üzenetek

hozzászólások


gbors
(nagyúr)
Blog

OK, értem. Ha alkalmi berángatásokat, akadásokat akarsz azonosítani, ahhoz csak a teljes grafikon a jó, a határérték-számok esetén nem tudod az alsó értékek eloszlását, így azt sem, hogy egy gyenge 0.1% min egyetlen 5-6 frame-es, és így látható berántást jelent, vagy 5-6 egyframest, ami láthatatlan. Ha a 0.1% rossz bármilyen benchmarkban, miközben a 1% jó, akkor ott szinte mindig valamilyen IO dolog áll a háttérben. Ránéztem az OCAT által kiköpött adatokra, a 0.1% jellemzően 5-20%-kal rosszabb, mint az 1%, és ahol ennél nagyobb a differencia, ott is általában az első méréssorban, vagy ott, ahol az 1% is gyenge.
A YT videok esetén az a gond, hogy az előállítók többsége nem módszeres és alapos - rögtön maga a rögzítés is terhel(het)i a CPU-t, meg sok egyéb dolog is futhat a háttérben, ami eszi a magokat. Így általánosan nehéz őket komolyan venni, persze ott is van pár profi csapat.

A Rage 2 elsősorban GPU-intenzív. A Forza DX12-only, az OCAT jó hozzá.

[ Szerkesztve ]

üzenetek