üzenetek

hozzászólások


dredjudge84
(őstag)

Én ilyen visszaesést nem tapasztalok szerencsére. Bármekkora is a töltöttségi szint, a 24 km/h mindig megvan. Nyilván ha merül, és 20 százalék alatt van, akkor már kevésbé húz.

A roller amit mutattál hogy érted hogy a xiaomi családból származik? Csak mert a xiaomi rollert is a ninebot gyártja.


Icetee
(aktív tag)

A 2020-ban Kínában alapított Suzhou Brightway Intelligent Technology Co., Ltd a Xiaomi ökológia lánc tagja. A kutatás-fejlesztésre, valamint az e-robogók és elektromos kerékpárok gyártására és forgalmazására összpontosító vállalat átfogó megoldásokat kínál a termelési kapacitásra és a vállalati működésre, amelyek kulcstényezőként szolgálnak az üzleti életben. A Navee N65 elektromos roller egy több, mint 500.000 dolláros közösségi finanszírozási projekt eredménye.

[ Szerkesztve ]


GoldhandRent
(őstag)
Blog

figyelj, az elején nekem is ilyen volt
aztán feldobtam rá egy custom FW-t, és már nem csinálja.. most akkor motortváltottam ? :D
a visszafogás az fixen szoftveres...
5%-on is 25+ megy, nem fogja vissza egyáltalán. emiatt félek is kicsit, hogy túlmerül és kakukk


Tamás9x
(őstag)
Blog

CFW és megoldódik, de ajánlott 30% alá nem meríteni :) Már csak azért se, mert út közben izé... be kellene még ide is ugrani, vagy azt megnézni, aztán hopp tolhatom haza :)


Icetee
(aktív tag)

Persze, ez egyértelmű :)
Én a Pro 2 rolleremnél se nagyon szoktam lemenni annyira. És akkor csodálkoznak, hogy miért megy csak el 28km-t :D Lehet ha kicentizném akkor elmennék vele 35-öt is, de elég szar hazarollerezni lábbal egy ilyen géppel :D Volt hogy 1,5km-t kellett így mennem mert lemerült, nem volt kellemes.

Hétvégén volt lehetőségem kipróbálni ezt a csodát. Úgy ment a teszteken, hogy Pro 2/G30 killer :D :D Hát nem tudom.... Nem volt olyan rossz, de nem nekem való.

[ Szerkesztve ]


dredjudge84
(őstag)

Ez melyik ninebot? És miben g30 killer?


Icetee
(aktív tag)

Árban hasonló (talán kicsit olcsóbb is), hatótávban azonos de terepen lényegesen jobb.
De még mindig a G30-al szemezek. Nekem a nagy kerekek miatt (olyan mint egy talicska) városban nem túl ideális, meg hát 23Kg.... ami azért elég nehéz!

Viszont aki inkább terepen használja, annak parádés. Úgy mentem 25-el a murván meg az emelkedőn mint a golyó. Egy pillanatra sem féltem hogy elborulok. Olyan emelkedőn felment, ahol azt hittem a negyedéig sem jutok. Ott a Pro 2 már az elején letérdelt volna :)

Elvileg akár 900W-ot is tudhat a motor.

[ Szerkesztve ]


Tamás9x
(őstag)
Blog

Navee N65 500W 48V 12,5Ah Emelkedőn a g30 feltol neki elkapar a kereke :) 50Wh-val több aksi van benne mint a G30-ba, de sok tapasztalat szoftveresen még nincs vele.

A peak csak beállítás kérdése a G30-az is fel tudod tolni 2Kw-ig ;)

[ Szerkesztve ]


dredjudge84
(őstag)

És az hogy van, hogy ebben kisebb az akksi mint g30-ban, és ugyanúgy 65km hatótáv van megadva? A motor meg erősebb. Valahogy nem jön ki a matek.

12,5Ah 500W motor 65km
15,3Ah 350W motor 65km


szpali
(addikt)

Pali csibész teste 90kg, + ruha, táska, egyebek
szóval olyan 95-100kg terheléssel a G30P 65km-e "S" módban, a valóságban 30-35km körül alakul, ami (nekem) városban elég :U


Tamás9x
(őstag)
Blog

A g30 36v-os az n65 pedig 48v-os :) A távolság70kg-os testtömeg alatt értendő. és eco módban ;) Alattam a G30 sportban oylan 38km max. de ez füg az útminőségtől, és jellegtől is, ha van emelkedő akkor kevesebb

[ Szerkesztve ]


dredjudge84
(őstag)

De amennyivel több voltos az akku, annál erősebb motort kell meghajtani, szóval kétlem még papíron is azt a 65km-t. Inkább pro 2 szint 45km.


Icetee
(aktív tag)

Én 186cm vagyok és 88Kg. Egy fél akkut mentem kb az N65-el és így mentem kb 20Km-t nyélgázon, dombon, murván emelkedőn ahol csak lehet. Szerintem 35-40-et elmegy így, bár ha sokszor kell megállni és elindulni, akkor már csak 30-35. Az autónál is akkor nő a fogyasztás, ha sokszor kell megállni + elindulni és ott nem mind1, hogy egy Dodge Ram-al araszolgatsz vagy egy Suzuki Swifttel :D Pályán a Ram se fogyaszt olyan sokat.

Olyan emelkedőn ment fel ez a Navee, hogy csak pislogtam. Most az hogy hátul vagy elöl hajt mind1, mert nem álló helyzetben indulsz neki a nagy emelkedőnek. Ott egyik se indulna el szerintem.


dredjudge84
(őstag)

Én 110kg vagyok, a g30 kb ugyanennyit tud.


kchris78
(veterán)

azért ne becsüljük túl azt a Dodge ramot, láttam róla videót és elég lehangoló annak a fogyasztása minden körülmények között :D .


Tamás9x
(őstag)
Blog

Ez így nem igaz, vannak dolgok amiket nem tudunk, a motor huzal vastagsága a vasmag mérete párszáma, a mágnes felülete mélysége. Lehet ez is csak 350W, de 500W-ig lehet folyamatosan hajtani, a feszültség miatt. Ha csak a nyers matekot nézzük, kb ugyanannyit kell tudnia, kicsit többet... mert az 500W-os motor nem erőlködik annyira, így nem kell folyamatosan pumpálni bele.

Icetee: De számít hol hajt, mert felfelé, laza talajon, leveleken fűbe elkapar, főleg ha teleszkópos az orra, mert akkor fogja és sima rugó lévén elpattog a tárgyakon. Ez tapasztalat. Terhelni a hátulját szoktuk a rollernek, így ott jobb tapadás keletkezik mint elöl.

Bármelyik roller el tud indulni álló helyzetben ez csak CFW bállítás kérdése ilyenkor 65A-t simán benyalja induláskor.

[ Szerkesztve ]


Icetee
(aktív tag)

Ezen olyan offroad gumik vannak,, hogy nem kapar el egyhamar :) Teleszkóp nincs rajta sajnos.
De nem ajnározni akartam, mivel ez nem az a csoport, csak gondoltam megosztom Veletek a tapasztalatom/véleményem.

Viszont a G30-hoz mindenIS van, a Navee-hoz pedig nem. Csak gumit találtam első körben.

Én a Navee S65-re leszek kíváncsi, na az már jobban mozgatja a fantáziámat :)

[ Szerkesztve ]


Thunderzolee
(addikt)
Blog

Milyen hsz-ok lettek törölve? :F
Mit lehet egy rolleres topicban félreírni, h aztán törölve legyen? :F

Csak nem a G30 variánsain ment a vita? :D

A G30-ból a II-es verzió nem a motorban tér el az egyestől. A kormányrúdon van pár plusz fényvisszaverő matrica, ill. a hátsó sárvédő más kialakítású, nagyobb a hátsó lámpa, és van hely rendszámtábla rögzítéséhez.
A motor az attól még a korábbi generációs.

A G30P-ket szerelik az újabb motorral, a régebbi skines rollerek esetében is.
A G30D, G30E kapja a régebbi motorokat, akkor is, ha "II"- es verziójú a roller.

Illetve olvastam én is más (külföldi) fórumokban, h a II-es verziókat vegyesen kapták gen1-gen2-es motorokkal, de az nem derült ki sehol sem, h G30P-volt, vagy D/E.


Thunderzolee
(addikt)
Blog

De azt jelenti. :K

G30D német verzió (20km/h)
G30E EU verzió (25km/h)
G30P global (USA) verzió 20mph
G30LE csökkentett hatótávú EU-s verzió
G30LP csökkentett hatótávú global verzió

20mph = ~30km/h


hericstamas
(tag)

“Usa-ban használom.” :) De csak 27-et megy velem 91 kg.


hericstamas
(tag)

918 km-t mentem vele. A markolaton van kopás. Teljesítményben nem érzek semmi változást a korral.
Érzésre olyan 80%-ig tudja velem a 27 km/h-t, 30%-ig a 25-öt, alatta meg 23. Sport módban persze.

[ Szerkesztve ]


Icetee
(aktív tag)

Na az úgy elég korrekt :)
És hatótávban mit tud Neked ilyen felhasználással?

Van egy Pro 2-es Xioami rollerem, amivel sport módban 85-90kg súllyal nyélgázon olyan 25-30 km-t szoktam elmenni. 30% alá nem szoktam levinni nagyon az akkut, akkor már felteszem tölteni. Megvan lassan 2 éve a roller, de nem frissítettem a "rendszert", gondoltam ennél jobbat úgy se fog tuni, de múltkor véletlen rámentem. Eddig nagyon nyers volt sport módban, 20-ig nagyon ugrott, utána már lehetett érezni hogy a softwares korlátozás miatt elkezd visszavenni és ilyen 23-24 km/h-t ment alattam. Most az új FW-vel kicsit másabb lett a gyorsulása, olyan egyenletesebb, viszont 25-re beáll mint a szög és nagyobb emelkedőn is van 22-23-ig esik vissza és van benne egy olyan "löket", mint amikor autóval visszaváltasz egy sebességet és olyan fordulaton pörög a motor, hogy tudod odalépsz és kilő :D Szóval fura lett, de ami még furább, hogy hatótávba megugrott kicsit. Gyerekkel si szoktunk mászkálni (plusz kormánnyal) és 35km-t tudtam megtenni így kettőnkkel ~100Kg terheléssel. Igaz nem nyélgázon, de eddig is vittem magammal és 30-nál többet nem tudtam kihozni belőle. Vannak csodák a frissítéssel :D


Tamás9x
(őstag)
Blog

Csodák nincsenek.
Itt bármit be lehet állítani a rollerhez: [link]
800 km után elkezdett a hátsó csapágyam bőgni, eddig 4-5000km után találkoztam iylennel, az első 6001 a hátsó 6003-as széria 2-2db, ezzel is érdemes majd számolni.

[ Szerkesztve ]


hericstamas
(tag)

Teljesen nem merítettem le még soha, de szerintem olyan 40 km kényelmesen megvan neki velem. Kb. 39 km-et már mentem is vele egy töltéssel. Nagyon ritkán használom 50% alatt, de azért előfordult már, kb. 50% körül szoktam töltőre tenni. A regeneratív töltése meg szerintem igenis működik. Nálunk van egy magyar viszonylatban komolyabb domb, amit már párszor megmásztam vele. Felfelé merül rendesen, de guruláskor visszajön belőle.


Tamás9x
(őstag)
Blog

A lehető legrosszabb dolog ami létezik a világon, az pedig a Kers a rollerekben, feleslegesen rugdossa a vezérlőt és az aksit is. Semmi értelme gáz elengedése után azonnal fékeztetni a rollert, inkább guruljon szabadon, értem hogy érezhetőbb a kontroll, és biztonságérzetet ad...

Nem ajánlatos használni, de erről van rengeteg beszámoló a világhálón. Úgy több értelme van ha kimegy másik fékkarra az elektromos fék...

[ Szerkesztve ]


hericstamas
(tag)

Mire alapozod, hogy ennél a konkrét típusnál negatív hatása van a kers használatának?
A hacker oldal külön kiemeli, hogy nem szabad kikapcsolni teljesen, mert egy komolyabb fékezés ilyenkor kárt tehet a vezérlőben. Vannak fent videók ahol pl. 76-ról 82 százalékra töltött egy xiaomi 2,8 km gurulás alatt. Az enyémet nem mértem anno, de egy csík visszajött a kijelzőn. Hatékony volt. Xiaomi és Ninebotnál azt mondják jó a kers, másnál tényleg nem ajánlják. Neked mik a tapasztalataid?


Tamás9x
(őstag)
Blog

Egy szóval nem említettem, hogy ennél a konkrét típusnál, hanem úgy fogalmaztam, hogy
"A lehető legrosszabb dolog ami létezik a világon, az pedig a Kers a rollerekben, feleslegesen rugdossa a vezérlőt és az aksit is."
Arra alapozom, hogy ismerem a működési elvet, és elég sok gép megfordul nálam.
Már maga a logika, hogy azért gyorsítom fel a gépet, hogy gáz elengedéskor ne pihenjen a vezérlő, és gurulhasson szabadon, már vissza kell eröltetnem az aksiba a mozgási energiát.
Szó szerint megsütöm a motorvezérlőt....
Fékezéskor megértem, sőtt támogatom is az elektronikus féket.
Ezzel a Kers hüyleséggel azt érjük csak el, hogy az aksinak is alkalmazkodni kell, ergo nem tölthetjük fullra, mert ha épp valaki 100%on indul el otthonróla domb tetejéről, akkor vajon hova fog becsorogni a fékezési energia...? Fék ellenállás hiányában... Oda ahol nincs teljesen feltöltve a roller... gyárilag :) 4,2V helyett kb4,1V cellákba :)


hihetetlensz
(friss újonc)

Sziasztok .
Valaki segítsen mert felrobbanok :) . Adott egy Ninebot roller . Az appban van egy olyan opció hogy lazárhatom a rollert . Ez jó is , ha valaki megmozdítja , jelez is azonnal . De kipróbáltam és simán lehet párosítani másik telefonhoz , feloldani és már vihetik is . Szóval mi a megoldás hogy ne lopják el ?
én vagyok béna ?
Köszi mindenkinek


galbi1972
(tag)

Tud valaki segíteni, hogy hogy lehet a tempomatot aktíválni ? A legújabb gyári fw van rajta. Lehetőleg ami nem jár garancia vesztéssel (3 napos a gép)
Köszönöm!


galbi1972
(tag)

Közben a helyzet nem lett jobb...
A net a barátom gondoltam és egy Youtubos videóban bemutatták, hogy kell régiót váltani Scooter Hackin Utility segítségével. Ez sikerült is US-ra de "csak" a sebesség változott a tempomat nem lett aktív. Majd váltottam DE-Seat Mó-ra és itt kezdődtek a bajok. Ebből a régióból már nem tudtam elváltani. Akár mit csinálok a roller 2x3-at csippant és nem változik semmi. A féklámpa fékezéskor már nem villog és minden módban ECO; Normal; Sport csak 20Km/h -át enged. Mi lehet a megoldás?


GoldhandRent
(őstag)
Blog

ez ciki

én xiaoflasherrel álltam neki miután meguntam a 25 km/h-s korlátozást, és azt, hogy akksi töltösségtől függően veszi vissza a max sebességet DRASZTIKUSAN.

a tempomatot (aszthiszem) m365 tool segítségével aktiváltam, de csak a xiao flasheres móka után.

egyetlen egyszer változtattam régiót magyarról USA-ra


galbi1972
(tag)

Nekem csak a tempomat kellett volna , de én többször váltottam régió kódot lehet ez volt a baj. Nem tudom ki az aki ért hozzá és meg tudná csinálni...


Tamás9x
(őstag)
Blog

[link] https://max.cfw.sh/#


galbi1972
(tag)

Köszi!


sbence4
(csendes tag)

Sziasztok
Garanciális szervize hol van,valaki tudja?


pergabb
(senior tag)

hogy lehet vmit ajánlani, ami pár km után elmászik és egy ferde kormányt fogsz?


eWro
(csendes tag)

Sziasztok, van egy problémám, hogy lassúdefektem van elől-hátul. Ilyen helyzetben mindig a belső a hibás, vagy valahogy kilehet szűrni, ha a külső? Esetleg ehhez van tömörgumi és érdemes is használni? Köszi :)


Icetee
(aktív tag)

Tömör guminak egy előnye van, hogy nem fogsz többet defektet kapni, de ezt leszámítva csak rossz tulajdonságai vannak.... Nem véletlen nem használják ezt csak a gyerek (lábbal hajtós) rollereken, meg a bevásárló kocsikon :D

Kemény, ezáltal szétrázza mindenet IS. Kemény, ezáltal nagyon gyenge a tapadása, egy kisebb nyálkán vagy levélen zakózhatsz vele. Én nem ajánlom.
Ha figyelsz a guminyomásra és nem 2 baron használod, akkor kicsi az esély a defektre. Ha mégis összejön ki kell cseréltetni. Vagy veszel bele Slime-ot. Bár elvileg a G30-nak gyárilag ilyen zselés a gumi belseje.

üzenetek