[Re:] [Mr. Y:] KonzolVilág - Zsák, de hol a folt? - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


mumtaz
(senior tag)

Mondjuk nem csak a futárszolgálatok a rosszak.
Más téma, de a Konzolvilághoz kapcsolódik, hogy most két terméket is "vettem" tőlük. Az egyik egy tápegység, a másik egy PC-s játék kódja. Egyik sem ment simán.
A tápot tegnapelőtt akartam megrendelni online az oldalukon online bankkártyás fizetéssel. A SimplePay oldala nem jött be, mikor rányomtam a fizetésre, de a konzolvilág oldala minden próbálkozásomat regisztrálta a nap folyamán és összesen 6 élő megrendelésem lett, ami ugyebár nem lett kifizetve. A hetedik és egyben sikeres rendelés végül mobilapp segítségével megtörtént, de a visszaigazoló oldal a fizetés után ott is hibásan jelent meg, de legalább érvényes a rendelés.

A másik móka tegnap volt egy játék kódjával. Elfelejtve a SimplePay problémát megint böngészőben próbáltam rendelést leadni, ami ugyanúgy nem sikerült, mint a tápegységnél. Aztán megint a mobilos alkalmazásukban adtam le a rendelést, ami sikerült is. Fizettem és vártam a kódot. Kiírta, hogy mivel először rendeltem tőlük aktiváló kódot, ezért beletelhet némi időbe (max 12 óra), mire megkapom a kódot e-mailben. Na azt azóta is várom. Tegnap délelőtt 10 óta.

üzenetek