üzenetek

hozzászólások


iMaverick
(addikt)
Blog

Gratula! Szépen összeszedett írás és a bringa is pöpec! Ráadásul saját szerelés. Szakmád is ez? (Mármint kerékpár szerelő?)

Magam is bringás lennék, de az a munkába hajtós típus. Sajnos (?) a szakmám inkább az informatikához kötődik, így max. a fék után állításnál, olajozásnál megáll a "tudományom".

Egy szónak is száz a vége: további sok-sok km-t a bringának és Neked! ;)


ViZion
(félisten)
Blog

Grat! :R
...lehetne ilyen "hogyan szerezzünk minőségi bringát ócón" írás.


r00r1
(aktív tag)

Gratula a drótszamárhoz, és sok-sok kilométert.
Megjegyezném, hogy ezek a klasszikus geometriás gépek valami eszméletlen szexik, imádom a karcsú, kecses vonalukat.


#16939776
(nagyúr)
Blog

Szeretem az ilyen időtálló, és saját igényre szabott berendezéseket :R
Kipróbáltam trek fullcarbon-vázas bicót, mindene naggyon-nagyon... csak élvezeti értéke nem volt, ahogy hajtottam. :P

[ Szerkesztve ]


r00r1
(aktív tag)

Nekem Peugeot volt, ugyancsak acél, klasszik geometria, muffok mindenütt. Lehet hogy én képzelek bele túl sokat, de ezeknek a békebeli vasaknak mintha lelkük lenne. Viszont a mai napig állítom, hogy a legkényelmesebb az acélváz.

Viszont az az SRL nyereg. Még mindig fáj, ha rágondolok, kb két hétig volt a bicón, max 6 km és már zsibbadt mindenem. Eladtam, vettem egy Flite-ot, azóta vissza se néztem, sőt, már kettő van (egy a montin).
Persze tudom én, ahány ember, annyi segg, annyi nyereg...

[ Szerkesztve ]


Mars55
(csendes tag)
Blog

Köszönöm! Nem, nem vagyok kerékpárszerelő, de az elmúlt 10-20 évet kerékpárok közelében töltöttem. Ami és ahogyan megy szerelés szempontjából, azt mind-mind szép lassan szedtem össze a gyakorlatban.


normankovacs
(újonc)

nagyon szép országúti harcos! :)
mindigis akartem egy ilyet és végül lett egy fixim. :) használd egészseggel még jó sokáig!


ncc1701
(veterán)

Hétvégén beszerződött egy szabad görgő, úgyhogy most már esőben is tudok otthon tekerni. :)


Bence01
(tag)

Gratulálok! Remek írás és jó összeállítás a bringa. Azt hiszem jövőre én is belevágok egy hasonló építésébe aprón szép lassan mindig lehet vadászni jó alkatrészeket.


kerekfej
(addikt)

Nekem is volt Puch versenyem, elégedett voltam vele. Silstar hajtókarral szerelték gyárilag. :U

Egy másik országúti kerékpáromat érdemes lett volna így felújítani, mint azt te is tetted ebben a cikkben.

[ Szerkesztve ]


adrian360
(őstag)

"hogyan szerezzünk minőségi bringát ócón"
140 ezer a vége, nálam az már nem ócón :D


Evil Snowman
(őstag)
Blog

Köszi a cikket, előtörtek belőlem az ifjú korom emlékei, amikor még a KSI-ben toltam a 12-14 éves korosztályban (Aztán abba hagytam én én f...sz :(( ). Ez még olyan '97 környékén volt, akkor mentek még ezek a fajta vázak.
Nekem egy gyöngyház fehér váz/króm villa kombós Bianchi-m volt akkoriban Shimano 300 Exage szettel, istenem de szerettem. :B

Köszi még egyszer, hogy a cikkeddel előhoztad a régi kellemes emlékeket, a bicóhoz pedig sok örömöt és együtt töltött kilométert kívánok. :K

[ Szerkesztve ]


Teasüti
(nagyúr)
Blog

Minőségből pedig az még ócó. :K
Persze építeni mindig drágább, mint egyben megvenni.
Ugyanennyiért már egész jó használt bringákat lehet kapni.

Ontopic
Szép bringa btw! :K


Mars55
(csendes tag)
Blog

Hűű, abban az időben egy olyan bianchi nem kis szó volt ám...
És már akkor is Gyurcibácsi terelgette a " ványadt testű pondró püréket", köztük kicsit engem is, persze ez ma sincs másként, és ne is legyen.:)


Mars55
(csendes tag)
Blog

Bizony, ez még erősen a minimál befektetés kategória, ellenben tényleg nem cserélném le bármelyik sokkal nívósabb darabra, sőt.


Evil Snowman
(őstag)
Blog

Bizony már akkor is a drága Gyuri bácsi volt az edző. :K Sok mindent tanultam/tanultunk tőle.Jó kis faház körverseny, meg a kiszorítósdik a Városligetben. Nagyszerű ember és edző. :R Nem hiába kapott MOL tehetséggondozásért díjat. Kusztorkáékkal egy korosztályban voltam. Jajj a régi szép idők. :B

A Bianchi-t meg használtam vettük egy triatlonos sráctól, aki kinőtte, úgyhogy viszonylag jó áron jutottunk hozzá.

[ Szerkesztve ]


darthdenes
(tag)

Nem akarlak elszomorítani , de Mistral EL sorozat a Puch saját gyártású csövét (puch 2500) alkalmazta ami sima szénacél és nem cro-mo. Nagy Sándor új bicajoskönyvében van szó erről a csőről. Illetve egy külföldi oldalon azt írták, hogy 5% nikkelt tartalmaz a cső. Ennyi kritika után meg kell jegyeznem, hogy szépen és átgondoltan kivitelezett felújításról van szó. Szép munka gratula hozzá.


Ricsxx
(tag)

Pöpec lett. Én is nagy fába vágtam a fejszém.Tavaly vettem egy '85-'87 közötti Peugeot és imádom,bár a vázon kívül nem sok használható volt rajta.A felnin még a gumi is a gyári Michelin volt képzelhetitek.Azóta kapott új dupla falú Ambrosio felnit,gumit, Shimano 105 fékeket, új bandázst :) már csak a hajtáslánc van hátra.Egy szóval amiért imádom : Gyönyörű! :)


Mars55
(csendes tag)
Blog

Teljesen igazad van, javítom is a leírásban.
A homokfújásnál lefújták a matricát is természetesen évekkel ezelőtt, és nem emlékeztem pontosan most, hogy írtam. Kerestem egy képet, és abból gondoltam:

Aztán most, hogy mondod az eredeti állapotú képek alapján rákerestem a neten, és valóban ilyen matrica volt az enyémen is, tehát tényleg HI-Ten acél:


LaCupacabra
(csendes tag)

Francia bico = szivacs
Szinte semmi se szabvány rajta. Monoblokk max külföldröl :W tapasztalat :D

üzenetek