raytracing ott lett elcseszve, hogy jelenleg semmi másra nem kellene használni, mint árnyék fény effektekre, mert arra képes lenne ezen szinten is kielégítő élőrlepésként kihozni azt amire való ebben az állapotában. ott van is értelme a realtime megoldásnak, hisz ha egy horror játékban véletlenül kilövöd a fényforrást akkor már más a megvilágítás, dinamikusan megvilágítva/ átváltoztatva mindent. ( tükrök, fényes felületek satöbbi)
Kellene több játék végre amik okosan használják valóban. BF5 ben annyi szerepe van mint a Resident Evil 2 ben az UHD textúra pakknak, kb semmi.( de egyébként jól néz ki )
DLSS egy hasznos eljárás lehet szerintem, ha teljesen skálázhatóvá teszik, nem mint most , hogy csak 75 % real resolution eljárást használják.
HDMI 2.1 már képes 8K 120 Hz-t hozni a konyhára és szerintem 5 éven belül elterjed ez a felbontás a hardverek meg sehol nem lesznek megint. Szóval marad továbbra is ez a mesterségesen kreált erőforrás igény amit a megjelenítők jelentenek, miközben a grafika egy helyben topog.Egy 4 K 144 hz-s monitort nem sok kártya tud kihajtani, ahhoz a DLSS tökéletes lesz, valószínű ez lesz a jövő, minden cég efelé gondolkodik.
Ősszel szerintem nvidia be fogja mutatni a 7 nm kártyáját ami szerintem nagy előrelépés lesz minden szinten a Turinghoz képest is, szerintem RT ben is.
Pepeeeee : nincs itt harc, reagálás volt amit megint páran Nvida vs AMD vagy nem tudom minek fognak fel, többek között te is, pedig egy szakmai topik ahol éppen a játékok, az RT, és a piac kerül szóba különböző nézetekből.
Ezt fel kellene fogni aztán ennyi, akkor mehetne talán értelmes diskura is némely témában mert ha nem is vagyunk mindannyian Abu, vagy gbors meg lezso szintű tech userek azért normális hobbi szinten érdeklődő emberkékkel is lehet( ne ) értelmes vitát folytatni. csak sajnos mindenki elmegy abba az irányba, hogy ha leírok valamit az csak egy Nv fan fröcsögése, meg hát ez mondjuk igaz rád is a másik oldalról.
andy19770128(#99) : beszélni magyar?
Bandit79 : bizony ,+1
[ Szerkesztve ]