üzenetek

hozzászólások


efi99
(senior tag)

Ok, örülünk, hogy segíthettünk.


Doki42
(őstag)

:DD


szifi
(csendes tag)

Sziasztok. Ezzel a problémával találkozott már valaki? Van hogy 2-3 hétig semmi. Aztán napi 2. Szervízbe nem vittem,.mert sajna, nem sajna, újraindítás után minden ok vele.
A hiba lényege, hogy egyszer csak fagy a telefon, gépelés közben, vagy a főképernyőn. Gesztus vezérlés megy, értesítési sávból beléphetünk a beállításokba, ujjlenyomat olvasó működik. De telefont nem tudok felvenni, mappák nem nyílnak meg, főképernyőn nem tudok semmit se csinálni.
Hiba az alábbi videón:
[link]
Valakinek ötlete?


gerner1
(veterán)

Gyorsítótár mikor volt utoljára törölve a Recovery -ben? Illetve, milyen gyakorisággal ütemezetten történik?

A video szerint A52s. Annak a topikja: LINK


szifi
(csendes tag)

Jogos, rossz helyre írtam


efi99
(senior tag)

Na, több, mint 2 hónap után meg lett a "hiba". S20 és S21 tulajok is panaszkodnak erre egyébként, de a telefonok többségén nincs ilyen probléma. A kijelző fényerejéből elvileg a melegedés miatt vesz vissza, a CPU-t nézi és kb 42 foknál, méghozzá elég jelentősen kb 60%-ra lehúzza, ami már annyi, hogy igencsak mereszteni kell a szemünket. Ezt a hőfokot napon használva 10 perc alatt eléri. Túlaggódja a Samsung, mivel töltés közben is 46 fok körül van CPU temp, úgyhogy elkezdtem körüljárni hogyan lehetne kiiktatni. Vért izzadva sikerült is (root nélkül), most végre napon is megy tök fényerővel és nem megy 48 fok fölé így sem.


Doki42
(őstag)

Szia! Csak azt nem írtad le, hogy csináltad. :F


efi99
(senior tag)

Nem akartam, hogy aztán engem szidjon, akinek túlmelegszik, de közkinccsé teszem:
Szóval a GP-ről le kell tölteni az Alliance Shield X applikációkezelőt, beregelni, majd belépni, az app managerben megkeresni a Samsung device health manager service gyári alkalmazást, rábökni, utána az Activities fül alatt a a 2. bejegyzésre bökni, open, majd feltárul végre 3 opció, ahol a CP TM OFF és a Brighntess Limit OFF opciókat kell bekapcsolni. A telefonon gyárilag megtalálható Knox védelemnek bekapcsolva kell lennie, különben az open-re nem történik semmi.
Kevésbé bátraknak egy limitáltabb megoldás: a Samsung Thermal Guardianban (ez egy Nice Lock modul), feljebb tornászható 2 fokkal a tűréshatár, feltételezem - de nem próbáltam, - hogy ilyenkor a fényerő levétel is 2 fokkal magasabb értéknél következik be. (Azonban nyáron mindenképp be fog, mivel biztos, hogy 44 fölé is menni fog 10-15 perc használat után, tehát igazából ez csak késlelteti).
Saját felelősségre.
Engem eléggé zavart, mivel főleg sötét alapon, amilyen ugye a Dark Mode is, rontja nagyon az olvashatóságot a kb 10 perc utáni dimmelés.


Doki42
(őstag)

Köszönöm! Egyébként majd mindenki eldönti használja e.
Én mindenkép tesztelem, szerintem ennyire nem kellene a gyártónak korlátozni a használatot. :K


ttt1
(őstag)
Blog

Hi. Ha Smart swicthel frissíteném a szoftvert akkor "elveszik" minden , azaz kell biztonsági mentés , vagy "rátelepíti" a rendszerre és megmarad minden.

Ez menne fel most. OTA-n a vásárlás óta nem frissül.

[ Szerkesztve ]


efi99
(senior tag)

Miért veszne el? Ugyanolyan frissítés, mint OTA-n.


ttt1
(őstag)
Blog

Nekem még adroid 11 van rajta ez meg már 12-es. Főverzió váltás miatt gondoltam csak.


FattyDove
(őstag)

Nem veszik el semmi.


attiati
(veterán)

Tudtok olcsó ajánlott tokot erre a telóra?
Ali is játszik.

Védje, ne csússzon, passzoljon, kb ennyi az elvárás :)


domper2015
(senior tag)

Milyen tokra gondoltál?
Ali: Danna Charger Store.
Innen rendeltem, egész korrekt

[ Szerkesztve ]


ouzosprite
(csendes tag)

Sziasztok!

Az a problémám van néhány hete, most már napi rendszerességgel, nincs mobilinternet kapcsolat, csak akkor, amikor éppen telefonhívás van folyamatban. Tehát nincs internet, nem tudok pl. böngészni, viszont ha felhívok valakit, akkor ismét van, de csak addig amíg meg nem szakítom a hívást.
Ez a hiba fennáll egy ideig, aztán egyszercsak helyreáll minden.

Próbáltam a telefon újraindítást, a SIM kártyák kivételét és visszahelyezését, a hálózati mód beállításoknál 5G helyett a 3G beállítást, a "mobil int. kapcs." ki-be kapcsolását.
Van ötletetek, hogy mi okozhatja a hibát?

(Samsung Galaxy A52 5G, Android verzió: 12.)


domper2015
(senior tag)

A családban egy A52s 5G folyamatosan elfelejtette a SIM kártyákat, hívás se ki, se be, nem elérhető..
Aztán szoftver frissítés után helyreállt.
X - akta.


gerner1
(veterán)

5G kiépítés & fejlesztés & finomhangolás miatt, volt már más topikokbam is ~hasonló észrevétel.

Mivel 5G -n nincsen hanghívás (jelenleg), ezért híváskor visszavált a készülék első körben 4G VoLTE - ra (amennyiben az adott helyen & időben -az- elérhető..), és azzal együtt, mindjárt van mobilneted is.

A legfeljebb 3G -re kényszerítés hiba volt, mert a legtöbb helyen már lekapcsolták a szolgáltatók a 3G -t, így egy ilyen beállítással nagyvalószínűséggel megintcsak nincsen neted, ráadásul a 3G lekapcsolás miatt nem marad más, mint a 2G biztosította lehetöségek.

[ Szerkesztve ]


ouzosprite
(csendes tag)

Ok, köszi a válaszokat!

Gerner1: akkor legyek türelmes, amíg befejeződik a telepítés, finomhangolás? Vagy tudok valamit tenni?


gerner1
(veterán)

Amennyiben fontos az 5G megléte, akkor : türelem.

Amennyiben nem, akkor állítsd be úgy, hogy csak az 5G legyen ignorálva. Tehát max 4G, és a VoLTE is bekapcsolva.
Így, amúgy is jobb lehet az üzemidőd. Kivéve, ha a hívásaid 80+ %-a nem VoIP - on forgalmazod (már..) .

üzenetek