[Re:] [puttputt:] Mafia II mini/képesteszt - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


puttputt
(őstag)
Blog

Lehet nyilatkozni, aki látta, hallotta, vagy csak egyszerűen; van róla véleménye.


danih
(addikt)
Blog

Van neki topikja emitt.
Itt van mindenki, aki látta, hallotta, vagy van róla véleménye.


puttputt
(őstag)
Blog

Tudok róla.
Csak ott egy kicsit hosszú lett volna hozzászólásnak.
De ide is lehet jönni kötekedni annak aki látta, hallotta, vagy van róla véleménye... :P


puttputt
(őstag)
Blog

Bocs, lehet hogy felületesen olvastalak, félreértettelek...
Kösz a linket (,amiről tényleg tudtam), de nem árt, ha itt is bent van.
Átlinkelem az érintetteknek. :)
(Habár eleve az ismerősökhöz szólt AZ a "felhívás".)


danih
(addikt)
Blog

Na jó, akkor leírom a véleményemet is, mert ma pont ezt keztem el tolni :)
Óhatatlanul össze kell hasonlítsam a GTA4-gyel.
Pro:
+ története izgalmasabb, moziszerűbb
+ optimalizált, rendesen fut és szebb is
+ jobb az irányítás, a harcrendszer
Kontra:
- nincs meg az az "open world" feel, nem sok mindent lehet csinálni missziók közben/helyett
- túl lineáris (tudom, a moziszerű történetvezetéshez ez szükséges, de pár mellékmissziót azért tehettek volna bele)
- mindezek folyományaként kicsit tartok attól mi lesz a történet befejezte után: nem egy olyan világ ahova az ember "betérne" 30 percre csak úgy öldökölni, furikázni, hülyéskedni

Egyelőre ennyi, 5 órám van benne kb, de már így 35% feletti teljesítésnél járok, szóval nem lesz hosszú.

[ Szerkesztve ]


Johnny Cage
(addikt)

már a rendes topikjában is megírtuk, de dióhéjban azért elmondom:

- a 2K nem sokkal azután vásárolta fel az Illusion Softworks-t, hogy a Mafia 2-t beharangozták;
- a fejlesztés kellős közepén álló játékba rögtön elkezdtek belepofázni és meg akarták vágni a tervezett anyagot, köztük a kb. 700 oldalas szkriptet
- ennek következtében a játék vezető dizájnere és még néhány kollégája ott hagyta a fejlesztést, majd távozott a cégtől
- a 2K elkezdte megvágni a játékot, a tervezett anyag közel 60%-át kiírták vagy kivágták, ez érinti a forgatókönyvet, karaktereket, helyszíneket, fegyvereket, játékelemeket, szinte minden lényeges dolgot
- így került ki a játékból:
• egy 10 missziós háborús enteriőr
• a vidéki helyszínek
• funkcióval rendelkező épületek, pl. fogadóiroda, ingatlaniroda, szálloda, autószalon, sztriptízbár, mozi
• tömegközlekedés (taxi, magasvasút, metró)
• reputation system
• social system
• kézifegyverek (boxer, baseball ütő stb.)
• mellékküldetések (bruski's missions, derek's missions) <= 2K tavaly még azt nyilatkozta, hogy benne lesz, aztán mégsem
• freeride mód

az elkészült anyag csak halovány vetülete annak, amit az eredeti dizájnerek elképzeltek.


puttputt
(őstag)
Blog

Tényleg nem.
A vége "gyorsabb". :DDD Gyorsan fogsz haladni vele.

Köszi a kiegészítéseket mindkettőtöknek és a látogatást!

A Freeride-ra csak valamilyen DLC van talán...,
de kár, hogy ennyi minden kimaradt.
Azért így sincs okuk a szégyenre (2K). :)

(Múlt héten pont Csehországban voltam amúgy... :R )

[ Szerkesztve ]

üzenetek