[Re:] [Mr. Y:] KonzolVilág - Zsák, de hol a folt? - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


janeszgol
(nagyúr)

Nem gondoltam volna, hogy ők ennyire balfékek.


razorka777
(addikt)
Blog

Én már csak olyan helyről rendelek, ahol van Foxpost automatás átvét.
Nagyon szeretem, mert gyors és kényelmes. :)
A futárokat meg kerülöm, mint macska a forró kását.


Mr. Y
(senior tag)
Blog

Kezdek én is erősen átállni


UnA
(Korrektor)
Blog

Nálunk sohasem volt probléma futárral, mindig szoktak hívni is, stb.


D1Rect
(félisten)
Blog

Kérd postán maradó/ csomagpont/ etc.

De a legjobb, ha megkapod reggel a GLS emailt, akkor felhívod a futárt és odamész ahol ő van, neki -1 cím, neked meg kézben van a lomod.


Mr. Y
(senior tag)
Blog

Ez jó is volna, ha kapnék értesítőt


D1Rect
(félisten)
Blog

Emailt szerintem mindig küldenek, az sms a fizetős a gls-nél.


Mr. Y
(senior tag)
Blog

Nem küldtek. Eddig majdnem soha


UnA
(Korrektor)
Blog

Nem lehet, hogy nálatok valami helyi GLS van? :)


Mr. Y
(senior tag)
Blog

Az sem kizárt :))


D1Rect
(félisten)
Blog

Jól adtad meg az email címet és nincsen spam mappában?


Mr. Y
(senior tag)
Blog

Mint mindig, igen


mumtaz
(senior tag)

Nekem is valahogy mindig meggyűlt a bajom a futárszolgálatokkal.
Volt, amelyik rendelésemnél az eladónak mondtam, ha még azon a héten megjön a cucc, akkor a munkahelyemre küldje, de ha csak a következő héten, akkor az otthoni címemre, mert szabadságon leszek.
Nem jött a cucc. Mikor már szabin voltam, akkor jött egy SMS egyik nap 10:58-kor, hogy aznap 12 és 14 óra között jön a futár. Épp ezt az SMS-t olvastam és csörgött a telefon. A futár volt: "Itt állok a ház előtt". Kérdeztem, hogy hol. Mondta is, hogy a munkahelyemen. Hát köszi szépen. Mondtam, hogy direkt kértem a feladót, hogy azon a héten az otthoni címemre küldje.
A futár normális volt ettől függetlenül. Mondta, ha nekem közelebb van, akkor a logisztikai központjukban is átvehetem másnap. Be is mentem. 2 órába tellett, mire sikerült kikönyörögnöm, hogy kiadják a csomagot.

Ez a DPD volt


Oldman2
(veterán)
Blog

Most futó "kalandom"...

Egy mobil meghirdetve a Jó Fogáson. Második nap jön egy üzenet, hogy egy érdeklődő Háztól Házig szolgáltatással megvenné. Gőzöm se volt mi ez, soha nem használtam.

No lássuk. Pár adat megadása, csomagméret, súly (még be sem volt csomagolva), majd másnap jön a GLS és elviszi a csomagot a vevőnek aki utánvéttel fizet. Ez volt 1. hét csütörtökön.

Kaptam egy csomagkövetés linket is, ami 2 nap után el kezdett működni.

A 2. hét csütörtökén előbányásztam a Jó Fogás üzenetét, amiben a "vevő" adatai voltak és felhívtam őt, mi van már, mert azt látom hogy semmi nem történik.

Ő nem kapott semmiféle üzenetet eddig. Hát akkor iziben hívd a GLS-t! :C

Ahogy most is látom nem hívta, szerintem a 3. héten visszakapom a csomagot.
De ki fogja fizetni a GLS-t? Mer én biztosan nem...

Részemről viszont soha többet Háztól Házig! A poen az, hogy azóta volt több érdeklődő, akiket a történtek miatt szerintem elvesztettem.
:W


mumtaz
(senior tag)

Mondjuk nem csak a futárszolgálatok a rosszak.
Más téma, de a Konzolvilághoz kapcsolódik, hogy most két terméket is "vettem" tőlük. Az egyik egy tápegység, a másik egy PC-s játék kódja. Egyik sem ment simán.
A tápot tegnapelőtt akartam megrendelni online az oldalukon online bankkártyás fizetéssel. A SimplePay oldala nem jött be, mikor rányomtam a fizetésre, de a konzolvilág oldala minden próbálkozásomat regisztrálta a nap folyamán és összesen 6 élő megrendelésem lett, ami ugyebár nem lett kifizetve. A hetedik és egyben sikeres rendelés végül mobilapp segítségével megtörtént, de a visszaigazoló oldal a fizetés után ott is hibásan jelent meg, de legalább érvényes a rendelés.

A másik móka tegnap volt egy játék kódjával. Elfelejtve a SimplePay problémát megint böngészőben próbáltam rendelést leadni, ami ugyanúgy nem sikerült, mint a tápegységnél. Aztán megint a mobilos alkalmazásukban adtam le a rendelést, ami sikerült is. Fizettem és vártam a kódot. Kiírta, hogy mivel először rendeltem tőlük aktiváló kódot, ezért beletelhet némi időbe (max 12 óra), mire megkapom a kódot e-mailben. Na azt azóta is várom. Tegnap délelőtt 10 óta.


mumtaz
(senior tag)

Egyébként még mindig nem kaptam meg az aktiváló kódot. A rendeléseimnél ott van, hogy "Kód újraküldése e-mailben", de hát semmi.
Ugyanakkor azt sem értem, hogy a rendeléseket miért nem lehet törölni náluk. Miért nincs erre lehetőség. Tiszta gáz, hogy külön e-mailt kell küldeni nekik, hogy töröljék. Mármint itt most arról a rendelésről beszélek, ami egyébként még nem is lett kifizetve. Nyilván a kifizetett megrendeléseket törölni kicsit kacifántosabb lenne törölni (visszautalás/jóváírás, stb...).

[ Szerkesztve ]

üzenetek