Nagyon jól néz ki!!!
A PhysX és álltalánosságban a fizika beintegrálása mekkora probléma?
Nagyon jól néz ki!!!
A PhysX és álltalánosságban a fizika beintegrálása mekkora probléma?
PhysX mivel külső, azoknak lehet nehéz akik életükben nem találkoztak pl Gittel vagy Visual Studioval. Dokumentáció nagyon kevés, de nem jelenthet különösebb problémát senkinek. A jelenlegi Unreal verzióhoz nem települ fel, hiába irták, hogy az új hotfixxel megy, továbbra sem akar felkúszni.
A beépitett fizika nagyon gyenge, de projekten belül bekapcsolható a substepping fizika, ami azért már közelebb visz a valósághoz.
A Flex pedig ugyan úgy megy mint az első, azt már komolyabb szimulációkhoz lehet használni pl viz meg ilyesmik.
Sok sikert továbbra is. Elvileg UDK-ba még elég egyszerű volt a Physx/Destruction részét implementálni, Physx labsban megcsináltad a mesht és kész, UDK-ban Physx asset import (vagy valami ilyesmi) és kész is, Destructionnél nem kellett semmit kódolni.
[ Szerkesztve ]
(Mármint pontosabban a 3D programban elkészített meshből lehetett generálni a fracture mesht Physx labsban ,és ha azt importáltad akkor használta a Physx featureöket az adott meshnél.)
[ Szerkesztve ]