[Re:] [pusszycat:] A legrealisztikusabb digitális emberi lény - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Nekem egy az egyben az jött át , hogy valami fantasztikus film bevezető részét látom . Amit amúgy is szeretek , sőt!

Amúgy soha nem voltam nagy játékos , inkább koca szinten .
Mikor bejött a kovid és otthon kellett maradni akkor jött az ihlet , hogy oké most jelentek meg az új konzolok rendelek is egyet .
Nekem jobban megérte , főleg az akkori és talán mostani VGA árak miatt is ami pfuuuu :DDD
Egy VGA árából vettem egy konzolt , hozzá egy monitort . Ezzel szerintem mindent is elmondtam .
Bár monitor témában elég kiakasztó helyzetbe kerültem , ami hosszú történet lenne leírni , na meg nem is kapcsolódik ide. :)


pusszycat
(nagyúr)
Blog

Nekem ugyan nincs konzolom, de mindig azt hittem, h valami jó kis 4k tv-hez kötik az ilyesmit. :U


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Ez így is van , de nálam ez az opció az ami tetszik , na meg adott . :)


csendes
(őstag)
Blog

Jól értem, hogy míg a modellek és színésznők arcát (és minden mást is) agyonphotoshoppolják, ebben meg pont az a poén, hogy a nő arcát digitálisan már szabálytalanná, foltossá, bőrét durvává, kicsit ráncossá tudják tenni? Elég jól sikerült, kivéve a szemét. Bár érzésre egy valódi színésznőről készült a 3D modell, és a hang is.


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Ez mennyire igaz amit írsz . Realisztikus az egész , miközben a másik oldal meg egyre mű és mű .


pusszycat
(nagyúr)
Blog

Az Unity 1.6 milliárd dollárt fektetett be a Weta Digital-ba, céljaik közt van olyan filmek és játékok készítése amelyekben nem élő szereplők vannak, hanem AI által generált karakterek (arcok) a lényeg, h ne lehessen megkülönböztetni a hagyományos filmektől persze a hangot majd rábeszélik...


joghurt
(addikt)
Blog

Nem rossz, de azért vannak részletek, amikre nem jutott akkora figyelem. Például a nyaktól lefelé mozdulatlan felsőtest (noha beszéd közben már csak a légzés miatt is megmozdul a mellkas), vagy a haj nagyon műanyag mozgása.

Igen, sikerült elég jó, természetesen hibás textúrát húzni a bőrre - végre.

Nekem azért mindig kétséges, modellezési szempontból mennyire fair az ilyenolyan capture-rel felvett mozgások használata. Persze, le lehet cserélni a színész arcát, testét. De eléggé csak a rögzített mozdulatokból lehet mixelgetni.


PSti
(tag)
Blog

Oké, jó, de miért egy teljesen átlag középkorú nőt raktak ide valami szépség helyett? Ha ilyet akarok látni kimegyek az utcára, ebben semmi extra nincs.


oriic
(HÁZIGAZDA)
Blog

Brutál cucc, de szerintem a Matrix techdemó videóban a Neo részlet ennél sokkal durvább.

[link]

[ Szerkesztve ]


Gargouille
(őstag)

Lenyűgöző demonstráció! Egyedül a szeme árulja el... nincs benne élet.


nemlehet
(őstag)
Blog

A haj tényleg nem sikerült jól. A textúrázás az nagyon élethű, de a fizika egy kicsit félrement. Mondjuk nem is könnyű téma.

Mocap-et már most is használ MINDEN AAA játék. Sokkal, sokkal gyorsabb mint kézzel animálni, főleg ha sok egyedi animáció kell. Az initial setup nyilván drágább, főleg ha sok, különböző suit kell, de ahol úgy pörgetik a játékokat mint pl az ubinál teljesen megéri.

Ezt már nem kifejezetten válaszként szánom:
Szép ez a demo, de láthatóan pre-rendered. Ilyet akár a DAZ-al vagy Blenderrel is lehet csinálni ha elég munkaórát beleteszel azt meg tudtok, hogy a Unity kezel ilyen minőségű textúrákat és modelleket. Amitől ez érdekes lehetne, hogyha tudnánk, hogy pl milyen feature-t használtak amivel munkaórát vagy erőforrást lehet spórolni. Ha van ilyen.


pusszycat
(nagyúr)
Blog

Van ahol élethűbb a Game mint a Movie. :) Ha beleszámoljuk, h ezeknek nem kell majd gázsit fizetni, nagy jövő áll előttük...


joghurt
(addikt)
Blog

Arra gondoltam, hogy amíg capture van, addig nem lesz megoldott az (általad, vagy másik játékos által) irányított szereplők mozgatása. Vagy csak egy környezetének megfelelően mozgó NPC: tökre nem mindegy, hova és merre emeli a kezét, hogy félretoljon egy ágat.


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Nagyon komoly , hogy már itt tart az ipar . :Y


KISDUCK
(addikt)
Blog

Top komment a videó alatt:

"Can't wait to use this to make another low poly game"

Ez kb. össze is foglal mindent, játékban ilyen grafikát valószínűleg soha nem fogunk látni videón kívül.


hszilard666
(veterán)
Blog

Aki kedveli a hasonló kaliberű animációkat annak ajánlom a Love, Death & Robots c. sorozat Beyond the Aquila Rift c. epizódját. Annyira minőségi hogy első blikkre valódi filmnek könyveltem el. De egyébként a sorozat összes részében kiváló animációs stílusok láthatóak. :K


nemlehet
(őstag)
Blog

Jah így már értem. Amúgy nem tudom, így első blikkre a saját animációs tapasztalataimból úgy látom, hogy max valami AI auto generált animációkkal lenne megoldható valós real time simulated interakció.
Ahhoz viszont meg kell ugye valamilyen adat amiből az AI utána generál, ez simán lehet mocap.


Chaser
(titán)

a bal szeme feltűnően műen "viselkedik", a jobb kevésbé, és elég élettelen a tekintete
a száján is látszik néha, hogy mű a mozgása
nem rossz, nem rossz, de van még mit csiszolni ezen


nullpoint
(senior tag)

Ez érdekes, láttam már pár elképesztően élethű arc animációt, és valahogy mindegyik elvérzik a szemnél, hiába "élethű", mégis "élettelen".

Az megint érdekes, hogy ha megnézünk egy fotót, mitől lesz életszerű az élő ember tekintete fotón, amikor ugyanúgy pixelhalmaz.


pusszycat
(nagyúr)
Blog

Igen, mert a szem mozgékonyabb általában, többször pislog, ide oda néz, de a végén mikor rád nézz ott meghökkentem egy szösszenetre. Ez igy kevés, több karaktert kellett volna mutassanak más szituációkban, mozgásban, stb.


nullpoint
(senior tag)

[link]

[link]

[link]

[link]

Ezek nagyságrendendekkel komolyabbak mint a posztban lévők, itt már a szem körüli bőr és izmok is élethűbben mozognak. Nézd csak és kizárólag a szemet, szinte megszólal és mégis valami azt mondja hogy ez nem eélőlény. Nem tudom ezt az érzést megmagyarázni, és biztos lesz olyan animáció ami átver, egyelőre az "élet" hiányzik belőle. Aztán lehet hogy az agyam mondja csak azt, hogy ez nem igazi, és ha nem volna bizonyos hogy render, akkor átejtene.

Az meg más kérdés hogy a cikkben lévő videó egy játékmotor realtime, amit linkeltem az meg render.

[ Szerkesztve ]


Chaser
(titán)

valószínűleg azért életszerű az élő emberi szem fényképen is, mert él : ) ahogy mondod, hiányzik az animációkból az élet
és ezt nehéz leanimálni, sokszor még a mozgás is nagyon mű
talán a far cry 5-ben láttam olyan animációkat, aminél néha élethű(bb) volt az emberek tekintete is

üzenetek