Hat a Caliber-tol en sem mennek a falnak
Gondolom kolcsonoztetek.
Legkozelebb vegyel ki par napra mondjuk egy Caddilac DTS-t, vagy egy Chrysler 300 Touring-et, neadj Isten egy Escalade-et. Azert ott van meg az amerikai kenyelem es ero
[Re:] [Parci:] USA'07: márkasznobizmus update - BLOGOUT fórum
hozzászólások
Szerintem az ottani és a hazai fizetések is úgy aránylanak egymáshoz mint a D40 meg az 1D.
Ez annyira nem igaz. Annyi csupan a kulonbseg, h az ottani fizubol sokkal konnyebb megelni, de tulsagosan ugralni azert nem lehet, szvsz.
Autokkal egyetertek, igy hatha magukho ternek az amcsi autogyarak, csak nehogy tul keso legyen... Kar lenne sok ertekes cegert.
de tulsagosan ugralni azert nem lehet, szvsz.
nem tudom, hogy a fényképezőgépek területén mekkora különbségek vannak árban mo és az usa között, de pl autót pl lényegesen olcsóbban kapnak. Nem is tudom, hogy miért nincs egy csomó olyan cég mo-n, amelyik onnan hoz be autót, ugyanis pl az európai típusoknál is akár milliós nagyságrendű különbségek is adódhatnak az usaban forgalmazott javára.
engedd meg, hogy mint amerikai állampolgár megcáfoljalak. (pontosítok, 94óta már magyar állampolgárságom is van)
A túlságosan ugrálni nem tudom, hogy a te kéziszótáradban mit jelent, de azért egy olyan országban ahol a 2 ne adj isten 3 autó megengedhető, mellette a családi ház 2 szinten, nyaraló egy másik államban, jetski, esetleg hajó, a hozzá párosított hemi motoros terepjáróval, amikor kedve szottyan, akkor meg tudja venni a hőn áhított technikai kütyüt, ahol nem az a legnagyobb kihívás, hogy a BKV bérletet hogy fogja a kiccsákó megvenni, vagy ahol nem az megy az inforadioban, hogy a nyugdíjas mama a 43 forintos negyed kilós kenyér helyett az 50 forintost már nem tudja megvenni, ott azt hiszem, nagyon is beszélhetünk "ugrálásról".
köszi a figyelmedet
pusza
azt ne feledd, hogy olcsóbb, viszont garancia nincs rá. Sem a lexus, sem a subaru és általában véve úgy egyik gyártó sem vállalja a garanciát európában arra a kocsira, ami amerikában lett véve.
lorcsi
(veterán)
nyáron voltak itt ismerősök az usa-ból és az ott vett teljesen felszerelt fotomassina mellé kaptak egy fotostanfolyamot is
Meglepo modon nekem masok a tapasztalataim, de nem baj, tobb idot voltal/vagy kint, termeszetesen hiszek neked.
Szepen leirtad a kozeposztalyt, vagy a picit afelettit, kar, hogy rendkivul sok esetben teljesen mas a helyzet.
Vitat nincs ertelme kezdeni, igy reszemrol ennyi,
minden jot.
ha kinti rendszámmal használod, akkor a regadót nem kell kifizetned
Most ezt nem parci seggnyalásnak szánom, de elméletileg a lexusokkal nem nagyon van annyi gond, hogy a garancia miatt ne hozzak be onnan egyet..
(#10) blunt
azt csak bizonyos ideig lehet legálisan
(#7) tupacamaru
több millás regadó csak a több millás autókra van, általában az amerikai gyártmányok annyira még nem drágák, ahogy elnéztem, ott is az európai márkák kerülnek többe. De pl amennyiből itthon megkapsz egy alap suv-t, annyiból ott megkapod full extrásan, ami adott esetben tényleg jelenthet akár 5-10millió forintot is.
[ Szerkesztve ]
ha kilépteted az országból 6 havonta, akkor semmi gond nincs. Nekem így volt mo-n egy évig a kocsim...
szerk: a hybrid lexusokra amúgy 190e ft a regadó. Szóval evvan
[ Szerkesztve ]
Azt a sok hajléktalanos, szegényemberes, munkanélkülis amerikai -állítólag- realista filmet mind Európában, vagy Latin-Amerikában forgatják ?
Kicsit vicces, hogy pont a Toyota Tacoma-t hoztad fel bazinagy pickup-ként.
A Tacoma ugyanolyan kicsi light duty kategória, mint pl. a Chevrolet Colorado, Ford Ranger és a Nissan Frontier.
Az igazi truck-ok ott kezdődnek, hogy Chevrolet Avalanche, Chevrolet Silverado 2500HD and up, Ford F-150 and up (Super Duty), Nissan Titan és Toyota Tundra.
Persze nyilván európai szemmel nézve bazinagy, de itt eléggé játékautó kategória az igazi nagyok mellett.
Linkesítettem az amerikai truck piacon kevésbé otthonosan mozgó fórumtársak kedvéért.
Európában azért nincsenek ilyen kövér emberek, nálunk a kisebb kocsiba is beférünk még.
Pont ezt szeretem az USA-ban, ezt a környezettudatos magatartást.
/ "Tudjuk, hogy tönkretesszük a környezetet, de lesz.rjuk."/
illetve jelentősen eltérnek az USA és az EU járművilágítási szabványai, szóval nem tudom, h hosszabb távon hogy használhatsz egy onnan hozott autót. vagy kezded az új autód lámpáinak szétbarmolásával? mondjuk akkor a garancia probléma magától megoldódik
nézd, tegyük fel, hogy nekem feltétlenül szükségem van egy lexus ls600 hybrid autóra. a különböző megbízhatósági statisztikák alapján kockáztatok, és nem érdekel a garancia, így tehát megveszem kint 100.000$-ért a kívánt autót. 10millió forintot biztosan nyerek vele. Innentől kezdve, hogy mondjuk elköltök még 1 milliót a világítás átalakíttatására, meg 200ezret regadónak, az ne legyen már tétel
Vicces, h amcsi autos topikban is egy Lexusrol van szo
nálunk sem olyan sokkal több az alapár: 25,8M vs 104k
de szurkolok neked, h ha feltétlenül szükséged lesz egy ls 600, sokat nyerj a behozós megoldáson nagyon komoly gépkocsi
Tundrára gondoltam, a Tacoma a Hilux amerikai megfelelője, nem is nagy valóban. képtelen vagyok megjegyezni ezt a sok izét... amúgy, ha jól tudom, akkor 2010-től már nem lehet forgalomba hozni usában sem nagyon sokat zabáló gépeket, tehát pont ezek a v8-as benzinszörnyek mennek a kukába. vagy ez csak pletyka?
amúgy Bash, aranyos vagy, de 3 évet éltem kint, nem csodálkozom már rá a nagy gépekre, trust me.
[ Szerkesztve ]
Én meg látok vonatot eleget, ahhoz képest a kamionok is kicsik.
Minden évben emelik az új autók fogyasztási követelményeit, természetesen méretarányosan. Ez nem azt jelenti, hogy el fognak tűnni a nagy gépek, csak egyre magasabbak lesznek a követelmények az új gyártású autókkal szemben. A jelenlegi járműállományra ezek a követelmények nem vonatkoznak, meg egyébként is gondolj bele, azért dolgozni is kell valakinek, 1.3-as Honda Civic-el nem lehet 3 tonnás trailer-t vontatni napi szinten.
Tudom, hogy éltél itt hosszabb ideig, de azért gyerekfejjel minden más.
Szerintem meg keresnek ők tízszer annyit mint mi. Nagyjából ilyen az arány a D40 és az 1D Mark III ára között.
Azt ne kérdezd, hogy miért nem terjedt el a személyautók között is, mert nem tudok rá válaszolni. De az biztos, hogy jönnek az egyre újabb, egyre tisztább dízelek. Városunkban pl. több, mint egy éve már dízel-elektromos hybrid buszok is járnak.
Ez fura, mert Európában bármi ami nagyobb 2 tonnánál és nem luxuslimuzin abba beleteszik a V6-os dízelt, és akkor már elhúz bármit bárhova.
[ Szerkesztve ]
Nem az a lényeg mennyivel keresnek többet vagy sem...inkább az, hogy az ottani keresett mellett tudsz szánni úgy a hobbidra, hogy amiatt ne kelljen kuporgatnod. S ne az legyen, hogy amire spóroltál évekig, azzal valami történik (leejted a grand canyon tetejéről, vagy tegyük fel ellopják), akkor 10 évig nem veszed meg újra, mert 5 év mire kifizeted a hitelt, s 5 év mire megint gyűjtesz rá pénzt...
Nekem egy kicsit olyan ez, mint az említett autók, annyival jobban ott se fényképeznek. Kivéve Ken Rockwell.
Ő [link] például tudtommal elsősorban Leicaval fényképez.
Nem a gépen múlik elsősorban a jó fotó.
Szerintem itt nem a gép a kérdés, hanem hogy mit engedhetsz meg magadnak. Nálunk kezdős fotós kurzusban szerintem egyetlen 1D-s ember sem lesz, de nem azért mert nem szeretnének olyat, hanem azért mert nem tudják megfizetni. Persze a tehetség ettől független, Stradi hegedűn is lehet pocsékul játszani
[ Szerkesztve ]
Arra gondoltam, hogy a fényképezés alapjainak megtanulása igazából nem a legbonyolultabb gépen a legkönnyebb, mert, ha elrontok egy képet a kompakttal, vagy a bridge-el, még ráfoghatom, hogy a gépben volt a hiba, nem én vagyok a mulya
Kocsiban példa erre, a milliomoscsemete az RS8-ban, inkább fényképezni szeretett volna, úgy kevesebbet árt a világnak.
az arányok a kérdés. ahogy japánban is, usában sem feltétlen könnyebb megélni, sőt. viszont egy kocsi ára a havi fizudhoz képest nem magas, ahogy egy fényképezőgépé sem. cserébe a lakás esetleg 10x annyiba kerül, mint itthon. tehát összességében ugyanúgy nehéz lenni, de nem az autó/digicam a kérdés, az hamarabb megvan.