Azt olvastam, h kell hozzá kalap meg jogsi, (a rollerhez nem pont ehhez) és járdán tilos. Ez elég visszatartó erővel bír.
hozzászólások
Ez már a múlt, illetve úgy mondanám, hogy elvileg a készülő hazai szabályozás az EU-s normákhoz igazodva 350W/25 km/h-ig a rollereket kvázi kerékpárnak tekinti, ennél erősebb/gyorsabb izéknél viszont nem.
RaiDani
(tag)
Van egy elírás az első oldalon, "régiókód" helyett "érgiókód" szerepel.
Árkülönbség visszajöhet, ha erősebb, tartósabb a cucc. Szerintem itt pl indokoltabb lehet többet költeni, mint akár egy drága telónál. ezért is, meg a rendszeres használatban a kis pluszok is megérhetik. Szóval itt szerintem jó döntés lehet többet fizetni tartósabb, jobb cuccért kényelmi extrákkal. Lehet kicsit fura rollerért az ár, de kicsit lehet a gyerek játék imázs miatt, amúgy szerintem egy éveking használt közlekedési eszközért nem olyan durva még így sem.
szpali
(addikt)
Nagyjából 1 hete használok egy G30P-t (amerikai régiós, alapból 30km/h-t tud)
Lengyel raktárból rendeltem 230eFt körül és az itthoni árához viszonyított árkülönbözetet el fogom költeni Monorim első és hátsó lengéscsillapítókra (~90-100e Ft lesz), mert bár elnyeli az úthibák egy részét a 3,5bár körüli nyomásra fújt kerék, de a jó az nem ilyen.
A Monirim valamit segíteni fog az alacsony hasmagasságon is.
Előtte kb 3 hónapig használtam Lime-ot, ott a nagyobbik modellt preferáltam, ha volt rá lehetőségem (illetve pár alkalommal a Tier gépeit)
Az én utazó súlyom alatt olyan (kb 95kg) 40km az a 65-ös ígért hatótáv.
D módban nagyon kényelmesen gyorsul, de akkor az emelkedőket nem szereti.
Sport módban viszont előjönnek az erőtartalékai, agresszíven megindul és az emelkedőn elindulás sem viseli meg a lelki világát.
A masszív felépítés és a nagy hatótáv a súlyában visszaköszön, olyan 20kg körül lehet, nem jó vele lépcsőzni
Az első lámpa kicsit távolabbra is világíthatna, sötétedés után már nem konfotzónn kívüli a fénye, mert féktávon belülre világít, nehezebb kikerülni a gödröket.
A kitámasztóra érdemes odafigyelni, behajtott állapotban, lépcsőn cipelve a rollert, párszor már belerúgtam.
szpali
(addikt)
azt vágod, hogy ez egy 1 éves cikk?
én is követem az eseményeket, ha nem 40-70km/h tempóval mész a gyalogosok között, akkor nem b@xogatnak
Nem ezt a cikket olvastam eredetileg, csak azt meg szokás szerint nem találtam úgy hirtelen. Persze meglestem a cikk datumát valami május 26 csak az évet nem néztem.
Ha 70km/h mész akkor sem b@gatnak mert mire mondana valamit te már egy másik kerületben csappattól.
[ Szerkesztve ]
BReal
(addikt)
Nem rossz ám az a bukósisak, ha nem látod a hibát az aszfalton és belehajtasz - kátyú, feltört járda).
[ Szerkesztve ]
Azt nem mondtam, viszont senki nem ismer fel benne, nem leszel annyira borzos de lenyomja a hajadat.
A hátsó meghajtás, dobfék kombót jobbnak tartom, mint a Xiaomi megoldását. Akinek ilyenből könnyedebb kell, annak ott van a G30LE II. Ugyanez a felépítés, csak kisebb akku. Nekem bejött a G30 E II. Aki akarja, az fejlesztheti pl. első, hátsó rugózással (monorim, sharkset).
[ Szerkesztve ]
Kiegészíteném a cikket azzal, hogy a fékezés jeletős részét a hátsó E-fék teszi ki. Kikapcsolt állapotban pl nyélféken alig akar megállni, nem is érdemes kikapcsolva gurulni vele.
A magas ár extra vonzata a 3 éves garancia.
Padkáról lefele ugratni nyugodtan (kicsit emeld hozzá az elejét), menni már kevésbé, mert fennakad. Felfele necces inkább.
A motor miatt pont annyira farnehéz, mint amennyire nem.. Mármint egy sima emelkedőn nem fog magától fejre állni, ahhoz az ember súlypontja a hátsó kerék mögött kell hogy legyen. Amíg a két kerék között áll az ember, sosem fogja felkapni az elejét...
S módban pedig (mókolt FW-vel) 30-cal megyek fel majdnem minden emelkedőn. de legrosszabb esetben is 25-tel.
A súly... az sok, ez igaz. De ahogy írva is vagyon, ezzel nem a BKV buszokra kell felszállni.
Használtam vonaton fél évig.. eleinte összecsuktam, feállítottam, aztán simán nyitva hagytam, és betolattam az ülések alá a trepnivel. Kormányrúd a lábam között, mindenki heppi. (Egyszer egy kaller megszólt egy IC vagonon (2x3 fülkés kocsi), hogy miért nem rakom fel a poggyásztartóra, mert így valaki BELEESHET és megsérülhet.. -mert hirtelen fékezésnél a poggyásztartóról leeső 20 kilós tömör vashalom az kevésbé fájdalmas-)
Aluljárókba levinni, majd felhozni kellemetlen, ez tán az egyetlen hátulütője. Cserébe 40+ km kényelmesen kijön belőle. Ha valaki ráérősebb, és csak max20-al megy vele, lassan gyorsít, akkor szvsz több is.
Kormány összecsukó szerkezete nem inog, máskülönben meg lehet húzni.
Csengő egy pár hete eltekeredik a kormányrúdon, így nagyon nehéz vele csengetni.. Meg kéne húznom, de nem tudom van-e rá mód
A lámpája -ahogy előttem már írták- világíthatna egy jópár fokkal feljebb. A lencse kialakítása megakadályozza, hogy vkinek a szemét kivilágítsad, erőben meg benne van még egy jópár méter.
Köszönöm, hogy elolvastad
beef
(őstag)
A cikkben szerintem hibás a megfogalmazás. Az inverter az DC -> AC átalakítás, itt viszont akku töltésről van szó, az AC -> DC irány, az pedig konverter.
coldfirexx
(tag)
Szia.
Ez milyen felfüggesztés?
Mondasz róla pár gondolatot?
Köszönöm
Sharkset, a lehető legjobb ami létezik rá, hacsak nem vagy mérnök, hogy csinálj magadnak egy még jobbat
3 keménységű rugóval érkezik, lehet bele levegős tagot is tenni a Monorimnek nevezett szörnyűségeket messziről veri. Ha a Monoba veszel egy normálisabb teleszkópot sem lesz olyan jó mint ez a gyári konfiggal, és már a Monorim drágább is...
A csere kb 30 perc, ha nem akarsz vele kapkodni
[ Szerkesztve ]