Alig 15 eves cucc. :D
hozzászólások
Hopkins95
(addikt)
Megnéztem én is mostanra az egész adást az elejétől, s én is épp ezt akartam írni, hogy a Microsoftnak miért ennyire mániája ez az animációs filmes grafikával ellátott játékokra izgulás? Komolyan, a legtöbb játék amit mutattak ilyen volt, sokszor olyan ciki volt...pl. mikor mutatták a The Artful Escape-t, akkor elkapott a wtf érzés, mondom ez meg mi a tosz...
Az biztos, hogy ezzel továbbra sem adnák el nekem magát a platformot, engem nem vettek meg. Megint lesz egy csomó játékuk, de minek, ha ezek kicsi része vehető igazán komolyan. Elismerem, hogy a Halo, Age of Empires 4 és Age of Empires 2 DE ill. a Flight Simulator ide tartoznak. De a többi valahogy abszolút nem érdekel - oké, az Everwild még tetszett is valamennyire - de sokkal jobban tudnék örülni valami Horizon Zero Dawn szerű és grafikájú játékoknak.
Bírom azért, hogy a Microsoft milyen erőltetett marketinggel próbálja ezeket felhypeolni és nyomni, míg a Sony inkább csendben ül, majd egyszer csak kitol egy új előzetest egy nagyobb játékáról, de akkor mindenki a földön keresi az állát. Bár elismerem, hogy a legutóbbi State of Play-en is voltak azért ciki pillanatok.
[ Szerkesztve ]
Azért a Gampass játékokkal való folyamatos feltöltése nagyon a Microsoft mellett szól, meg a szinte folyamatos 1-3 hónapos 300ft-os akciók ezekre az előfizetésekre. De a többi részével egyetértek veled. Volt pár játék ami a 90-es évek nintendo feelingjét juttatták eszembe.
Wesder
(félisten)
xdxdxd utàn szerintem felesleges ilyet kérdezni tőle.
Ez a minimal grafika mindenhol... Ezt miért?! Ezt közvélemény kutatták, hogy ez kell a népnek?! Vagy csak így lehet gyorsabban dolgozni?
Az a miniatűrös játék ötlete jópofa. A megvalósítás már annyira nem. Jót nevettem magamban, hogy én így valós méretben is eleget küzdök a büdös bogarakkal (poloskák), nem kell az még játékban is.
Hunpriest
(senior tag)
Legalább lett Reach release date. Mondjuk valamit rosszul csinálnak, ha egy 10 éves játék remaster PC megjelenése a legizgalmasabb...
A gond az az MS-el és az Xbox-al, hogy irgalmatlan mód bevásároltak stúdiókkal, DE még csak a fejlesztési időszakok legelején járnak. Ezek a játékok, amik most kijönnek gondolom már korábban elkezdtek készülni, minthogy a stúdiót felvásárolták volna. Nem véletlen, hogy nem volt semmi pl. a The Initiative-től. Én arra számolok, hogy még 2-3 év mire a felvásárolt stúdióktól láthatunk bármit, ami minőségben megüti a jelenlegi szintet, persze addig is lehetnek üdítő kivételek vagy kötelező alkotások. Biztos máshonnan is sok ilyen és ehhez hasonló játék kerül ki a piacra, csak ott megvan az ellenpólus, nem csak a Forza, Halo és Gears of War 2 évente fedésben.
Mondjuk én meg nagyon úgy vagyok vele, hogy legyen inkább nagy a merítés és essen ki belőle egy The Outer Worlds féle meglepetés, mint, hogy mindig ugyanazok a címek forogjanak.
Hát nem tudom srácok. Ez szigorúan a magán véleményem, de az MS mostanra egy indie játékkiadó lett, akinek van egy platformja. És írtad az Xbox topikb azt az interjút:
"Mindent beleadunk a Scarlett-be és versenyezni akarok, versenyezni akarok a megfelelő módon, ezért fókuszálunk a cross-play-re és a backward compatibility-re."
Ez lenne a megfelelő mód? Gamepass, xCloud, Mixer. De magukra a tényleges játékokra még mindig nem koncentrálnak. Így a konzol piacon megint nem fog változni a helyzet. streaming-be nyernek maguknak egy kis teret, előnyt. Ez a jövőben lehet, hogy sokat jelenthet majd. De jövőre, 2-3 éven belül a konzolos üzletággal mi lesz? Továbbra is Halo meg Forza?! Ennyi?
[ Szerkesztve ]
Valóban kutatták, a mai gyerekek többségének ez a minimál jobban bejön, vagy a csilivili fortnájtos.
Nem vonzó bizonyos korig az életszerűség (a többségnél).
[ Szerkesztve ]
De koncentrálnak, csak sokkal később kezdtél el a fejlesztéseket, minthogy most be tudjanak bármit is mutatni. Három évvel ezelőtt még arról mentek a hírek, hogy milyen projekteket szántanak be. Fable Legends, Project Knoxville. Ugyanebben az évben még stúdiókat zártak be: BigPark, Good Science Studio, Leap Experience Pioneers (LXP), Function Studios and State of the Art (SOTA).
A tényleges, összefogott fejlesztési munkák az elmúlt 2 évben indultak el. Alaphangon, ha egy jó játékkal számolunk minimum 5 év mire elérnek egy olyan állapotba, hogy bemutatható legyen, amit majd ki is fognak adni. Ez még rémesen messze van. Addig Indie, Halo, Forza, Gears of War
Szerk: de mondom szerintem máshol is megvan az a rétege a játékoknak, ami direkt a gyerekeknek szól. A családoknak. Csak ott több az ellenpólus. Ami kijön PS exclusive, az is egy rém széles paletta a komoly drámai/dark alkotásoktól egészen a kisgyerekeknek szánt ugrabugrálásig.
[ Szerkesztve ]
hombre[EU]
(veterán)
Azon gondolkodtam,hogy az xbox hozott-e ebben a generációban legalább 1 új IP-t amire lehet építkezni a jövōben? Mint pl. amilyet anno a Bungie vagy az Epic összerakott (gyengébbek kedvéért: Halo&Gears of War)
Én,mint potenciális vásárló kérdezem: Mekkora az esélye annak,hogy a következōben lesz, ha 7-8 év alatt nem sikerült?
[ Szerkesztve ]
Wesder
(félisten)
Ha az MS fejlesztőcsapatai focicsapat lenne, az lenne a magyar vàlogatott. Ilyen hàtrànnyal elég nehéz bàrmit is kezdeni. Nyílvàn a sajàt hibàjuk, amiért az X360 éra végén elengedték az exklúzívokat.
Az Insomniac-ot megvehették volna, csak valòszínüleg a közös munka sem volt felhőtlen. (Be sem fejezték a SunsetOD-t)
[ Szerkesztve ]
Amikről én gondolom úgy, hogy lehetne rájuk építkezni:
- Sea of Thieves
- Ryse Son of Rome
- Quantum Break
- Sunset Overdrive (biztos a második részt fogja majd az Insomniac Scarlett exkluzívra csinálni )
- The Outer Worlds (habár ez még nem exc. címként került ki)
- ReCore
Akkor még van esély, hogy kijutnak az EB-re