[Re:] [olbaidhun:] Starcraft 2 beta - FAQ! & ph players list - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


olbaidhun
(őstag)
Blog

Jöhetnek a hsz-ek, vélemények! :K


sith7
(nagyúr)
Blog

Teljes mértékben támogatom az ötletet, de sajna nekem sincs még béta kulcsom :O

Reggeltem már a battlenetre, de sajna még semmi :(


Winner_hun
(félisten)
Blog

protoss


kovsol
(titán)

hali!
én is tolom az SC2-t bár az elmúlt hétben nem volt időm játszani, de már kb 100-120 játékon vagyok túl ebből kb 75% ban 2vs2 volt haverokkal és a játékok nagyjából mindig zerg vagyok, de ha olyan kedvem van terran is jöhet!
nekem most magyarok közül akinek a játéka nagyon tetszik és zerg az iMBaMaMBa.rainrat én pl a magyar kupa meccseket szoktam nézni, ha valaki lemaradt róluk akkor itt le tudja szedni a replay pack -t is, de amit látjátok ez már a 6. volt, így érdemes a régebbieket is előkeresni!

egyenlőre ennyi! :D
battle.net elérhetőségem: kovsol.kovsol, bár múltkor volt egy random ladder reset imádom az ilyen bugokat, elötte főleg silver ligában toltam szóval annyira én se vagyok pro még

[ Szerkesztve ]


D1Rect
(félisten)
Blog

"és elverjem őket"
Let's do it, majd küldj egy Ign-t Pü-ben. ;)


olbaidhun
(őstag)
Blog

Jár egy hatalmas imba UP Kovsol kollégának, mert kb rájött mire gondolok, a többiek máskor, ha nem taktikról, vagy ID megadásról beszélnek, akkor off-ba írjanak!


sith7
(nagyúr)
Blog

Nincs tülekedés .... :U sajnos ... :O


olbaidhun
(őstag)
Blog

Csak várd ki! Éppen nézegetem, hogy milyen Teamspeak servert kellene megadni a fanoknak! Ami mindig online, és így ha valaki jönne játszani, akkor mindig be tud kapcsolódni hanggal is! ;)


Ptech
(őstag)
Blog

Ha valaki most be is tudna lépni, a hotfix-ig nincs értelme laddert játszani a Zerg exploit miatt: [link]


bpx
(őstag)

nekem most tölti a 10-es patch-et, amiben a leírás szerint már javítva van

most nézem hogy még a hivatalos oldalon sincs fent, úgyhogy egy kép addig:

[ Szerkesztve ]


sith7
(nagyúr)
Blog

rendben ... csak kulcsom lenne már ... :O :((


olbaidhun
(őstag)
Blog

Értem én, de OFF-ba írjuk mán' !


sith7
(nagyúr)
Blog

OK

OFF

OFF

OFF


Ptech
(őstag)
Blog

EU-ba már a hotfix-el együtt jött a patch, US szervereken volt csak végülis a bug.


JSaN
(addikt)

Hali szeretnem ha az ID-em modositanatok, JSaN.drow rol
JSaN.hun-ra, ez mar vegleges es a teljes jatekban is ez lesz majd.
koszi


RootRulez
(félisten)
Blog

Sziasztok! Tetszik a kezdeményezés :) Majd ha sorra kerülök, mert most beállnék én is kaphatnék béta kulcsot.,..


olbaidhun
(őstag)
Blog

Rendben!


cowboy_bebop
(őstag)

Én is nyomom a bétát: cowboybebop.hun néven. :U


olbaidhun
(őstag)
Blog

este regellek


kovsol
(titán)

a 12 zerg ling dolog az egy bug volt, már nincs bent a játékban


olbaidhun
(őstag)
Blog

oks, sztornó, de azért egy jó kis zerg rush módszer kerülhetne a helyére!


kovsol
(titán)

six pool rush rengeteg videó van róla szerintem


Ptech
(őstag)
Blog

Mondjuk a toss rush is nerfelve lett, amúgy meg 2 Pylonnak még a Gateway előtt semmi értelme.


olbaidhun
(őstag)
Blog

Nem is tudom, most játszottam 2 meccset és próbáltam az imba taktikákat, de azért ezeket nem ilyen egyszerű alkalmazni.. sokan már úgy építkeznek és persze a map is megadja rá a lehetőséget, h erősödjön enemy "barátunk"..


kovsol
(titán)

figyi olyan, hogy imba taktika nincs! max imba játékos
én pl tízezres nagyságrendnyi warcraft3 meccset játszottam le és ott pl minden pályán, minden faj ellen más taktikám volt, sose az volt, hogy na zsír ugyan azt toltam
elmondom mi a legjobb taktika: folyamatosan meglesni az ellenfelet és az ő taktikájához alkalmazkodni... pl hiába tök jó ha te most immortalokat és coloszusokat építesz ha az ellenfél mass mutaliskre megy! remélem átjött amire gondoltam

rush meg két élő dolog, mert ha egy nálad jobb, vagy felkészültebb playerhez mész be nem tudsz neki nagy kárt csinálni, és a legtöbben ott rontják el, hogy combat közben nem figyelnek a bázisukra. Ezért kell az épületeket is berakni csapat gyűjtőbe (0-9 re gondolok) így pl zerg vagyok és bevan rakva a 9-8 ra a két főépületem, ha csata van akkor benyomom a 9-t és gyorsan kiadok pár gyártási utasítást és hogy hova szülessenek az egységek, és már az 1-2-3 ban lévő egységeimet tudom is mindjárt újra irányítani és folyamatosan jön az utánpótlás, mert ugye mikor te támadsz ő közel van és folyamatosan pótolja az egységeit
ha meg le akarok köpni a királynővel a házat kétszer nyomom be a számát és oda is ugrik, leköpetem és benyomom kétszer az egységek számát és megint a csatában vagyok

én úgy játszok, hogy a HP csíkok mindig látszanak, ha az ellenfélnek van egy sérült egysége a csata frontvonalában alap, hogy azzal kell kezdeni! de ha látod neked sérül valamid vidd hátra elkezdik lőni a max hp-sat akkor mehet vissza a sérült is.

pl ha terran vagy akkor protoss ellen ghostot kell gyártani mert az EMP képesség 100-egységet levesz egy területen a shieldből!

rengeteg trükköt sikerült áthoznom irányítás szempontjából warctaft3 ból aminek nagyon örülök, és most már végre vágom az itteni taktikákat is

még tipp: Help(F12) ott megtalálni a tech tree -t és hogy melyik unit mi ellen erős és mi ellen gyenge! érdemes átnézni! mert aztán néha van a meglepetés mikor pillanatok alatt szétdarálják az embert, mert az ellenfél tudja mit kell, te meg csak hasra ütve massolsz

szép regény lett :D de most megyek a kondi terembe szóval: The End ;]


sith7
(nagyúr)
Blog

Számomra ez volt az első építő jellegű hozzászólás a játákkal kapcsolatban, és bizony mondtál új dolgotkat, szóval én köszönöm ezt a regényt, és várom a többi kötet megjelenését is :D


kovsol
(titán)

pedig jó nagy össze-vissza dolog lett belőle :U sietve lekapartam ezt a pár sort.

ha esetleg kíváncsi valaki valamivel kapcsolatba írja meg és megpróbálom összeszedettebben is leírni.
múltkor haverral bejutottunk 2v2 ben a platina ligába, erre tegnap megint toltuk, első meccs copper ligásokat adott, ledarálva :D, kövi meccs platina ligás volt a csávó 1v1 ben bevertük őket is, erre jött egy bronz ligás csapat, nagyon benéztük és kikaptunk tőlük :S és végül ez a hiba miatt berakott silver ligába 4-1 statisztikával is :(


sith7
(nagyúr)
Blog

Én egyelőre ugatom a témát, nekem sok újat mondtál, kulcsom sincs még, meg még a gép is elver 1 vs 1 - ben easy - n
Mondjuk nem tudom, hogyan csinálja, hogy a kb. 8 - 10 percben 15-20 marine - nel jön
Ennyit le se lehet gyártani ennyi idő alatt ...legalábbis szerintem :F

Az kellemetlen, mondjuk ebbe a játékba egy kis hiba is döntő lehet ... legalábbis az SC1 - ből kiindulva

[ Szerkesztve ]


kovsol
(titán)

nézzél meg pár replayt :D mert 8-10 percben már marauderből is több kell legyen nem hogy marin :D


sith7
(nagyúr)
Blog

A játék kezdésétől számított 10. percben több, mint 15 marauder + marine ??? :Y :Y :Y

Akkor tényleg én vagyok a töketlen :B

Mondjuk ez nem olyan stratégiai játék, mint a többi az biztos ...


olbaidhun
(őstag)
Blog

Teljesen átjön amit mondasz, de pontosan erről szólna a faq és a beszélgetés. Én is rengeteget warcraftoztam (3-2) a klánunkkal és azért az a játék már teljesen "kiforrt" a konkurenciához képest,legalábbis a szememben stratégia még ennyire csiszolt nem volt. Sok kis dota meccs is leszaladt, mert az utóbbi 3-4 évben már inkább csak azok vonzottak jobban.. pl battletanks

DE:
igenis van valami ebben az "rush" játékban. Sokszor előfordul, hogy az enemy jön a kis rejtett darktemplar-ral hátulról, mikor te még épp csak elkezdtél expanziót építeni máshol..
Bárhogy is építkezik az ember, hátul mindig marad egy kis rés, vagy elöl beszalad valami, ami elveszi a "figyelmet" a termelésről..

Természetesen lehet a játékban lévő "kényelmi" funkciókra is támaszkodni, én pl nagyon örülök a "shift-es" több épület kijelölésnek, amivel gyakorlatilag szétoszthatja az ember a gyártást.. Ez a része már gyorsabban megy a játékban, mint a "hadi" felzárkózás, de ez nyílván azért van mert sok dolog ami ment az sc1-ben 10éve az ma már nem olyan egyszerű..

Visszatérve a rush-ra szerintem igen-is ott fordul a játék, hogy ki tudja gyorsabban "bekavarni" azt a néhány kis egységét esetleg trükkös pl "láthatatlanát” a parasztjai közzé.. és onnantól megszűnt az a bizonyos "balance" fejlődés.

:: Íme :: egy igazi kis „rush” meccs, ahogy a japók szokták tolni, ha megnézzük itt nagyon sokáig csak az alapegységek mennyisége a mérvadó, nem az, hogy mi ellen mi a jó „taktik”


cowboy_bebop
(őstag)

Köszi


megint én
(őstag)
Blog

Ha linkelsz valamit, akkor ha video, pls teddföl valahova, mert szerintem nem csk én vagyok aki nem tölti le mert 2 klikkel több... De ezt most komolyan...
Amúgy a leg dúrvább meccsem, az volt, h a srác légi egységre gyúrt, én ezt kihasználva DTkkel akartam megritkitani a parasztjait, DE phoenix el védte ki.... AZT HITTEM BESZAROK!!! fogta, és reptette őket, amig a többi szétlőtte... Na az a HC... ki is kaptam mellesleg, de 1 órás meccs lett belőle...


megint én
(őstag)
Blog

Sőt, én személy szerint, az ugyan olyan épületeket egy gombra rakom... vagy ha zergel vagyok, a kkor a hatchery/lair/hive is mind, ugyan azon a gombon van. Na meg még egy jótanács... Ne szemből támadjatok. Én 10ből 8szor droppal nyerem a meccset...


megint én
(őstag)
Blog

Mellesleg nem minden a gyorsaság, és nem minden az ész... Ha valamelyik nincs meg a másik önmagában kevés... Amugy a legjobb meccsek egyike [link] Ezektől van mit tanulni. Még egy észrevétel: pár hete nem játszottam, de akkor még a terran nagyon gyenge volt... az első 20ban alig volt 2 terra... asszem a 9. volt a legjobb. Ez azért sejtet valamit. Én is amikor elkezdtem Terran voltam és alig tudtam küszködni a bronz ligában, de amióta protoss, azóta platina 33. is voltam... Ami azé kur@jónak számit.

üzenetek