Nocsak, kaptál korrektort?
Grat a cikkhez!
hozzászólások
nyakdam
(aktív tag)
Gratulálok a cikkhez. Tudtam, hogy rosszul skalazodik a SLI, de azt nem , hogy a min. értékek ilyen rosszak. Tanulságos volt. Köszi.
Csupingo
(veterán)
Jó teszt, köszönjük! Én rosszabbra számítottam. Nagyobb felbontáson nem is olyan rossz a helyzet. A "tüzes sárkány" tetszett.
Szerintem azért fura, hogy pont nagyobb felbontáson teljesítenek jobban. Pont ahol már több memóriára, s valószínűleg azzal arányosan nagyobb sávszélességre is van szüksége. Gondolom én.
Scholes9 köszönöm!
Tibii91
[ Szerkesztve ]
Gratt a cikkhez csak elkészült, már azt hittem valami urban legend
Nem fura, hogy a nagyobb felbontáson szerepelt jobban az SLI, mert az GPU limites volt, amíg kisebb felbontásokon CPU limited volt a 2 kártyával
1 db 960-al is tudtam CPU limitet okozni, i5-4690@4,4Ghz-en nem tudta 100% tartani, ha pl low grafikán toltam a bf4-et
Amúgy ide jó lett volna a 2x 8GB RAM is már
[ Szerkesztve ]
Augusztus 14-én készült el.
Az meg azért szép lenne, ha single player játékok benchmarkjaiban CPU-limitem lenne két 960-nal. Pont ezért is kár felhozni a BF4 multiját, főleg low grafikával, két külön világ a kettő.
Grat a cikkhez.Én gondoltam hasonló mértékű lessz a skálázódás,nem lepődtem meg.Ellenben nagyon jó a fogalmazás,szépen összeszedett iromány.
mcs
(veterán)
Eléggé furán működik ez az SLI. Főleg a minimum fps-ek érdekesek számomra, pedig a 4,5 Ghzen járatott i5 nem gyenge.
Sanyi2007
(aktív tag)
Köszönöm a cikket, nem bántam meg hogy elolvastam
Bár olvastam már amikor elkészült, de grat hozzá, jó lett.
Öhm lemaradtam valamiről? A 960 támogatja az SLI-t?
Amúgy jó írás
Borzasztó az sli én egyszer próbáltam ki notiban egy y510p volt az áldozat, olyan micro laggos volt a bf4 hogy el is adtam gyorsan.
Persze, az 1060 nem támogatja.
Köszönöm mindenkinek!
Köszi a tesztet, jó lett! Eddig is tudtam hogy az SLI baromság játékra, de azt hittem az elmúlt években fejlődött valamit. Hát nem nagyon...
[ Szerkesztve ]
nalaca000
(tag)
Igen. Az 1060 nem támogatja,ha nem csalnak az emlékeim.
Főleg ha így haladnak tovább, mint az 1000-es szériával is.
mcs
(veterán)
Ezeket a felemás eredményeket elnézve nem is gond. Mintha a Crossfire kiforrottabb lenne.
Loresz
(tag)
Nah, annyira nem kell elsápadni az eredményektől! A lényeg, h az SLI nem sokáig marad ilyen formában! Az AMD a PCI-e interfészen keresztül oldja meg egy ideje, így rendelkezik majd' dupla akkora sávszélességgel mint az Nvidia! Ha engem kérdeztek a következő generációs Nvidiákon sem lesz SLI csatlakozó már, főleg a DX12 miatt, illetve amiatt, hogy az elkövetkező játékok többségében már a programozó dönti el, hogy lesz e többkártyás támogatás vagy sem! Jah, és nem utolsósorban összedolgoztathatják a két ellent egy alaplapban!
Ui.: Grat a cikkhez!
[ Szerkesztve ]
Grat, osszeszedett, informativ iras.
Bioshock Infinitenel a beepitett benchmark egy helyen az elejen hajlamos beakadni, afterburnerrel pl tudtok nezni frametime analizist es az alapjan latszik, hogy csak a kb 2. masodpercnel van valami, vagy beszor a frametime es az a baj. Tippre az elobbi (eleg sokat toltam multiGPUval). Viszont amit jo latni, hogy a Bioshock skalazodott, 7850 2GB CFfel tippre keves volt a VRam 1080p folott.
A jobb skalazodas magasabb felbontasban annyit jelent, hogy az egyeb bottleneckek felol a GPU fele mozog a bottleneck. 4Knal vagy mas GPU limitesebb jateknal meglett volna a kb 90-100% (meresi hataron belul kb duplazas) koruli ertek is amit a Tomb Raidernel lattatok. Nekem 5760x1080ban a tapasztalatom az, hogy ahol rendesen megy a CF, ott jellemzoen megvan a majd dupla fps.
Pl Crysis3ban is tippre +100% koruli ertekeket kellett volna latnotok mar 1080p ultran is.
Az is erdekes, hogy minden jatek skalazodott. Iden sajnos eleg sok jateknak nem volt multiGPU tamogatasa, szoval emiatt se feltetlenul ajanlott a dolog. Mas kerdes, hogy amig az egyik gyartonal megy addig a masiknal is fog, viszont ha az egyik gyartonal nincs multiGPU (egyik driverben sem) akkor a masiknal se fog menni. A problema az, amikor ott van pl a Deus Ex Mankind Divided, aminek 4Kra jelenleg kell a 2GPU.
Köszönöm! Ez a Bioshockos bug nem igazán tűnt fel, viszont a Hitman: Absolution ugyanezt csinálta, annyi különbséggel, hogy ott a legvégén droppolt az fps, amikor már majdnem tök fekete volt a kép. Szidtam is rendesen, amikor már n+m-edjére futtattam a benchmarkot.
Loresz köszönöm!
hemaka
(nagyúr)
Nekem is ilyen tuzes sarkanyom van, szeretem is. De latom sli-be nincs sok ertelme. Jo teszt volt, koszonjuk.
pet007
(aktív tag)
Kar, hogy nem minden jatek gta 5 szeruen adja ossze a vramot. Igy kellene minden jateknal lennie szerintem.
pet007
(aktív tag)
Akkor csak ilyen hulyen jelzi ki a vram mennyiseget?
Igen, használatból is a dupláját mutatja.
Ezt mondjuk lehet nem ártott volna beleírni a cikkbe.
Jó cikk, nagyon. Meglepett, hogy ennyit gyorsult a GTX 960 SLI-ben. Egyszer olvastam a topikjában, hogy abszolút nem ajánlják, hogy ebből a kártyából valaki SLI-t csináljon mert nem éri meg. Ahhoz képest nem rosszak az eredmények.
[ Szerkesztve ]
Peter13
(senior tag)
Jó volt, köszi szépen!
Nekem egyébként a "kábelmanagementes" képaláírás tetszett...mi azzal a baj? Az enyémhez képest gyönyörű...
Én köszönöm!
A ventilátorok és a videokártyák kábeleit szebben is el lehetett volna rendezni. Ha nem lennék egy lusta disznó.
Gratulálok, nagyon jó cikk lett!
A VRAM-ot SLI-nél nem úgy használja minden, ahogy a GTA5 kijelezte? Minden betöltött adat 2 helyen kell legyen hogy mindkét GPU ugyanakkora sebességgel érje el, tudtommal.
Milyen ház volt az egyébként? In Win?
Köszönöm szépen!
Megmondom őszintén, nem nagyon ástam bele magam a témába, viszont ha jól tudom, akkor úgy működik az SLI, hogy a két videokártya felváltva számolja ki a képkockákat, ebből adódóan pedig mindkettőnek szüksége van csak a saját memóriakészletének elérésére, mivel a összeadódnának a memóriák, és oda-vissza tudnának pakolgatni a GPU-k egymás között, egymás memóriájának elérése lényegesen lassabb lenne, mintha csak a sajátjukkal kellene dolgozniuk. Jaj de szép hosszú mondat lett.
Azt nem tudom, miért adódik össze a VRAM mennyisége a GTA menüjében, cserébe viszont a kihasználtságuk is "összeadódik".
Ha sületlenségeket írok, valaki javítson ki.
NZXT H230, itt egy angol nyelvű teszt róla.
[ Szerkesztve ]
GreatL
(őstag)
Sli... Gtx 680ból csináltam. Először szuper volt de minél többféle játékkal játszottam annál szarabb lett. Aztán eladtam a cuccot és vettem egy 980at, most meg egy 1080 van mert szépen rátett a 980ra, az sli mostanában már nagyon nem éri meg.