Aki anyagiakban korlátozva van az inkább ne számítástechnikára költsön... de nem úri mulatság már a 60-nál több ef-pé-ezés sem.
Viszont amit említesz azokkal a VGA-kal is el lehet érni az átlag 144 FPS-t csupán a grafikai beállításokat kell variálni címtől-grafikusmotortól függően.
De már az is elég, ha 60 helyett 80-90 körül mozog az átlag FPS. Már kijön a különbség a 60-hoz képest.
Továbbá aki 144Hz-re vágyik de nincs hozzá hardvere az nyugodtan vehet 1920x1080 felbontású monitort is és máris csökken a VGA erősségének a fontossága:
felbontás:
1920x1080 vs 2560x1440
pixelek száma:
2.073.600 vs 3.686.400
A CS: GO-t meg engedd el... nem mindenki csak azzal játszik, továbbá a Source engine-hez nem kell erő gép... már a HL2 megjelenésekor egy jól optimalizált grafikus motor volt 2004-ben... amit azóta tovább fejlesztettek-optimalizáltak és mostanra a hardverek is jóval erősebbek lettek.
A grafikai beállításoknál nem csak a két véglet van... hogy csak low vagy csak extreme... adott beállításokat ha kikapcsolsz pl az elmosó effekteket motion blur, post, depth of field, process quality már lehet nyerni pár FPS-t.
Ha leveszed-kikapcsolod a tesszelációt azzal is lehet pluszt elérni.
Vagy adott opciókat extreme, ultra, esetleg very high-ról leveszel high vagy medium-ra, akkor megint csak plusz FPS-re teszel szert úgy, hogy a látvány nem romlik... vagy nagyon minimálisan...
"Fentebb írtam hogy elég sokáig Division - öztem haver 144 HZ - es monitorján, és semmi különöset nem éreztem, utána sem amikor visszaültem a saját 4K 60 fps - em mellé, max. megnyugvást hogy megint szebb a kép."
Igen, láttam.
Akkor a te szemed már nem érzékeli a folytonosság különböző mértékéből adódó eltérést. Azt viszont még látod-láthatod, hogy kinézetre mi szebb-részletesebb.
Azzal a cikkel pont nem tudok és akarok kezdeni semmit.