üzenetek

hozzászólások


WiZARD
(addikt)

" AC-n viszont 11 órányi töltési idővel kell számolni (7,2 kW). Otthon ez ennek a háromszorosa. "

Otthonra az autó árának 0,3%-áért lehet venni töltőt, amivel nem háromszorosa, hanem szintén 7.2 kW-tal tölthetől.


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Feltéve, ha van 3x32 Ampered ;)


dabadab
(titán)
Blog

A töltési sebességhez (meg van benne némi háttérinfó is az EQC keletkezéséről): [link]
tl;dr: az elektromos autóknál megadott értékek maximumok, amiket tipikusan csak bizonyos (alacsony) töltöttségi szintnél tudnak, utána már nem.


scyllarus
(veterán)

Mercitől szokatlan módon elég jól néz ki.
Mondjuk, nem az én autóm, több okból sem.


MikeWazowski
(addikt)

Gyönyörű autó. Bár, ha sok pénzem lenne se vennék soha elektromos autót. Csak a benzines szívó motor! ;]


helixP
(nagyúr)
Blog

Szia Bog!
Arról tudsz infót modani, hogy az autós cikkek mennyivel hoznak több / kevesebb klikket jellemzően, mint a "klasszikus" teszt témák?
Vagy akarjak tudni top secret infókat? :N

Köszi előre is!

[ Szerkesztve ]


dabadab
(titán)
Blog

Szerintem ez addig tart, amíg bele nem ülsz egy erős, sportos villanyosba - pl. érdemes megnézni azt, ahogy Karotta fél órán keresztül örül a Taycannak :)


MikeWazowski
(addikt)

Láttam tegnap a videót :) De a véleményem változatlan ;]


WiZARD
(addikt)

1x32A elég a 7.2 kW-hoz.
(De az autó ára mellett 3x32A-re bővítés is beleférhet...)


SkyLine3000
(addikt)

Esküszöm, azt hittem a Totalcar oldalát nyitottam meg véletlen...


icp1970
(senior tag)

Köszi a tesztet.


axioma
(veterán)

Ne akarjatok mar kiuzni a villanyautokat innen! En kulon orulok az e-autos hireknek. Nemolvasni egyszerubb, mint fustos autos portalok teljesen mas iranyu hozzaallassal irodott cikkei kozul szemezni az elektromosokat (es autobuzik sokkal nagyobb esellyel fikazzak, mert nincs hang mert kell a benzingoz stb...).

[ Szerkesztve ]


bacsis
(Közösségépítő)
Blog

Hát gyerekek...
A fostos kis Suzukimból átülnék egy ilyenbe... azt sem tudnám hogy kell vezetni :DDD


Máté94
(addikt)

Szegény EQC, már mindenkin átment ez az autó az utóbbi időben. :DDD


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Ha nem lenne katt, nem is csinálnánk, de simán hoz annyi megtekintést, mint egy tablet tesztje. Egyik-másik anyag (mint amilyen az Ionity volt) pedig annyit, mint az ugyanakkor született Xperia X8 bemutató hír, vagy a OnePlus 7T bemutatója.


Uzi74
(senior tag)

Nálad az i-pace vagy az EQC fogyasztott jobban és melyik volt halkabb? (és melyiket választanád a kettőből?)


bobojszan
(tag)

Én múlkor átültem egy hétvégére a kicsi Swiftből egy 2017es GLE250be és először tényleg nem tudtam vezetni! Amióta visszaadtam álmatlan éjszakáim vannak miatta. Csak fekszek és gondolkozok, hogy hogy lehet valami ilyen jó! :O


atike
(nagyúr)

Nyálcsorgatós cikk... :)


bacsis
(Közösségépítő)
Blog

Amióta visszaadtam álmatlan éjszakáim vannak miatta. Csak fekszek és gondolkozok, hogy hogy lehet valami ilyen jó! :O
Há' tartsd akkor meg a Suzukit, nem kell azt lecserélni :N Én is így vagyok vele.. nekem is álmatlan éjszakáim lennének nélküle ;)

:DDD :DDD ;] ;] :R

[ Szerkesztve ]


helixP
(nagyúr)
Blog

Köszi, ez tök érdekes!

axioma: Héj-héj, nyugi, senki nem akar semmit sehova sem űzni, csak érdeklődöm :)


sfdrakex
(nagyúr)

Azért vannak benzinvérű elektromos autókat elismerő, szerető emberek is. TCnél Karotta elég sok elektromos autós videót tesz youtubera. A Becsületesnepper most nyomott 1200 kmt egy P100Dvel, és elismerően beszélt róla.

[ Szerkesztve ]


dabadab
(titán)
Blog

A "csakav8" általában olyanoktól jön, akiknek amúgy kétliteres TDI jutott :DDD


sfdrakex
(nagyúr)

Nem, a legtöbb ilyen örülne egy 2 literes tdinek, de nekik max 1,9es 3as Golfjuk van. :DD


#72042496
(félisten)

Szerintem az új Mercik többsége nagyon is szép, ez is. Nekem az egy-két szériával korábbiak nem tetszettek sehogy sem.


axioma
(veterán)

Bocs nyilvan kicsit tuloztam.
Nobol vagyok. Autobol nekem az erdekes, hogy - nyilvan sajat szempontjaim szerint - elvigyen A-bol B-be, praktikusan, optimalisan, mittudomen. Nem erdekel hogy milyen elvezetes 3g oldalgyorsulassal mert azt is birja... vagy zongoralakk-e a belseje vagy igazi marhabor. Ezert nekem az autos oldalak autobemutatasainak 85+%-a feher zaj, mig az itteni hangsuly szerinti infok meg erdekelnek. [szerk. tenyleg ez eszembe se jutott, hogy az alakja meno-e... az a fontos hogy befer a garazsba vagy sem? :) ]
Azert orulok hogy mar legalabb nem egyertelmu a negativ verdikt a regi autofanoktol sem, de tovabbra se tervezek fustoskocsis portalokon tajekozodni.

[ Szerkesztve ]


sfdrakex
(nagyúr)

Mindenkinek más fontos egy autóban. Engem érdekel a felszereltsége, a teljesítménye, a kényelme. Ha akarok 1200 kmt menni egy seggel úgy szálljak ki, mintha csak a sarokra ugrottam volna le. Ne zörögjön, nyiszorogjon benne semmi.

Füstöskocsis portálos újságíróknak azért nagyobb a merítése összehasonlításra, egy tech oldal nyilván teljesen máshogy tesztel egy autót. Engem érdekel mindkettő. Olyan ez mint a politika, olvasom minden oldal hírportáljait, és így majd sok infó alapján összerakok egy képet a fejemben.


lolal
(senior tag)

Köszönjük a szórakoztató tesztet !

A sok fanyalgó meg klikkeljen/görgessen tovább. De b*ssza a csőrötöket, hogy e-autós tesztek vannak, és ? Szerintem örülni kellene, hogy több oldalon lehet korrekt tesztet olvasni ezekről a gépekről. :U


#72042496
(félisten)

+1

Nemigen szólok hozzá, de nekem is bejön a rovat.


dabadab
(titán)
Blog

"Mindenkinek más fontos egy autóban. Engem érdekel a felszereltsége, a teljesítménye, a kényelme"

Engem is. Ehhez képest mondjuk a tesztekből egyáltalán nem tudnám meg, hogy a mostani autóim baromira nyögvenyelősen használhatóak bluetoothos zenelejátszásra, mert minden egyes induláskor el kellene játszanom azt, hogy megvárom, amíg csatlakozik a telefon majd ezután átváltok a Bluetooth bemenetre (ami a Renault-nál az egyszerűség kedvéért úgy megy, hogy az érintőképernyőn egy menü almenüjének az almenüjének az almenüjében választom ki). Na ez az, amiről egy szót se írnak, cserébe megtudom, hogy a 0,8-as (turbó)motorral szerelt, rövid tengelytávú, magas építésű Twingo nem túl ideális autópályázásra. No shit, Sherlock.
(nb: ez a részlet pont ebből a tesztből se derül ki, néha úgy érzem, hogy csak én vagyok ennyire ráfüggve a Spotifyra :) )

[ Szerkesztve ]


voyager4.4
(senior tag)
Blog

Csináljanak egy "e-autóaréna" oldalt lapcsaládon belül és kész, teljesen felesleges ezt a mobilokhoz berakni, tudom már kaptam választ, hogy ez milyen jó tech anyag, az okostelefon meg már mennyire nem az. Igen ez a menő, de attól még nem ezzel kell felhúzni az oldal minőségét.


Sinesol
(veterán)

Ennél nagyobb szűklátókörűséget is ritkán látni, grat..

Hogy On is legyek: Nagyon jól sikerült, bár ez nem meglepő, hiszen ez egy Mercedes, az igazi német prémium. :D Egyedül ez a teljes szélességű nappali menetfény nem tetszik, bár lehet élőben jobban mutat kitudja.

[ Szerkesztve ]


*Mukeey*
(addikt)
Blog

Iszonyat szép autó. Az újkori mercikkel most nagyon beletaláltak.
A villanyautókról meg a véleményem, hogy nagyon az elején vagyunk a sztoriban, jó lenne az akkuval valamit csinálni és onnantól vége lehet a belsőégésű hajtásnak. Addig ezek egy szűk rétegnek lesznek elérhetőek.
Az akku technológia most a fejlődés gátja rengeteg iparágnak.


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Nem szignifikáns az eltérés. De a Jaguárt hoznám el mind közül, az tényleg baromira megy, kisebb, de mégis elég nagy, a szintszabályzós légrugóba pedig szerelmes lettem. És szerintem ez a legkevésbé ciki, ha már 30 millás SUV, ami önmagában is nettó pöcsméregetés, de ez nyilván csak egy offtopik vélemény.


hunluki
(senior tag)

Nekem a mercikkel az a baj hogy "buliban a csaj a pultnál" szindrómásak. Vagy az eleje néz ki jól, vagy a hátulja de együtt a kettő ritkán jön össze :DD

Ettől függetlenül a merci előtt le a kalappal mint autógyár és mint technológia.

Én most akartam új Leaf-et venni, alapvetően a japán autókat szeretem de most az ID3 bemutatója miatt kicsit várakozóra tettem a kérdéskört, legfőképpen azután hogy vezettem is. Maga az élmény tök jó, de kilátni belőle elég nehézkes, a visszapillantó tükör iszonyat sokat takar ki, nagyon hülye design. Meglátjuk, ha ideér megyek egy kört az ID3-al is aztán majd kitalálom mi lesz.

Ami nálam fő szempont az inkább a szoftver, ha végtelen meg még egy kicsi pénzem lenne akkor tesla 3-at vennék de sajnos nincs. Párom imád utazni, nekem meg a mostani G astra már lassan csereérett, ha már vennék akkor pedig jót akarok venni, fontos hogy gyorsan töltsön, pályán menjen "magától" minimális csesztetés mellett, legyen kényelmes hosszabb távon is. Nagyon sietni nem akarok, alapvetően nagypapa módjára közlekedek, inkább a technikai megvalósítás része tetszik meg az hogy otthon lehet majd napelemről is "tankolni". A menet közbeni töltögetéssel sincs problémám, amúgy is szeretek néha megállni egy kv/klotyó kombóra.

A másik a SUV dolog, nekem egyszerűen nem tetszik, nagy böszme állat, alapvetően inkább a rizsrakéta kocsik tetszenek amióta világ a világ. Örülnék ha lassan kimennének a divatból, zabálnak mint állat, kitakarják a forgalmat, nehézkes velük parkolni. Értem én hogy sokan szeretnek magasan ülni de cserébe a többi autóssal b.sznak ki.


Uzi74
(senior tag)

Köszönöm, nekem az i-pace-el van kb 1000 Km tapasztalatom azért kiváncsiskodtam (igaz légrugó nélkül és alap 18-as kerekeken) Az EQC-vel nekem is az volt a problémám (az árán kívül), hogy nekem túl SUV a kinézete - az iPace hunyorítva meg coupe forma - és csak olyan hosszú mint egy C-Klasse, csak szélesebb (jóval) és magasabb kicsivel. Az iPace átlagfogyasztás így hidegben téli gumikon ritkán megy 30Kwh alá (nem túl hosszú távokon mérve).
Ami jobb valószínűleg az EQC-ben (és mercdes-ekben), hogy a távolságtartó tempomatja nem annyira érzékeny a hóesésre, mert kamerával is dolgozik nem csak radarral, az iPace-en a jaguar jelet ha befedi egy kicsit is a havas eső - nincs tempomat. Az EQC kétfázisú AC töltése is pozitívum. Meg az iPace bizonyos régebbi 50Kw-os töltőoszlopokkal nem barátkozik (pl. Efacec QC45 régebbi revíziók)


Pro Koryak
(addikt)

"Nekem a mercikkel az a baj hogy "buliban a csaj a pultnál" szindrómásak. Vagy az eleje néz ki jól, vagy a hátulja de együtt a kettő ritkán jön össze "

Ja, hát most ezzel se jött össze. Elég balfa..ul néz ki. Az eleje valami dél-koreai förmedvény, a hátulja meg már-már Porsche.
Melyik szerencsétlen tervezte + hagyta jóvá? :O
A Jaguar ipace és az Audi etron viszont valóban dögösek/szépek!

[ Szerkesztve ]


Banano
(tag)

Vegre autokat is teszteltek. :D


#72042496
(félisten)

Neked nem tetszik => szerencsétlen aki tervezte és jóváhagyta. Nice.


Máté94
(addikt)

Bog, nem szeretnétek egy Model 3-at kérni a Tesla Universal-tól? :DDD Bár lehet, hogy a nagy érdeklődésre való tekintettel nem tudnának, de egy próbát megérne. :)


Pro Koryak
(addikt)

Miért, ez a formaterv méltó a Mercihez, szerinted???
Ne az árát nézd!!!

Igen, szerencsétlen az egész formatervező bagázs, ha csak ilyet tudnak!

[ Szerkesztve ]


B.Gaboo
(tag)

Karotta bevallottan az e-autókat preferálja (kissé elfogultan is), szóval esetében már szó sincs benzinvérűségről.


hunluki
(senior tag)

Lásd még hangyász projekt ;)

Amúgy én is nagy petrolheadnek tartottam magam de nekem nem hiányzik hogy csattogjon meg olajban ússzon. Húzzon oszt jóvilág :D


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Már szervezés alatt.


axioma
(veterán)

:R


Máté94
(addikt)

:C

Akkor vegyétek úgy, hogy nem is szóltam. Várjuk nagy szeretettel! :R


INGJOKE
(veterán)

Szép ez az autó, meg biztos jó is, de a Teslához képest még mindig kicsit olyanok ezek mint anno az apple volt a telefonnal. Viszont jó hír hogy most már az apple-t is simán veri egy csomó más gyártó, szóval csak hajrá hajrá... :D


#76500480
(aktív tag)

Beltér sajnos nem igazodik az árhoz. Volt szerencsém kipróbálni egy GLC-t...tablet nem volt de a gombok, "csillár" klímapanel ugyanaz(2014 C/S Class hozta be az új formatervet). Ami még szomorúbb, hogy a bajuszkapcsoló a régi A osztályból való. (Nem mintha a 2018 as modell műanyag pálcikája jobb lenne.)


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Egyébként az a komoly, hogy mondjuk egy éve lehetett írni kábé 5 tisztán elektromos autóról (e-Golf, Leaf, i3, Smart, Zoe), idén viszont már van Niro, Kona, Ionic, e-tron, I-Pace, EQC, jön az e-Corsa, az e-Citigo, az ID.3, az e-208, a Honda e, az elektromos Mini, az új Soul, meg még ami nem is jut hirtelen eszembe, szóval komoly dömping lesz 2020-ban, de mondhatni, hogy az eddigi anyaginkkal megalapoztuk, hogy velünk is kalkulálnak az autós cégek (jó példa a Peugeot, akik a semmiből jelentkeztek, hogy irány Portugália), szóval most úgy látom, hogy lesz itt anyag bőven, mi is tök sokat tanultunk az utóbbi pár évben a témáról és amit szintén nagyon szeretek, hogy azok az autós kollegák, akik már nyitottak az elektromos hajtás irányába abszolút partnerként kezelnek bennünket is. És igyekszünk meg is hálálni a bizalmat, ez egy fantasztikus időszak az autózás történelmében, amikor együtt éljük át, hogy egy 100 éves iparág hogyan kényszerül arra, hogy alapjaiban változzon meg. És itt nem csak az elektromos hajtásról van szó, hanem arról, hogy UX-et kell tervezni egy kocsiba, okostelefonos kapcsolatra és netre kell felkészíteni, nem mellesleg előbb-utóbb tényleg magától megy.

Csak ismételni tudom magam: ez mind-mind színtiszta tech terület, tech fejlesztés, tech tartalom. Baromi ciki lenne nem foglalkozni vele.


mjani1172
(addikt)

Nem tudnám Karottát fél óráig nézni,még 3 percig sem, egyszerűen fájdalmas.

[ Szerkesztve ]


dabadab
(titán)
Blog

Protip: akkor ne nézd ;)

[ Szerkesztve ]

üzenetek