10 milla , az árkülönbözetet 4 év alatt spórolom vissza , a szervizköltségekről nem beszélve , és jelenlegi 480 as üzemanyagárral számolva .


dolon75
(tag)

Mennyit mész 4 év alatt?
És ezek az elektromos járgányok bírnak ugyanannyit?

Elsőre tényleg riasztó az áruk, de ha megbízhatóak, akkor lehet ugyanannyi a végeredmény 10 évet számolva.


Polllen
(nagyúr)
Blog

Melyik statisztikák?

Ez pl? Vagy ez?


sfefe
(őstag)

Kívülről tetszik de belül Nekem marha ronda azok a kis tv-k bent....
(Meg Nekem még nem opció a villany majd egyszer talán ha többet megy el, meg jó drága még...)


sfefe
(őstag)

Ja, meg még Mustang -om sem volt addig nem hallhatok meg . :)
Ki kell próbálni vagy bérelni fogok míg vannak ilyen autók... :)
(Bár most annak is mint mindennek jól felment az ára, de amúgyis csakis használtat vennék)

[ Szerkesztve ]


Somatom
(addikt)
Blog

Mustangból egyet lenne érdemes kipróbálni, de az nem bérelhető, mivel csak egyetlen eredeti példány van belőle.


Füleske
(őstag)

Akinek drága az új villanyautó, annak az új belső égésű is drága lesz. A többség itthon amúgy sem magán vásárló, a cégek meg matek alapján vesznek autót. Életbe lép pl. egy ilyen [link] , és máris többen fognak villanyautót venni. Ha a benzin sem lesz majd támogatva - újabb növekedés. Lennének még ötleteim.

[ Szerkesztve ]


Fabianus
(tag)

Volt ott több villanyautója is a Renaultnak. Volt a Fluence és a Twingo is.


gyuszos
(junior tag)

Kár, hogy nem fért bele legalább érintőlegesen az autó méretei, csomagtér, stb....
Cserébe megállapítja a cikkíró, hogy 20 millióért biza nem drága, pont családosoknak való.

Értem én, hogy kell a fizetett hirdetés, de nem lehetne jobbra összehozni?


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Ott van minden adat az előzményekben, ne fáradj. Ha fizetett tartalom készül, azt mindig jelezzük, ez nem az. Tehát nem érted.

[ Szerkesztve ]


Somatom
(addikt)
Blog

Ezen az alapon kár helyet/biteket pazarolni képekre. Nyilván azért vannak a képek, mert azok alapján több infóhoz jut az ember, mint a száraz számadatokból. Engem is érdekelt volna a hátsó ülés lábtere, fejtere, támlaszöge, a csomagtartó belseje, esetleg ledöntött ülésekkel. Sztem egy családi autónál a hátsó traktus is elég fontos.

[ Szerkesztve ]


BÉCSÉ
(csendes tag)

Múlthéten megnéztem kívül-belül. Azt kell mondjam, hogy belülről kifejezetten tetszett, minden kézre állt. Ha belsőégésű hajtaná még el is gondolkodnék rajta.


gyuszos
(junior tag)

Na igen, ilyen alapon a forgalmazó oldalán is megtalálom.....

"Ha fizetett tartalom készül, azt mindig jelezzük, ez nem az."
Hát hogyne.

"Tehát nem érted."
Dehogy nem. Pont ez a bajom és a tiéd is.


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Milyen szerencse, hogy már sokszor jeleztem, hogy tiltani fogom azokat az őstehetségeket, akik megkérdőjelezik a hitelességem és alaptalanul vádaskodnak.

Elmentem egy rendezvényre, megnéztem egy terméket, meghallgattam a prezit, ennyi történt. Életemben most találkoztam először a Renault PR vezetőjével. Te meg idejössz pattogni, hogy fizetett megjelenés. Szerintem nincs szükségem erre.

Szia!

[ Szerkesztve ]


Kolondrum
(félisten)
Blog

+1 erősen


Füleske
(őstag)

Miért adják olcsóbban, ha így is (akár több)éves várólisták vannak?


gyuszos
(junior tag)

Jó, tilts le, megteheted, te vagy a főnök.
Itt úgyis ez a szokás, ész híján erővel mindent.

Remélem ha mástól nem is, de ettől sokkal szebb napod lesz.

[ Szerkesztve ]


Somatom
(addikt)
Blog

Azért ez tényleg erős. Bizonyíték nélkül vádaskodsz és eszetlennek nevezel egy házigazdát. Ezért akkor is érne a banán, ha egy mezei fórumtaggal tennéd. Gondolkodhatnál egy kicsit, mielőtt vádaskodsz. Hogy lenne már ez fizetett cikk? Őszintén! Ha Te megbíznál egy újságírót, hogy reklámozza a termékedet, akkor Te fizetnél ezért a cikkért?


gyuszos
(junior tag)

Ha neked ebből ennyi jött át, akkor:
- írj neki privátot, hogy mostazonnaltilcsonle
- visszaolvastam, kétszer is, de sehol sem találtam, hogy a tanácsod kértem volna
- hogy én miről - mit gondolok, ne haragudj, ezek után pedig pláne nem kívánom veled megvitatni.

Köszönöm a megértést.

Kívánok nagyon szép napot neked és Bog házigazdának is!


Somatom
(addikt)
Blog

Keversz valakivel, nekem nem ez a stílusom. Tíz év alatt még soha, senkire sem hívtam moderátort.
"visszaolvastam, kétszer is, de sehol sem találtam, hogy a tanácsod kértem volna"
Félreérted a fórumozást. Bármilyen tartalmú hsz. -re lehet reagálni, nem csak olyanra, ami kérést, kérdést tartalmaz.
Kívánnod sem kell, borítékolhatóan szép napom lesz. Stuttgart mellett hétvégézek és elrollerezek a Mercedes múzeumba. :)

[ Szerkesztve ]


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Még mindig ott tartunk, passzív-agresszív fórumtárs, hogy te azt állítottad nagy meggyőződéssel, hogy ez egy fizetett anyag. Ez hazugság. Innentől vicces, hogy te duzzogsz úgy, hogy az eredeti állításod nem tudtad alátámasztani, én viszont megírtam, hogy miért született ez a cikk. Külön figyelemre.méltó, hogy leoltod a másik júzert azzal, hogy nem kérted ki a véleményét. Nos, egyikünk sem kérte ki a tiedet, de ezek a logikai ellentmondások láthatóan nem zavarják a szabadságharcod, viszont kezd meglehetősen szórakoztatóvá válni.


judas13
(addikt)

Az írásai is nagyon jók :K


judas13
(addikt)

Kevesebb mint feléért vettünk újjat.


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

:K


Noukoum
(veterán)

Pont ilyet csak hagyományosban? Honnan?


Postas99
(senior tag)

Úgy gondolom, hogy akinek telik majomra, annak teljen banánra is. Aki kifizet egy autóra 20 misit, az bőven ki tudja fizetni a 20 collos felnit is gumikkal együtt. Ha pedig ez akadály más auto után kell nézni

[ Szerkesztve ]


descence
(tag)
Blog

Ugyan rühellem az suv legtöbb formáját, egy ilyet azért elfogadnék. Lehet rá károgni, meg reménykedni a hagyományos változatért, de tetszik vagy sem, ez a jövő (ha megérjük). Most épp (használt)autó váltás előtt állok, és már én is úgy készülök, hogy dízelt nem nézegetek. Egyrészt nem megyek annyit, másrészt pedig (nálunk biztos sokkal később) várható itt is a dízelek szép fokozatos tiltása a városokból.
Postas99: Ehhez van egy elég friss, vicces sztorim. Ha gondolja a fórum közössége, szívesen megosztom.


Postas99
(senior tag)

Halljuk.........


descence
(tag)
Blog

Szombat délután kellett mennem tankolni. Megállok a kútnál, leveszem a 100-as pisztolyt (E5 adalék miatt nem kockáztatok), a többin "Nem üzemel" kis tábla. Mellettem oszlophoz begurul a vadiúj (max 1-2 éves) Passat (céges, vagy sem fogalmam sincs), fazon kiszáll, megnézi a nem üzemel táblát, körülnéz, visszaül. Átgurul egy másik oszlophoz, ott szintén észreveszi a táblácskákat, majd lendülettel elhajt. Magamban jót nevettem: új autóra futja, de az abba való minőségi benzinre már nem :D
(Lehet, csak én gondolom így, de ha lenne egy új, vagy 1-2 éves autóm, szerintem teljesítménytől független 100-ast kapna...)

[ Szerkesztve ]


Postas99
(senior tag)

Osztom a véleményed. :R


Franklin
(addikt)

Lehet, hogy céges kártyával fizetett volna, amivel mondjuk csak 95-öst lehet, nem tudhatjuk.


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Nem az a baj, hanem az, hogy nem fogtad fel, hogy nem fizetett tartalom...

:U
De valószínűleg ha informodnál, hogy is működik a Mobilarena, rájönnél.

Sajnos itt is igaz, valószínűleg a wannabe kategóriát erősíted, mindig mindent jobban tudsz, de semmi érv nélkül.

Neked minden info most es azonnal kell, ha nem vagy kiszolgálva ( kattintás) , akkor vered az asztalt...

Az ilyen békés természetű embereket szokta hamar kirotálni a fórum. És jogosan, utana majd jössz egy másik regisztrációval, és egy darabig azzal bontod a rendet, mire eltelik x év rájössz...

És még mindig neked áll feljebb, nincs benned annyi, azt mondd, uhh bocsi benéztem. Utóbbi nagy erényed lehetne. Gyakorolni kell viszont.

[ Szerkesztve ]


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Ja, hozzáteszem, ha mégsem ez a kategória vagy, akkor figyelj: Elnézést kérek. :R

Ugye lehet, hogy tévedünk...

[ Szerkesztve ]


descence
(tag)
Blog

Ez így igaz. De a lényegen nem változtat, miszerint ha van pénzed új autóra, nehogymár ilyeneken spórolj (teszem hozzá, nem egy autót hallok csikorgó gumikkal fordulni a körforgalomban. Új autóra telik, de a nyári szetten már spórolunk?)
De kezdünk eltérni a témától...


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Kivéve a ha céges, flottás , és a fent említett helyzet áll fent. :)

Azért érdemes a témát körbejárni, mielőtt ilyen ítéletet hozunk.
Sok négyévszakos is szeret nyekeregni még ha nem is öreg, és van olyan autó, amit újan azzal szerelnek, persze ez a ritkább.

Ez a van pénze új autóra "demagógia" meg nekem kicsit olyan kicsinyes, nem sértés, nem bántás, de attól mert valakinek új autója van, még nem kell fecskendeznie a pénzt a nagyvilágba...

[ Szerkesztve ]


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Fektettem azért energiát beléd, habár nem kellett volna, az a meglepő, hogy még itt vagy...

Csupa személyeskedés, lehordod az embereket, az a meglepő, hogy az adatlapodon meg nagyon korrekt és kedves eladó vagy...

Ettől tényleg felmegy még a Te vérnyomásod is... Na mindegy.

[ Szerkesztve ]


PirosHello
(senior tag)

Valóban :R . Benéztem. :W


k-adi
(veterán)

Most komolyan van 40 komment amiből 30 a trollkodásra ment el? Nemár... egy kis moderáció legyen azért.

Én örülök neki hogy végre rájöttek a gyártók, hogy a gugli OS jobb lesz, mint a saját összetákolt valami, a kocsi is elég formás (jó, nem egy KIA EV6) és a paraméretek se rosszak, kivéve egy, az ára.. dehát az minden újnak horror, sajnos. Nem tudom, hogy ez hova fog vezetni, de nem lesz jó vége... a nagy eautós átállásból az lesz, hogy nem lesz átállás és senki nem vezet majd mert megfizethetetlen lesz a magánszemélynek


Noukoum
(veterán)

Annyira megfizethetetlen hogy éveket kell várni egy autóra. :P


Füleske
(őstag)

Mindenre rá lehet fogni, hogy SUV, nincs semmilyen pontos definíciója a SUV - nak. [link]Pl. egy Zoe mellett egy Dacia Spring is emelt hasmagasságú.[link] Sőt, a kicsi kerekek miatt az inkább utcai terepjárónak nevezhető. Ez inkább pont a hagyományos kompakt kategória, kicsit más külső csomagolásban. 4.2 méter, tehát nagynak sem nagy.
Amúgy ha valakinek nem felel meg még a (használt) elektromos autó (ár sok, hatótáv nem elég), akkor szerintem a sima (Toyota) hibrid felé érdemes nézelődni.


<Adamsky>
(veterán)

" ... családi autónak abszolút alkalmas a méretek alapján ... "
Nyilván ezen jót lehetne vitatkozni, hogy mi számít családinak (ma már ugye az is család, ha két ember egy közös wifi-n osztozkodik ...), de szerintem ez a méret nem az. Ez egy kicsi autó. Főleg a csomagtartója. Ugyan még nem kóstoltam össze egy hagyományos Megane-al, de szerintem abban - főleg hátul - nagyobb a hely.

#45 Noukoum
Azzal, hogy ma szinte minden (vagyis nem csak az elektromosra) autóra várni kell, abból ne azt a következtetést vond le, hogy ez azért van, mert mindenki (is) autót akar.
Épp ezért nagyon szomorú a helyzet, hogy annak a kevés nem túl sok vásárlónak is várakoznia kell.

Egyébként egyetértek k-adi-val. Ez az erőltetett (!) e-autós átállás egy kis gazdasági válsággal + háborúval megfűszerezve, nagyon borús jövőt vetít elénk. Főleg, ami az európai autógyártást illeti ...

[ Szerkesztve ]


Füleske
(őstag)

"Ugyan még nem kóstoltam össze egy hagyományos Megane-al, de szerintem abban - főleg hátul - nagyobb a hely."
Alapvetően a belső hely a tengelytávtól függ, abban ez pár centivel nagyobb, tehát nem hinném, hogy kisebb a hely hátul. Mások az arányok, a kerekek jobban a sarkokba vannak tolva.


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Nagyobb a tengelytáv valóban, de jön hozzánk tesztre, szóval benéz két gyerekülés hamar, aztán meglátjuk, hogy mit nyel még el. De elég nagy, magasabb is, amolyan fél-SUV.


<Adamsky>
(veterán)

"Alapvetően a belső hely a tengelytávtól függ ... "
Alapvetően igen, de azért sok múlik a fejtéren is. Illetve láttunk már nagy tengelytávú autót sz@r helykihasználással...

Gyorsan rákerestem:
MEGANE Grandtour: 2712 mm
Megane E-TECH Electric: 2685 mm

#49 Bog
" ... jön hozzánk tesztre ... aztán meglátjuk, hogy mit nyel még el."
Az a baj, hogy a 440 L-es csomagtartó is csak szerintem az alatta lévő üreggel annyi. Vagyis, hacsak nem zacskós tejet szállít vele az ember, akkor sokat nem ér.

[ Szerkesztve ]

üzenetek