üzenetek

hozzászólások


Romvr
(őstag)
Blog

Elég sok hosszá-szólás született, köszönöm őket (jót is rosszat is). :R

Igyekszem mindegyik felmerült témát megválaszolni.

Az tény hogy a Witcher 3 legtöbb mellékküldetésének is olyan története van mint ha része lenne a fő küldetésnek (mondjuk 90%) de éppen ezért elég sok olyan bugba is belefutottam mikor ki akartam maxolni mindent ami miatt vagy vissza kellett tölteni játékállást, vagy elő kellett hívni a Console-t és csak kóddal tudtam tovább vinni (beakadt ellenfelek, nem megjelenő NPC, nem megszűnő akadály...stb.). Egy teljes végigjátszás során legalább 10-15 ilyennel találkoztam, volt hogy sorozatban. Akkor ott vannak még a lovas bugok amik egy részét hamar javították de néhány mégis benne maradt (Damn it Roach) és egyéb kisebb Glitch-ek, grafikai gondok. Nem tökéletes, de mégis az a roppant mennyiségű tartalom amit beletettek ellensúlyozza minden baját. Számomra ezért is etalon. Ha jól rémlik akkor a fő küldetést is legalább 30 óra végigvinni. Ha minden Witcher Contract-ot és mellék küldetést is meg akarsz csinálni akkor 120 óra alatt se végzel.

Ami szintén tény hogy nagyjából 10-12 óra alatt végig lehet tolni a Mass Effect Andromeda fő történeti szálát a legkönnyebb fokozaton és X szintű cuccokkal, ~55-ös karakterrel Adept-re gyúrva. Én 57 óra alatt pörgettem ki elsőre sok mellékküldetéssel és a végére 52-es szinten voltam full VII N7 szettben. Az is tény hogy a mellékküldetések nagy hányada tipikus MMO szerű "gyűjts össze X ezt, menj beszélj amazzal, hozd el Y-t N helyre"...stb. De egy része (40-50%) tényleges tartalmat ad a világhoz vagy elmesél egy érdekes történetet (Knight küldi pl nagyon tetszett)

Az is tény hogy vannak benne hibák. De az is hogy az 1.05-ös patch rengeteget javított a játékon. Mióta felraktam a leírtak jó 50-60%-ával nem találkoztam azóta. Elvileg az 1.06-os is készülőben van ami majd még többet javít rajta...

Igen, valóban vastag bőr kellett hozzá hogy a játékot úgy adják ki ahogy, de hiába lázadunk akkor se nagyon fog változni. Főleg a nagyobb stúdiók játékai rendszerint olyanok hogy érdemes várni vele még 1-2 hónapot vagy 2-3 nagyobb javítást. Ilyen kort élünk. Ez hatványozottan igaz ha egy nevesebb cím motort vált olyanra amit nem feltétlen ő fejlesztett, csak licencel. Mint most is.

Viszont ha az ember nem besavanyodott maximalista és képes legyinteni az apróbb problémákon (elismerem, viszonylagos mi az apróbb) akkor a játék élvezetes. Mondjuk én csak Male Ryder-el játszom de szerintem jól fel van építve a karakter. Egy fiatal csávó akinek a nyakába szakad egy nehéz feladat amit el se vállalna ha nem lenne "muszáj". A párbeszédeket is lehet komolyan venni és elviccelni, humorizálni. Aki szerint meg az adott helyzetet nem veszik elég komolyan mert még ott is viccelődnek... nekem pont ezért élethűek a karakter ábrázolások. Sokan akiknek hivatásuk a veszély (mentősök, rendőrök, tűzoltók) a stresszes helyzeteket poénkodással oldják, mert másként hamar kiégnének, beleőrülnének. Persze valaki egy nagyon komoly űrdrámára vágyott Shepard után, de ott nekem pont a poénkodás miatt az ME3 Citadel (vagy Holiday?) DLC a kedvencem. Én szeretek szórakozni egy játékon és ezt az igényemet az MEA maradéktalanul kielégíti. De elfogadom hogy másoknak más az ízlése. De attól hogy én kimondottan utálom a borsófőzeléket, másnak még lehet az a kedvence és pont ezért nem mondom hogy a borsófőzelék szar.

Remélem mindent témát érintettem ami felmerült itt... :U

üzenetek