Ne aggódj, Szamara megáll a kereszteződésben, minden elsötétül, letolom az utcába, kb 5 perc mire meglett, hogy a biztosíték dobozba fő be táp csúszó érintkezői leégtek a kábel végéről, kb meg 5 perc megjavítani, mert szerszámok nélkül nem indultam el sehova azzal a csodával.
Holden Commodore, parkolóban nem indul csak hajtat, vízzel meglocsol a főtengely jeladó, és maris indul
Mitsubishi Magna, futóradiátor belső csőcsatlakozó idoma ami műanyagból van, elporladt. Szerencsére gázos és onnan vittek a futóvizet a reduktorhoz, így fogtam magam, pont ott "rövidre zártam a fűtőkort".
Amióta Toyota Hiace-om van, SEMMI nem történt vele, indul megy megáll, közben meg tankol
Igaz saját hülyeségem miatt cseréltem egy hengerfejet mert a 3. hengerben nem zárt el a szívó szelep
Kell ennél több, karbantartás miatt cseréltem első kerékcsapagyakat benne és pont úgy csináltam ahogy kellett, szépen kitakarít zsírral feltolt, meghúz kopra, majd visszalazít, hogy ne legyen szinte semmi játéka, de legyen csapágyhézag ami zsírral van feltöltve gyakorlatilag
Rengeteg öreg vasat javítottam, de annak mar vége hala az égnek, ja es 34 éves vagyok