[Re:] [Mr. Y:] Sprinter, avagy hogyan hárítsd a hülyeséged - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


westcoastog
(veterán)

Nekem csak a 24H futárral volt gondom eddig. Autóhoz rendeltem küszöböt, javítóíveket. 1 hét várakozás után meguntam a dolgot, napokig nem tudtam elérni az ügyfélszolgálatot. Amikor sikerült beszélnem velük, kiderült hogy a csomagom a depóba beérkezett, de onnan nyoma veszett mindenféle adminisztráció nélkül. Na azt hogy hogy nem tudom elképzelni. Az alkatrész webáruháznál nagyon örültek nekik, de szó nélkül újraküldték a 30 ezres csomagot... Dobták is azóta a 24H-t azt hiszem.


rdt89
(addikt)
Blog

Én a DPD-t kerülöm olyan messzire amennyire lehet. Az a legalja mindennek ami létezik, már a hideg kiráz tőlük, igénytelenek nagyon mindenre amit szolgáltatásnak csúfolnak. Dióhéjban az Emag-hoz 35 nap kellett, hogy a garanciás termékemet visszajutassák. Ez Debrecen-Pest közötti kis hajcihő lett volna, mert Pesten van valami átvevő helyük, na mindegy ha gyalog indulok el is hamarabb ott vagyok és ez még csak a jéghegy csúcsa a velük átélt kellemetlenségekből. Így ha rendelek mindig megkérdezem melyik futárszolgálat és ha nem lehet mást választani, mint a DPD elállok a vásárlástól bármilyen jó ajánlat is. A GLS viszont eddig lekopogjam nem okozott csalódást.


e-newsee
(addikt)
Blog

Egy szerelő ismerősöm csak annyit mondott a DPD-ről, hogy csak akkor viszik hozzájuk az autót, ha már kb nem indul el. Azt mondja, volt olyan kocsi náluk, amiben 100k fölött volt a km, és még nem volt olaj cserélve, a lengéscsillapítók mintha nem is léteztek volna. Azért vitték be, mert zajos lett a váltó. Persze, mert valahol elszivárgott szinte az összes olaj abból is.

Más:
Mi a DHL-lel jártunk úgy, hogy egy félreolvasás miatt a listában (hasonló név, hasonló cím, stb), gyakorlatilag átadták az előre kifizetett csomagot egy embernek mindenféle személyazonosítás nélkül. Az illető nem értette, és csak a szerencsén múlott, hogy ismert minket, így megkaptuk a csomagot. Ha ezt egy simlisebb hajlamú emberrel játszák el, aki észreveszi, hogy a futár balf@sz, és egy 25k-s, előre fizetett csomagot bemondásra nekiad, akkor ráb@sztunk volna.


snecy20
(veterán)
Blog

Ó, nem a DPD a legalja, közel sem. :}


rdt89
(addikt)
Blog

Azért ott felelősségre lehet vonni a céget és a DHL pont nem olyan cég akik ilyenen fennakadnak. A mi cégünk DHL-el is szállít és messzemenően nagyon korrektek, persze gondolom itt az is a méltányosság alapja, hogy iszonyatos forgalmat is kap ettől a cégtől.

(#4) snecy20:
Sajnos a szememben eddig a kb 1 évtized alatt ők voltak a legalja /DHL-GLS-UPS-Fedex-Express One/.


Napfénysüti
(nagyúr)
Blog

Ó nálunk a múltkor a DPD-s csávó volt aki szó nélkül odaadta az egyik szomszédnak (panel, négy lakás egy szinten). Éppen utolértem mikor ment az autójához erre mondja hogy a csomagomat a 4-es ajóhoz adta le. De még a számot se találta el mert a 3-as szomszédnál volt. :DDD Persze telefonon nem hívott hogy ott van nálunk, pedik direkt a környéken sétáltam a gyerekkel hogy ha jön oda tudjak ugrani...
Ez mondjuk "csak" egy 50k-s pelenka rendelés volt.

Másik: rendeltem bringát németből, csekély 2550 eurót fizettem ki előre. UPS hozta, azaz csak hozta volna első körben mert a csomagnak nyoma veszett. Hívtam én már ott mindenkit meg írtam emailt mindenféle supportnak hogy hol a csomagom, hogy lehet egy akkora dobozt elhagyni? Végül a bringaküldő cégnek kellett kérnie egy csomagkeresést a UPS-től mivel hivatalosan nem én rendeltem a szolgáltatásukat hanem ők. Végül meglett de egy hét helyett több mint háromba telt idehozni ami alatt lett pár ősz hajszálam. Ja és elnézést se kértek a balfaszkodásért. :(((


Mr. Y
(senior tag)
Blog

E-mag visszaszállítás DPD-vel szintén így jártam, éppenfolyamatban is van a dolog. 2 hét kellett, mire eljuttatták a szervizhez.
Egyébként az MPL sem piskóta, szintén előre fizetett rendelést adtak át teljesen másnak. Miután kisebb levélháborút vívtam a küldő céggel, hogy a 2 napos szállítás több, mint egy hete letelt, ők pedig szerényen állították, hogy elküldték azonnal, bementem a postára, ott nem tudtak semmit az egészről. Aztán pár napra rá FB-n keresett fel egy hölgy, hogy már egy hete keres engem, mert nála landolt a csomagom (azt mondjuk nem értem, miért vette át). Ezután még én éreztem magam rosszul, hogy vádoltam a küldő céget...
DHL pedig a cégünkel csinálta meg azt, hogy egy 300k-s PLC-t nem a címzettnek vitt ki. A terméket átvették, lekértük az átvevő aláírását, ami állt egy V betűből, így nem jutottunk előrébb. Nem tudták megmondani, ki vette át és hol, ki az a "V", gyakorlatilag semmit. Mi megkértük a kártérítést, a többi már rájuk tartozott.

[ Szerkesztve ]

üzenetek