[Re:] [MaxxDamage:] Asus ROG G752VS(K) szervizelések... Csere újra? Ugyan! (mit gondolok én!) - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Tikakukac
(titán)

Még több kérdést vet fel a dolog.

Ki volt a hivatalos szakszerviz? Mert itthon minden kisker és szervizeléssel foglalkozó hely hivatalos szakszerviz, ezt tudom, ez szinte magától értetődő. Csak mikor probléma van derül ki, hogy ebből mondjuk sok nem igaz. Létező legjobb tudomásom szerint, ami max 1 éves, Asus Fixhez tartozik. Máshoz nem.

A legnagyobb bajom ezzel, hogy ha ez egy hivatalos szakszerviz volt, akkor miért tesznek fel olyan "pasztát" amit nem rakunk fel. Ha ügyfél kéri, akkor sem. Ha előtte a jogi osztállyal lemeccseltük és utána aláírta a nyilatkozatot az ügyfél, hogy igen, akkor innentől minden jogáról lemond amivel minket basztathat, na akkor fel lehet kenni bármekkora ökörséget, lehet moddolni és bármit amit csak akar. Kapugaranciával.


Chaser
(titán)

bacsistól kértek lekvárt, de neki épp elfogyott, folyékony fém meg volt, így lett ( :


MaxxDamage
(félisten)
Blog

Még van (kitartás) :) :R

(#21) Tikakukac:
Amennyiben olvastad az írást, abba minden lényeges benne van (FD csinálta, mert az a hivatalos Asus által megbízott szakszerviz - Laptopot ide értve)
3 hónapig ment (max. 85c CPU temp és 73c GPU temp) aztán 99c lett a CPU úgy hirtelen 3 hó eltelte után... nem gond. Cserélték amit kellett újra. Azóta meg van ez az aksis, hálózati,led jelzéses villogásos hiba jelenség...

(#22) Chaser: Az is egy jó megoldás látod! :K


Mustaros
(aktív tag)

Nemrég volt az 1 hónapos új gépem ebben a csodás FixDirect szervizben túlmelegedés hibával. Kapott új pasztát amitől jobb lett , csak csörögve kaptam vissza , mert a kedves szervizes úgy szedte szét hogy a műanyag pattintos lábakat eltörte és a maradványokat benne hagyta..


MaxxDamage
(félisten)
Blog

Az f*sz*! Erre te? :B


Kiki18
(őstag)
Blog

Én ezért nem vállalok régi fos biliműanyag laptopokat szerelgetésre/tisztításra.

Egy szerviz viszont ezt nem teheti meg, és így ez előfordulhat :D


Tikakukac
(titán)

Bevallom a szemem ugrált, mert a tagolása az írásnak, khm. maradjunk annyiban, hogy gyilkos, főleg ezzel a középre igazítással. Sorkizárt már sokat segítene :B

Tehát akkor a FixDirect felkent folyékony fémet? Erre direkt te kérted őket vagy elég volt sugalmazni? Csak azért kérdezem, mert pár éve benne vagyok a buliban és messze nem tudok róla, hogy ez gyakorlat lenne.

Amúgy meg továbbra is igaz amit írtam. Attól mert valami drága még nem lesz jó. Ahogyan AW-ből is volt olyan, ami 2 hetente járta a szervizt, valószínűleg ez is olyan gép lesz, aminek olyan gondja van, amit szimpla refurbozott lapcserékkel nem tudnak megoldani úgysem.


Mustaros
(aktív tag)

Kiszedtem a törött műanyag darabokat és most nem csörög.
Amúgy ez a gép csak 400e volt (fx705)


Tikakukac
(titán)

Rossz hírem van. Ehhez szokj hozzá. Sok-sok-sok-sok évvel ezelőtt kezdődött a trend. Egyszerűen annyira gagyi anyagból vannak öntve, hogy a gép lebontja magát és a legkisebb külső behatásra is törnek a patentek. Lista van vezetve bizonyos típusokról, amiket jellemzően ügyfél előtt kell szétszedni, hogy lássa, nem a szervizes nyitogatja a gépeket baltával, hanem annak ellenére vesznek gémer notikat csilliárdokért, hogy megkérdeznék ki fogja-e bírni egyben a gariig egyáltalán.
Még te jó úton van, ez csak patent. Majd mikor jönnek ki a menetek is a műanyagból, na akkor már össze sem tudod rakni a gépet, legrosszabb esetben indulhat a "ma mit zárunk rövidre" játék.


MaxxDamage
(félisten)
Blog

:D (ez így "mutat" jól) ;]
Elvileg új lapot kapott, amire kaptam 1 év gyártói garanciát.
Fene tudja már... én is mondtam és ő is mondta azt tesz rá (LP-t) de csak a procira , MX4 lett a GPU-ra rakva akkor.

(#28) Mustaros : Nagyon jól tetted. Akkor most csak a "csavarok" tartják?


MaxxDamage
(félisten)
Blog

Javítva az akku töltési/lemerülési ciklusa és elhasználódás mértéke (rosszul emlékeztem a 15% -al, valójában csak 6%)


Tikakukac
(titán)

99%, hogy ez is refurb lap. Én egy GL-t gariztattam be ötször legutóbb, annyira okádék volt a refurbozott lapok minősége, hogy mindig visszament 3 hónap után. Ami okés, garis. Csak 3 hónapból 3-4 hét kiesik mindig.
Én mindig nem értem miért raktak rá ilyet. Semmi indok nincs mögötte. Ha a macis paszta is kevés akkor kész, ennyit tud a gép. Én is tolhatnám a vízhűtésemre is, csak miért lennék annyira hülye, hogy tönkrevágom a blokkomat.


MaxxDamage
(félisten)
Blog

Macis már jó kis UV-vel ez a max. (P95+FM teszt alatt) [kép]


Tikakukac
(titán)

Volt G752-es ügyfél aki 35k-t ráköltött a gépre a vételi áron felül. Zsír új gépen össze GAP PAD csere és az elérhető legjobb paszta amit kapni lehetett, plusz mindenféle feszültség állítgatás és profilozás, amit engedett a generáció.

Mindenki eldöntheti, hogy ez így fél miska felett mennyire van rendben :B


MaxxDamage
(félisten)
Blog

Nekem így megfelelő...
Most ott tartok, hogy BIOS Upgrade történt v305 to v304 verzióra és a gép rendben van akksi és hálózati csatlakozás szempontjából (eddig) ami zavar az csak a TouchPad alatt található HDD és Repülőgép üzemmód jelző led/fény folyamatos "villogása" [kép]

A v305 BIOS az nincs a gyártói letöltési oldalon (úgy néz ki közben levették...)


Tikakukac
(titán)

Ha neked így jó, nem tudom miért vársz bármit is bárkitől. A gyártó a kövi gépből még többet fog kisajtolni, még gagyibb lesz, még putribb anyagokból és a supportról is elmehet 1-2 ember, mert hát összességében jó minden. És így lett szemét a teljes business class is. Amíg bármit meg lehet csinálni az ügyfelekkel, mert veszik a gépet utána is, addig nincs változás. Nekem lesz munkám, csak rendes laptop nem.


MaxxDamage
(félisten)
Blog

Attól függ, ki mit gondol vagy ért "jó" alatt.
Temperature amire gondolok, nem 90c környéki vagy afeletti és nem trottyol a procc.. stb..


Tikakukac
(titán)

Én úgy egészre gondolok. Úgy ahogy van. Gép, support, bármi ami a termékhez kapcsolódik. Tapasztalataink szerint amíg nem jut el egy sztori bíróságig, addig kb. bármit bekajál az ügyfél. Ugyanúgy megveszi a kövi gépet hiába tört el a keze alatt az egész felső kijelzős szekció vagy szivatták végig driver gondokkal évekig. Fogyitársadalom, heló. ;]


MaxxDamage
(félisten)
Blog

Ismét megy vissza az RMA-ra... kezdem unni.
Doboz is lassan elkopik a sok oda-vissza küldözgetéstől... :))


Tikakukac
(titán)

Ezért mondom. Nekem ez így a jótól elég messze van.

üzenetek