üzenetek

hozzászólások


Ádám16
(addikt)

Nagyon jól döntött a PSA, hogy hagyta az Opel-t "Opelesnek" maradni.
Túl "sportos/fiatalos" a 208? Itt van a "német" társa. És mennyivel jobb lett az új Corsa az elődjétől így, hogy a Peugeot keze benne van a dologban... Szerintem kelendő lesz. Én a 208 felé mennék, de ezt is szívesen rúgnám.


mongoose66
(tag)

A Mobilaréna az automobilokra és érvényes megnevezés?
Pedig de sok telefon vár tesztelésre.
Szerintem nem csak én vagyok ezzel így


Klaus Duran
(senior tag)
Blog

A kocsikban több a különbség mint a mai mobilokban.
Mobilt tesztelni már unalmas mert mind ugyanaz. Üveg + Android + hárompluszx kamera.


Máté94
(addikt)

Haladnak a korral. Tedd azt te is. ;)


<Adamsky>
(nagyúr)

+1
Ez fájóan igaz! Mindegyik kb. ugyanakkora (nincs se igazán kicsi, se igazán nagy).
Paraméterek:
• 3+ "dudorkamera" rendszer
• notch, lyuk, "kamionos dekoltázs" minden mennyiségben
• TV-távirányító forma (16:9 képarány halott)
• mindegyik sárnehéz
• csúszós, sérülékeny anyagok

A cikkhez: vajon ez mennyire konkurenciája az ID.3-nak?


AxBattler
(félisten)

+1
Hiába csorgatja a nyálát minden újságíró a 208-ra, szerintem a Corsa sokkal "emészthetőbb" lett a hétköznapi embernek, és itt sincs hiány a technikában, ill. motorválasztékban.

Egyedül azért nem kéne, mert a leírások szerint elég alacsonyan van az üléspontja.


janeszgol
(félisten)

Kezdenek normális árat kapni az autók. Pl ez már szerintem jó ár, pláne állami támogatással.


XuChi
(addikt)
Blog

Jó ár ??? Szerintem meg dupla áron van mint amennyibe kerülnie kellene. Dodzsemet 8.4 millióért ?? Max 4 milla amit eszek megérnek. És a benzines is 7 milla belőle. Az meg max 3.5 millát érne. Elszálltak mocskosul az autó árak.

Pár éve még simán lehetett normális autót venni 4-5 millióért és nem fapadosat.

[ Szerkesztve ]


AxBattler
(félisten)

Fel a fejjel, Suzukit ma is tudsz annyiért venni... ;)


8th
(addikt)
Blog

Arról az 3millárd forint keretösszegű állami támogatásról beszélünk amire eleve többszörös volt a "túljelentkezés" és ami órák alatt elfogyott? Akinek jutott belőle jól járt aki nem az csúnyán beszaladt tátott szájjal abba a bizonyos erdőbe. Amúgy szerinted tényleg jó ár ~11M egy ilyen kisautóért? :N

mod: Annyiért már rendes autót is vehet az ember.

[ Szerkesztve ]


Pipó
(őstag)

Ez a motorház tető olyan ronda így elvágva. Mé' nem csinálják egybe.


<Adamsky>
(nagyúr)

Nem tudom mit értesz a "normális" alatt, de 2008-ban a majdnem full-os dízel kombi Cee'd-em 4,7 volt (kis alkuval). Azóta - sokat - romlott a forint, valamint rengeteget szigorodtak a környezeti normák. Én ez utóbbiban látom főleg az autók (természetesen nem a villanyosakról beszélek) árának emelkedését. Mára már egy olyan dízelmotor, ami 2008-ban tök "OK volt", a halálba lett bonyolítva, hogy megfeleljen pl. az Euro 6d-Temp-nek. Ez nagyon sok pénz kutatás-fejlesztés oldalon + ugye a beépített okosságok sincsenek ingyen ...
És, akkor ott van még a CO2 bünti, amit grammonként kell fizetni. Ugyan nagyon nem jó példa, de csak ez utóbbi (!) a Shelby GT500 esetén valami 8 misi.
Egy szó, mint száz a régi technológiát sikerült drágává és bonyolulttá tennünk, úgy, hogy annak kiváltására még nincs igazi alternatíva (a villany még nem az).


Hallosz
(senior tag)

Automobilaréna
Ennyi :K :R


Ádám16
(addikt)

Drága, tény. Viszont minden új autó olyat drágult, hogy a pofám leszakad. Így az e-autoknak ezt nem tudom a szemére hányni.


Rolly
(veterán)
Blog

PSA-nál (ha már az opel is az) kb 2000 € a büntetés átlag autónként tehát egy diesel / benzines kb 700e Ft-tal lett drágább csak emiatt...

Illetve ne fejeltsük el a 350-es € árfolyamot ... ami 308-asunk még 8 millió volt újonnan (jól felszerelt) fél évesen 5,7-ért vettük... most várjuk a megrendelt e208-ast :) , s az 8,5 elektromosban kicsit kevésbé felszerelt változattal (ami befért a pályázati összegbe)


Rolly
(veterán)
Blog

az eus kibocsátási érték miatt a kis autók ki lesznek véreztetve... irreálisan drágák lesznek mert ugyanaz a technika kell bele mint egy nagyobb autóba...


Ádám16
(addikt)

Nagyon sok minden ki lesz vereztetve. Egyelőre örüljünk, hogy kapható majdcsak minden autokategoria a dizeltol a hibridbenzinen át az elektromosig kicsiben és nagyban egyaránt.


Mr K
(senior tag)

És magas ár mellé gyermekbetegségek társulnak: néha csak úgy megáll...


Šolaire
(veterán)

Ez elég kellemetlen. Engem se hagyott még cserben autó.


duke
(aktív tag)

Remelem toltheto USB-rol. :DD


Šolaire
(veterán)

Lehet van rajta reset gomb. :DDD


janeszgol
(félisten)

Ez viszont iszonyat gáz. Nagyon balesetveszélyes.


hemaka
(nagyúr)

Inkabb egy jo dizel


ncc1701
(veterán)

Én már 10 éve is úgy vettem magamnak autót, h a büdös dízelt kizártam.


8th
(addikt)
Blog

Mindenki úgy szúr ki magával ahogy akar...


Hallosz
(senior tag)

Majd kinövik ezeket a gyermek betegségeket. (egyszer csak:)


ncc1701
(veterán)

A dízelesek meg mással. Ha annyira fillérbaszó vagy, akkor lehet hibridet venni, vagy gázost.


8th
(addikt)
Blog

Majd akkor leteszem a dízelt ha betiltják a vegyes tüzelést... :U


FIREBLADE78
(addikt)

Ez állt meg totalcar forgatáson az autópálya közepén. 63 hibakóddal. Hajrá elektromos! The best :C :C ;] Balfasz eu. Remélem kilépünk minél előbb.


Degeczi
(nagyúr)

Te meg a többi fórumozóval ha így trollkodsz.


nemlehet
(őstag)
Blog

Egy házas, friss 2. gyerekes haverral dumáltam ezekről az elektromos kocsikról és végül oda lyukadtunk ki hogy nekik ez marha jó lenne, mert a felesége kb napi maximum 30-40 km-t megy, jellemzően rövid távokat (otthon ovi, ovi-munka, munka ovi bevásárlás stb) amire ez tökéletes lenne, pláne hogy már van 1 elsődleges családi kombi, de ennyiért ez túl sok. Minden spórolást nagyvonalúan számolva és figyelembe véve, hogy kertes házban laknak tehát a töltés nem probléma sem térül meg az élettartam alatt. 2. rohangálós autónak ez egyszerűen túl drága egy közép-alsó közép osztálybeli családnak.


XuChi
(addikt)
Blog

Az autó legyen benzines. Dízelt a traktorokba kell rakni :D Na meg ott a jó kis [link] dízel motor hiba. :C

[ Szerkesztve ]


PDA_FAN
(tag)
Blog

Ez a típus, de nem ez az autó. Egyébként attól, hogy elektromos, még nem szar. A Leaf vagy az i3 például nagyon megbízható, a legtöbb hagyományos autónál alacsonyabb a hibastatisztikájuk. Amelyik gyártó nem spórol, és nem csak a büntetések csökkentése végett gyárt alibi-autót, annak nem állnak meg az autópályán az autói.


angyalpc2
(aktív tag)
Blog

sose lesz rá pénzem...még használtan se...


Rolly
(veterán)
Blog

Itt is valami spéci dolog lehetett alapból a videó is arra ment, hogy kattintás vadász legyen... Volt náluk 3 elektromos autó.. 2 ebből PSA ugyanazzal hardverrel. A másikról semmit sem tudunk (e208), az elején még azt mondja, hogy két autó robbant le... De a Zoé nem robbant le, Csak megállt az infó rendszer...


angyalpc2
(aktív tag)
Blog

nah azt tényleg betilthatnák...
Pedig a jelenlegi kormányka lépnie kell...és van is esély rá hogy fog, mert az EU nagyon durván picsán rugdos a rossz levegőért...


angyalpc2
(aktív tag)
Blog

egy hibriddel jobban járnak...


Rolly
(veterán)
Blog

Mi kicsit többet megyünk napi 60 körül, nagyobb távra 308as diesel lel járunk. Most a bejárás Pestre havi 40e Ft üzemanyag körülbelül amit az e208assal fogunk kivaltani. 3 milliós beülő, havi 75e körüli törlesztő, majd 4 év múlva 1,2millios maradvanyertek. Évi 20e kmt tuti menni fogunk vele kB 15 évig kitarthat :)


angyalpc2
(aktív tag)
Blog

:W
Az elektromos kocsik nagy része nem ilyen..megbízhatatlan.(sőt inkább megbízhatóbb mint a benzin dízel).
Az a kocsi ráadásul egy teszt kocsi...nem a végleges...
Ebből levonni, hogy szar EU.
Hát... :U

Esetleg akkor lehet gond később, ha elkezdik kispórolni a gyártók a technikát az anyagot és megáll az inverter...leég a vill motor...szar akku hűtés stb. mert csak össze van dobálva...
Nem úgy mint egy prius hogy atomjaira van tesztelve.
Helyi, városi közlekedésben egyértelműen a villanykocsi fog jönni. Mert a lokál környezetszennyezése kb kimerül a gumi-ban (nincs kipufgáz, nincs fékpor)
És ez nem csak EU elképzelés, legfeljebb itt kezdik először.


8th
(addikt)
Blog

Tudod, benzint meg a fűnyíróba. Ne menjünk már le óvodás szintre. :N

140ezer kilométerrel ezelőtt ültem át dízelbe. Nem tartom nyilván excelben de nagyjából 350ezer forintot költöttem a karbantartására ezalatt. Viszont spórolt nekem 1,2 milliót az üzemanyagon a benzinesemhez képest. Még így is 850e Ft pluszban vagyok. Alkatrészárai nevetségesek ahogy a fogyasztásai is. Nincs kettőstömegű nincs részecskeszűrő se semmi drága bonyolult szar benne. A büdös életbe nem kéne még egyszer benzines.

[ Szerkesztve ]


Rolly
(veterán)
Blog

Én is diesellel járok, s emellett lesz elektromos autó a rövid tavokra, de a mai diesel autók különösen drága szerkezetek... Bár gariba cserélték de egy adblue tartály hiba 440e Ft lett volna, ha nincs garancia a kocsin...


dzsi23
(addikt)
Blog

Autót és mobilt tesztelhet egyszerre egy ember, de életvitelszerűen használni/tesztelni nem lehet egyszerre két telefont, szal nem hiszem, hogy az autótesztek a telefontesztek kárára mennének.


hyperspace
(őstag)

[link] ez is hozzátartozik a teljes képhez.


Máté94
(addikt)

Semmi sem tökéletes. Haladjunk.


Rolly
(veterán)
Blog

Előbb olvass aztán írj... A vótmánméter kiakadt... :)


Šolaire
(veterán)

[link]

[ Szerkesztve ]


csorbajeno
(veterán)

Amerikában ez után sem fognak ezzel foglalkozni, másrészről meg gondolom, te is hallod a hangját. Az meg mindent elmond :DDD


csorbajeno
(veterán)

Azzal együtt, hogy támogatom a kiforrott és értelmes hatótávval rendelkező elektromos autók mielőbbi terjedését, áruk normalizálódását, mitől környezetbarátabb egy elektromos autó egy dízeltől/benzinestől? Hisz az elektromos áramot is elő kell állítani valahol.... :Y


ncc1701
(veterán)

Támogatott (nem kamatmentes hitel!) szigeteléssel, nyílászáró cserékkel simán lehetne harmadolni-negyedelni a fűtésre használt energia igényt.


ncc1701
(veterán)

Származhat megújulóból is. Plö a házad tetején levő napelem által megtermelt árammal töltheted.

üzenetek