üzenetek

hozzászólások

Tauren45

Üdv.

Az igen, szép volt. Az a 123. hely szerintem tökéletes, úgy, hogy semmi frissítő pont vagy valami. :R

Én csak a Kapfenberget másztam meg eddig, de az is elég kemény volt, legalábbis nekem.

Még 1x Grat. ;)

{Zodiac}

nem semmi, gratula!

haddent
Blog

Gratulálok! :C Szép eredmény, nem semmi pálya!
Nagyon megjött a kedvem egy kis tekeréshez, bár az enyém ide nem lenne túl alkalmas valószínűleg meghalnék hegynek föl fix. sebességekkel :W
A márkaválasztáshoz (Kona) +pont jár! :DD
(enyém: custom built Kona Shred)

Nem volt iszonyat idegesítő amikor nem engedtek tovább, beálltak eléd, tologatták előtted stbb..? :DDD

Helló ! :)

Gratulálok! Amit lesz kis időm elolvasom. :)

Blog

"Jövőre a cél, Salzkammergut Trophy Strecke A, 211 kilométer 7000 méter szintkülönbséggel."

:Y :Y :Y
Az akkor valahol 13 óra - 16 óra közötti tekerés lehet. Eredményes felkészülést!

Jó volt olvasni a beszámolódat. :) Olvastam volna még egy darabig. :)

Tamoo
(MODERÁTOR)

:R

fpeter07
Blog

Csatlakozom! Kicsit leesett az állam, de mindjárt helyreigazítom.

DemonDani

:C grat

Apika
(Közösségépítő)

Gratulálok, hogy a nomád körülmények ellenére végig csináltad ezt a kemény versenyt! :C

Bocs dupla...

peter9228

:Y Gratulálok! :C

Köszönöm mindenkinek!

(#3) haddent: eléggé, bár nem volt olyan sok, de volt egy elég nagy bunkó, azt a végén majdnem bebasztam az árokba, de szerencséjére pont utolértem a láncszakadással küzdő csapattársam :)

(#5) ludsimon: 15-16 óra között, ha sikerül rá majd felkészülnöm :)

Ja és a mai nap brutálisabb volt, Duna Maraton hosszútáv (92km, 2600m szintkül.), 37-38 fokba, ma megértettem mi az igazi meleg, jobban elfáradtam mint az említett olasz versenyen ,először a gyomrom, aztán a tüdőm adta fel a szolgálatot, nem emésztette a kaját és a nehéz meleg levegő nem tett jót a tüdőmnek, nagyon nehéz volt

nincsisbéla

Gratulálok! :R :K

#72042496
(félisten)

Gratulálok, kemény lehetett! :R

"Aki biciklizett már a hegyekben az tudja, hogy itthon lehetetlen ehhez hasonló útvonalat találni, főleg egybe nem lehet menni 1000 méter szintet, de még 700 se nagyon akad keresve sem."

Én gyalog szoktam menni, de ismerek olyan túraútvonalakat, amelyek relatív szintje a SH-hoz hasonló. Pl. a Farkas Zsolt emléktúra (ismertebb nevén Dögölj meg, Börzsöny! :D) Kemencéről Magosfára 9,5 km-en emelkedik 800 métert. Ezután jön a ráadás, felmenni a Csóványosra.
Bár ez csak 47 km, de a hosszúak közül pl. a Szondi 100, a Mátra 88, a Mátra 115 mind hasonlóan szintes. De szólj, ha félreértek valamit.

Más: akkor a hétvégi Szurdok 40-en a ti szalagotokra mentünk rá majdnem, kétszer is. Tényleg jó meleg volt, a hegyre meg nyugodtan ki lehetett volna akasztani a "Megtelt" táblát. :)

fpeter07
Blog

Én április végén tapasztaltam meg egy versenyen a gyilkos meleget. A második körtől végig tátott szájjal mentem, de még így is kevés volt a levegő. Akkor még hozzá sem voltam szokva, ha jól tudom az volt az első igazán meleg hétvége. 38 fokban már a forró ital is hűtené a testet... :)

dqdb
(nagyúr)

Ez volt a rövidtáv hőmérséklet-diagrammja, és a 40 fokos végét kivéve mi végig a fák között tekerhettünk, 10-20 méternél hosszabb nyílt, árnyékmentes terület szerencsére nem volt*, főképpen nem mászással kombinálva, mint a közép- és hosszútávon.

Rövidtávon az időjárás miatt igazán kellemetlen a második nagyobb mászás volt, 150 méternyi szint 2800 méter alatt az addigi 33 fokról 36 fokra felugró melegben, középtávon a Dobogókő és mászás szavakat hallottam együtt emlegetni, mint abszolút erőkinyíró szakasz. Ahogyan olvastam, többen kaptak napszúrást, vagy kerültek napszúrásközeli állapotba.

* legalábbis a kiállásomig, az utolsó 5 km-ről nem tudok nyilatkozni

szki
Blog

Jó volt olvasni! Nagy hőstett! Gratulálok!

Blog

És még csak 2-5 között tetőzött a hőség. Nekem a Sípálya tolás tett be, az első dobogókői mászás még rendben ment.

albert8
Blog

Marha jó lehetett :C Grat!

(senior tag)

Tanácsként: a téli ga1 ( állóképességi) tekerés heti 120-180km nagyon sokat tud segíteni a felkészülésben és jóval jobban erősít mint a görgő másrészről pedig jóval elviselhetőbb. Ha felém laknál elvinnélek párra :R

Blog

Csak az a baj, hogy télen a hidegben nem szabad túlzásba vinni az edzést, mert később hamarabb előjönnek pl a térdproblémák, ezért ajánlott a görgőzés.

(senior tag)

120km még elég kellemesen össze hozható szétfagyás és egyebek nélkül.Görgőzésnek csak a hatékonyságával van a baj az unalom másodlagos,de majd jövőre próbáld ki.Sokkal jobb formád lesz már február-március környékén onnantól pedig lehet komolyabb alapozást folytatni(persze ha télen még beiktatsz mellé 1-2 kondis edzést lábra)

Szia! :)

Merre laksz?

Ismered a kerékpáros topicot? :)

Szia!

Igen néha-néha szoktam arra fele olvasgatni,de ti inkább mtb szakág környékén mozogtok én meg ahoz nem sokat konyítok így kevesebbet járok.Gárdonyban székelek a Velencei-tó partján.

Blog

Velence10x-en akkor indultál nem? :)

Amúgy változott a dolog!

Kb 60% outis, 40% montis most már a felállás! :)

(senior tag)

Én még nagyon régen voltam közöttetek bár most írtam oda egy hosszabb szösszenetet . 2008-09 között írhattam talán azóta sokat változtam én is és ti is. Igen Velence10x 8 ga1 köröm volt 8:30 perc emlékem szerint felétől tök egyedül. Kellemes volt gondoltam írok róla egy bejegyzést,de én ezeket nem tudom köznapian és izgalmasan leírni tehát inkább nem tettem meg

Válaszoltam is. :)
Mi innen a PH!-ról 3-an voltunk összesen +1 Endomondo-s országútis. :)

11 kört mentünk, ezzel 308 km-t teljesítettünk. :)
Nekem meg még Déliből haza kellett jönnöm a 16.-kerületbe, meg reggel kimenni, aznak megvolt a 350 km. :)

venember83
Blog

Csak most jutottam el addig, hogy elolvassam. Őszinte elismerésem. Máskor tessék vinni láncolajat meg müzliszeleteket, zseléket, sajnos a frissítőpontok nem minden esetben kielégítőek.

Jövőre a cél, Salzkammergut Trophy Strecke A, 211 kilométer 7000 méter szintkülönbséggel. - Hajrá, hajrá!

Blog

Hát igen, a láncolaj hiányzott, műzliszeletből és energiaszeletből eleget vittem, szóval nem haltam éhen azért.

venember83
Blog

Pont bevásárlás előtt olvastam, hoztam is haza három marék (nem túlzás!) müzliszeletet. :DDD

Blog

Ilyen melegbe úgyse fog az elfogyni. :(
Én 3 óra alatt 1 falatot nem kívántam, csak inni, de azt minden mennyiségben!

peugeotmate

Remek beszámoló volt! Köszönöm! :R

Recon666
(Közösségépítő)
Blog

Köszi a beszámolót érdekes volt! :R Gratula az eredményhez! :)

Köszönöm! :R

Itt van az Eurosport összefoglalója a versenyről, nemrég tettem fel: [link]