[Re:] [RawrrSoul:] Felelőtlenség? Teszt? Vagy csak lázadás? - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


ncc1701
(veterán)

Konditerembe jár tűzoltó srác. Több motorost szedett már össze darabokból.


Jack Hunter
(csendes tag)
Blog

Nem lesz ebből semmi.Itt a Totalcar -on olvastam asszem, hogy feldobták a minisztériumban az smkp-k rendszámozását.Rögtön meg lett torpedózva, mert állítólag túl nagy adminisztrációs terhet róna a hivatalokra.Ugyanmár... :U Adásvételi úgy is van, kevés az olyan hibbant,aki enélkül venne akármilyen gépet.A legtöbb robesznak van alvázszáma,még a Babettának is.Közlekedési hatóság kitűzne egy időpontot,hogy eddig lehet rendszám nélkül krúzolni.Utána bünti.Tulaj beviszi az adásvételit a kormányablakba, ahol felveszik a rendszerbe az adatokat, aztán adnak egy időpontot a műszaki vizsgára.Műszakin átnézik a vasat,ha minden oké, mehet vissza a kormányablakba az igazolással.Az alapján máris mehetne rá a rendszám,és mivel bizonyos mértékben speciális jármű, csak egy év műszakit adnék neki,állapottól,kortól függetlenül.De hát ez Magyarország.
Más.
Rendszeresen járok kocsival, csomószor meg is állítottak,elkérték a papírjaimat.Csomó hivatalos ügyet is sikerült intézni, ahol szintén szükség volt az okmányaimra.Nem volt semmi baj.Erre fel négy év után akartam egy előfizetést,és pont ott derült ki,hogy érvénytelen a lakcímkártyám,még ki sem adhatták volna? Ezek után csodálkozzak még bármin? :W


icemad
(nagyúr)
Blog

Nálunk meg tudod mennyi ügyintézéssel jár egy autó vásárlás? Kifizeted a kocsit, kapsz érte egy kódot, azzal ott a helyszínen megkötöd rá a biztosítást online, az átírás meg ugyanúgy online megy kóddal. Kb 10 perc az egész, meg 20 euró költség az átírás. És viheted a kocsit. Postán meg elküldik a forgalmit 3 napon belül, meg a te új kódodat, ha majd valamikor elakarod adni. Soha semmilyen irodába/ügyfélszolgálatra nem kell elmenni,mert minek? 2023 van.


Hieronymus
(addikt)
Blog

Túl van bonyolítva.
Az éves biztosítás díját kifizeted. Kapsz egy táblát, amit a sárkánygép hátulján kell jól láthatóan kihelyezni.
A táblán van biztosítás azonosítója. Például AZP 123.
Minden évben más a tábla színe. Azonosítható a motor üzemben tartója. Nem érvényes a biztosítás az adott évre, büntet a rend őre.

Üzembentartó neve, biztosítás száma, kiadott tábla azonosítója.


ricsi99
(addikt)
Blog

Műszaki???? a robik 90% élből menne a bontóba...


ricsi99
(addikt)
Blog

Én megvettem a mocim ,aztán vihettem eredetvizsgára élből...tök jó hogy azért is fizetthettem + időpontfoglalás + út oda vissza


Egon
(nagyúr)
Blog

Egyébként a Simson papíron 50ccm, nem kell rá rendszám.

Közkeletű tévedés. Papíron kellene rá. A definíció:
A segédmotoros kerékpár (röviden segédmotor, más néven kismotor) olyan két- vagy háromkerekű jármű, aminek legnagyobb tervezett sebessége 45km/h, belsőégésű motorjának hengerűrtartalma legfeljebb 50 cm³, valamint motorjának folyamatos névleges teljesítménye 300 W és 4 kW közé esik.

A fenti feltételeknél ÉS kapcsolat áll fenn. Viszont a kutya se foglalkozik fele, hogy a Simson nem felel meg a feltételeknek.
Egyébként vannak akik szabályosan játszanak: [link]

[ Szerkesztve ]


Jack Hunter
(csendes tag)
Blog

Hieronymus:
Akkor mi a szitu,ha apu köt nekem biztosítást,de én használom a gépet?
Ricsi99: valóban így lenne,ha autós mércéhez próbálnánk igazítani a robikat.
Ahogy a jogsinál,úgy a műszaki vizsgán is kissé könnyített eljárást vezetnék be: működjön a világító,irányjelző és hangjelzés,fogjon rendesen a fék, alap a jó, nem túl öreg a gumi,erőforráson csak gyári alkatrészek,ne folyjon belőle semmi, illetve megfelelő méretű, állapotú legyen a bukósisak.Sacc/kb.


ricsi99
(addikt)
Blog

Angliában ,ott a robikra is ugyan úgy kötelező a biztositás/ műszaki vizsga... elfogadott közlekedési eszköz. Nálunk meg a csórik sportja ,nekem is van bevallom. Ha ingyenes lenne akkor oké ,de hogy lehuzzanak évi 50-re egy kb ennyi értékű robogóra az nonszesz.
Én is sokszor mennék kocsival de annak a fentartása a sok... 100-200k ért már lehet lőni egy roncs suzukit... de ,hogy ennyit ráköltenék évente sulyadó/műszaki/gumik/egyebek az ziher... amúgy is közúton még 80-nál is betaposnak az aszfaltba. Szóval semmilyen papir /szabályzás nem oldaná meg a problémát... amíg ilyen a közlekedési morál addig ez van. Pont könnyíteni kellene ezeken és akkor nem volna állandóan tele az utak... + az idióták hamar végignyalnák az aszfaltot aztán vagy magukhoz térnek vagy sem... de az se megoldás ,hogy vezeti sem tanulnak meg mivel a full automatizált verda kisegíti minden helyzetböl... ha meg nem akkor rögtön 3-10 egymásba is csattan.


Hieronymus
(addikt)
Blog

"Akkor mi a szitu,ha apu köt nekem biztosítást,de én használom a gépet?"

Pontosan az, mint többi jármű esetében. A gép tulajdonosa kapja meg például a gyorshajtásért járó csekket. Eldönti hogy kifizeti vagy tovább passzolja az üzembentartónak és az fizet.

Az osztrák testvéreink anonim csekket küldözgetnek. Ha kifizetik, akkor nincs pontlevonás vagy más következmény. Érvényes a következő szlogen. Gyere máskor is és vezess gyorsabban!

üzenetek