[Re:] [SCR3AMN00B:] Unreal Engine 4 Fejlesztői napló Update - még élek - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Cifu
(nagyúr)
Blog

Nagyon jól néz ki!!!

A PhysX és álltalánosságban a fizika beintegrálása mekkora probléma?


Clickbait
(aktív tag)
Blog

:R

PhysX mivel külső, azoknak lehet nehéz akik életükben nem találkoztak pl Gittel vagy Visual Studioval. Dokumentáció nagyon kevés, de nem jelenthet különösebb problémát senkinek. A jelenlegi Unreal verzióhoz nem települ fel, hiába irták, hogy az új hotfixxel megy, továbbra sem akar felkúszni.

A beépitett fizika nagyon gyenge, de projekten belül bekapcsolható a substepping fizika, ami azért már közelebb visz a valósághoz.

A Flex pedig ugyan úgy megy mint az első, azt már komolyabb szimulációkhoz lehet használni pl viz meg ilyesmik.


Ragnar_
(addikt)

Sok sikert továbbra is. Elvileg UDK-ba még elég egyszerű volt a Physx/Destruction részét implementálni, Physx labsban megcsináltad a mesht és kész, UDK-ban Physx asset import (vagy valami ilyesmi) és kész is, Destructionnél nem kellett semmit kódolni.

[ Szerkesztve ]


Ragnar_
(addikt)

(Mármint pontosabban a 3D programban elkészített meshből lehetett generálni a fracture mesht Physx labsban ,és ha azt importáltad akkor használta a Physx featureöket az adott meshnél.)

[ Szerkesztve ]


pomorski
(őstag)

A látottak nagyon jól néznek ki! Csak így tovább!


raymi16
(tag)

Bárcsak értenék valamelyikhez, olyan alkotási vágy van bennem csak hát na.. :U

üzenetek