üzenetek

hozzászólások


.mf
(veterán)

Annyira nem vészesesen sok a ruha.
Kétrészes protektoros bőrruha 100-120-tól,
Üvegszálas bukó 40-50-től,
Jó csizma 40-50-től,
Kesztyű 10-15-től,
Utcai kemény térdvédő 10-12-től már van. S ezek már a normálisabb minőségű darabok. E szint felett már a kényelmet és extra szolgáltatásokat (meg a márkát) fizeted meg.
Én még a bőrruha alatt hordok Forcefield Flite mell+hátvértet, az 62 volt Moto-fc-ről, bár annak már tán 3 éve; előtte csak egy sima kemény gerincvédőt hordtam, az megintcsak 10k-tól van.
Plusz még apróságok: sisak alá maszk (azt egyszerűbb mosni, mint a sisak-bélést) 800-1000-től, technikai aláöltöző (nyári napokon nagyon jól vezeti el az izzadságot) Decathlon és egyéb sportboltokból 6-10/szett.

Amire viszont tegyél félre a különbözetből: vezetéstechnikai tréningek, pl. Safety-Hungary, RiLi, stb. Nagyon ajánlott. Meg jó, tapadós gumik. Motorozásom első évében 3x estem (nem nagyokat, s pontosabban csúsztam). Utána ledobtam azokat a túra-bakeliteket. Azóta nem estem... És még egy: Kakucsring, Kecsóring - gyakorolj pályán döntögetni, ne utcán; az a tudás, amit ott felszedsz, az esés vagy nem-esést jelentheti egy olyan helyzetben.

Túl lehet élni egyből a 600-ast is - én is bármilyen motoros tapasztalat nélkül egy 600-as Ninjával kezdtem, azóta 40k km-t mentem. Fejben dől el - ésszel kell menni. Jobb fokozatosan nagyobb motorra váltani, de nem úgy jött ki a lépés.

Amúgy a motoros topikban is folytathatjuk.

üzenetek