üzenetek

hozzászólások


GoldhandRent
(őstag)
Blog

Kiegészíteném a cikket azzal, hogy a fékezés jeletős részét a hátsó E-fék teszi ki. Kikapcsolt állapotban pl nyélféken alig akar megállni, nem is érdemes kikapcsolva gurulni vele.
A magas ár extra vonzata a 3 éves garancia.

Padkáról lefele ugratni nyugodtan (kicsit emeld hozzá az elejét), menni már kevésbé, mert fennakad. Felfele necces inkább.
A motor miatt pont annyira farnehéz, mint amennyire nem.. Mármint egy sima emelkedőn nem fog magától fejre állni, ahhoz az ember súlypontja a hátsó kerék mögött kell hogy legyen. Amíg a két kerék között áll az ember, sosem fogja felkapni az elejét...

S módban pedig (mókolt FW-vel) 30-cal megyek fel majdnem minden emelkedőn. de legrosszabb esetben is 25-tel.

A súly... az sok, ez igaz. De ahogy írva is vagyon, ezzel nem a BKV buszokra kell felszállni.
Használtam vonaton fél évig.. eleinte összecsuktam, feállítottam, aztán simán nyitva hagytam, és betolattam az ülések alá a trepnivel. Kormányrúd a lábam között, mindenki heppi. (Egyszer egy kaller megszólt egy IC vagonon (2x3 fülkés kocsi), hogy miért nem rakom fel a poggyásztartóra, mert így valaki BELEESHET és megsérülhet.. -mert hirtelen fékezésnél a poggyásztartóról leeső 20 kilós tömör vashalom az kevésbé fájdalmas-)
Aluljárókba levinni, majd felhozni kellemetlen, ez tán az egyetlen hátulütője. Cserébe 40+ km kényelmesen kijön belőle. Ha valaki ráérősebb, és csak max20-al megy vele, lassan gyorsít, akkor szvsz több is.

Kormány összecsukó szerkezete nem inog, máskülönben meg lehet húzni.

Csengő egy pár hete eltekeredik a kormányrúdon, így nagyon nehéz vele csengetni.. Meg kéne húznom, de nem tudom van-e rá mód :D

A lámpája -ahogy előttem már írták- világíthatna egy jópár fokkal feljebb. A lencse kialakítása megakadályozza, hogy vkinek a szemét kivilágítsad, erőben meg benne van még egy jópár méter.

Köszönöm, hogy elolvastad :R

üzenetek