üzenetek

hozzászólások


janos666
(nagyúr)
Blog

A frissített Control-ban már nem tetszik a DLSS :(
Az egész képen alapból van valami "álomszerű" homályos/maszatos fátyol jellegű szűrő, és sok füst/köd/pára szerű effektek (legalább is a játék legelején, ahol most nézem, mert még nem játszottam vele), ami tipikus képhibákhoz vezet a nagyításkor (kontúr szerűségekbe tömörül össze a maszat) amellett, hogy olyan jellegzetes "kutya rágta" hatású lesz a kép, mint mikor egyszerre van bekapcsolva egymás után egy hagyományos (semmi AI/DL) lágyító és aztán élesítő szűrés (érződik róla, hogy túl éles hatású ahhoz, amennyi finom részlet nincs benne).
Noha igaz, most 1440p120-ban volt közben a kijelző (mert itt engedi állítani a fullscreen mód, nem úgy, mint a Moon-ban), nem 2160p60-ban. Még megnézem utóbbival is (csak míg egy sétálószimulátorhoz elég a 60Hz, 40-60 fps, addig egy lövöldözős TPS-hez jobb lenne 120Hz és minimum 60, inkább 80+ fps). HDMI 2.1 mellett ez nem lenne gond (akkor mehetne mindig 2160p120, és lehetne DLSS-el butítani a render felbontást szükség szerint, míg elég az fps).
Az RT effektjei pedig egyáltalán nem győztek meg. A Moon-ban sem túl látványos, ide pedig első ránézésre gyakorlatilag felesleges, inkább csak teljesítménypusztításra jó, pedig már anélkül is épp elég lomhán fut.

[ Szerkesztve ]

üzenetek