Nagyon szép a színe, kár lett volna a fehéret venned, szerintem.
Még egy kis kékkel feldobnám azért(kulacstartó, markolat stb.)
[ Szerkesztve ]
Nagyon szép a színe, kár lett volna a fehéret venned, szerintem.
Még egy kis kékkel feldobnám azért(kulacstartó, markolat stb.)
[ Szerkesztve ]
A teleszkópon tudsz valamit állítani azzal a plusz kis karral?
Jól néz ki amúgy, sok balesetmentes kilométert.
A koszolódás meg szerintem szubjektív, ismerős is mondta, hogy soha fekete/sötét autót többet (igen, tudom, autó azért más), mert hajlamos jobban koszolódni, de bringát nézve is, hasonló szürke az enyém is, ha megyek egy kört a város körül földúton, az már hajlamos látszani rajta.
[ Szerkesztve ]
Remote lockout, lezárja a teleszkópot és merev villává válik. Hegymenetben van értelme, a törzseddel is tudod előre "lökni" magad, nem a telót túráztatod feleslegesen.
A defektjavítót erősen tudom javasolni, 2 hete rakattam a saját biciklimbe, ~2,5k forint volt az első és a hátsó kerékbe, rá 1 hétre egy 3 centis szöget húztam ki a hátsóból. Kiszedtem,fújtam bele,megpörgettem és meg is fogta, azóta is köszöni szépen jól van
Jól néz ki, és sok boldog időt vele!
Nekem legközelebb szerintem országúti lesz, mert barátnőm nem szereti a terepet, így pedig túráinkon a terep-országút arány utóbbi javára tolódik egyre erősebben. Így ráadásul azt kapom majd, ami kinézetre legjobban tetszik, mert legszebbek szerintem az outik.
ShiTmano:
Tervezem, a tavalyinál jobban bejött a több kék.
joeetm:
Már megválaszolták. Városban emelkedőnek fölfelé is jól jön. Az előfeszítés állító tekerentyű viszont semmit sem ér, vagy legalábbis nem érzékeltem különbséget.
hunkami:
Legkésőbb jövőhéten beszerzem, addig meg nagyon figyelek.
Fred23:
Köszönöm! Én is szeretnék egy szép országútit, de túrázni ritkán jutunk el, ezeken a tetvedék utakon nem látom értelmét. Plusz egyelőre a hátam sincs a legjobb formában hozzá.
Gratulálok hozzá!
Én 10 év kihagyás után határoztam el idén, hogy újra bicóznék, szóval úgy ahogy rendberaktam a jelenlegi bicót és készül az új... Ugyanis úgy döntöttem, hogy életemben először nem veszek egy MTB-t, hanem az új jövevényt én építem meg.
Köszönöm!
Sok sikert hozzá, remélem sikerül minden tervet megvalósítanod és olyan lesz amilyet szeretnél!
Én vetten tavaly önfoltozó belsőt, hát nagyon rossz üzlet volt. A lyukat képtelen lezárni.
Igaz már vagy 6 éve, de nekem is volt, ráadásul egy sima belsőhöz képest valami pár száz forinttal drágábban, 6 defektet biztos kibírt. (Schwalbe Black Jack külsőm volt akkor, valamiért vonzotta a defekeket)
Redneck: Nekem egy Btwin Rockrider van, gyári teleszkóppal, így hogy feltekertem maximumra az előfeszítést, javult a helyzet, pedig én 120kg vagyok
A véleményem hasonló a boltról, én áprilisban vettem ott egy Merida Speeder 200-ast (crossfit) kerékpárt
Én slime belsőt vettem, de többet ilyet soha. Sajnos az önfoltozás nem ér benne semmit. Legközelebb sima belsőt veszek meg defekt javítót. Felszerelés után 1 nappal kilyukadt kb. 2mm-es lyuk volt rajt mint később kiderült) lapos volt felpumpálni nem lehetett. Kivettem kicsit pumpáltam bele és hagytam kötni a zöld taknyot ami benne van. Később amikor ellenőrzés céljából adtam rá nyomást fröcsögött ki belőle az egész.
Kivettem kicsit pumpáltam bele és hagytam kötni a zöld taknyot ami benne van. Később amikor ellenőrzés céljából adtam rá nyomást fröcsögött ki belőle az egész.
Elég sokat közlekedtem gyári slime-os belsőkkel (napi munkába járás) és nálam a Decathlon saját márkása anno jól szerepelt, sok defektet megfogott, vagy legalábbis kontrollálta a defektet.
Legközelebb amikor a slime-mal töltött butyl belsőd defektet kap, akkor benzinkúton fujj rá sokat, told fel jóval keményebbre mint használni szoktad és, azonnal pörgesd és ülj rá a bicajra, így a legjobb az önfoltozásra az esély.
A "kicsit rápumpálok és várok dolog" semmit nem ér. Ha jól felnyomod, összeszorul a felni, a belső és a külső gumi, stabilan maradnak, a forgó mozgás miatt a lyuk mindig kap lötyit, és mire hazaérsz már be is foltozta.
Az ilyen löttyös butyl belső ami már kapott pár tüskét, az mindig jobban fog ereszteni mint a frissek, gyakrabban kell rápumpálni és nem szabad hagyni hogy lepuhuljon, mert akkor a már ön-foltozódott helyeken is újra elkezdhet ereszteni. A tüske legtöbbször még benne van a külsőben/belsőben, jobb ha a nyomás viszonylag stabilan tartja a gumikat egymáshoz képest.
Én ezeket tapasztaltam...
[ Szerkesztve ]
Én úgy 3 éve szeretnék Tannus tömör gumira váltani, de eddig mindig mégis az olcsóbb megoldást választottam. 1200Ft egy belső, 5 perc a csere, oszt' pá!
Srácok, köszönöm a hasznos kommenteket, úgy érzem mindig tanulok valamit.
Fred23:
Ez MTB esetén gondolom nem opció. Bár én ugye cross-trekking üzemmódban használom egyelőre...
újabban, nagyon lightosan
A fenti Slime-os tapasztalat 5-6 évvel ez előttről származik, akkor bicajjal jártam munkába
[ Szerkesztve ]
Jó drága azt meg kell hagyni.
Itt azt írják:
https://pushing-limits.de/test/rennrad/tannus-aither-rennrad-reifen-im-test-so-faehrt-sich-das-vollgummi/
hogy szép meg jó meg defektbiztos, de kényelmetlen és borzasztó nagy a gördülési ellenállása (mondjuk az outi verziót mérték, városban ez nyilván kevéssé releváns és napi munkába járásnál többet ér a bosszúság mentesség, mint hogy egy picit gyorsabb vagy lassabb vagy-e)
Szóval a tag 220W teljesítménnyel tudott sík aszfalton 25-26Km/h-t kihozni. Országutin...
[ Szerkesztve ]