Szépek, szépek, de én jobban szeretem az újabb modelleket mint a régieket. (nőkben is)
[Re:] [Somatom:] Múlt vasárnapi fotók, Note 9 -cel. - BLOGOUT fórum
hozzászólások
Csak csemegéztem. Nyilván nem csak ennyit fotóztam.
pusszycat:
Olyan nő a tuti, akinek ha azt mondod, hogy sirályszárnyas Merci, akkor visszakérdez, hogy a régire, vagy az újra gondolsz. Jó, maradjunk a realitásoknál! Ha ezt nem tudja, az még bocsánatos bűn, de egy FXD Harley -t semmiképpen sem téveszthet össze egy FXR -rel!
[ Szerkesztve ]
Igen, ha beszélgetni akarsz vele, de ha nem?
A baszélgetős fajtának mindegy, hogy a régibe, vagy az újba száll be. A lényeg, hogy drága legyen. Egy újhoz elég, ha pénzed van. Megveszed a bótban és ennyi. De, a réginél nem ilyen egyszerű a szitu. Pl. anno felárért lehetett rendelni könnyített verziót, aminek több eleme alumíniumból van. Ebből összesen 21 darabot adtak el. Egy a sinsheimi múzeumban van. Persze, még mindíg könnyebb egy ilyet megszerezni, mint egy eredet, 67 -es Shelby Super Snake -et, mert abból csak egy példány létezik.
Hagyd lécci ezt a halványítást! Az én blogjaimban nincs off. Csak dumcsizunk.
[ Szerkesztve ]
Miért mi az a “ sirályszárnyas Merci “ ?
Egy nő értékének a mércéje. Ha nem tudja, akkor megméretett és könnyűnek találtatott.
[ Szerkesztve ]
Milyen érdekes dolog ez, engem sosem zavart, ha nem ért az autóhoz, igy beadhatod neki, h elromlott és kénytelenek vagytok együtt éjszakázni a hideg országúton, és pusztán illemből nem hagyom megfázni.
Az a dugáshoz kell. Én most szerelemről beszélek.
Hagyd , mostanában csak ekörül forog nála a világ , ahogyan minden bejegyzése is.
Ja, elismerem, tiszta hülye lettem.
Donki Hóte
(veterán)
Ezek a képek a jó példák arra, hogy nem csak csillió megapixeles kamerával lehet ütős képeket készíteni
A Note9-ben "csak" 12 megapixeles a kamera, de kiváló képeket készít.
Felvetődik a kérdés , hogy a kedves szerző Note 9 készüléke , Samsung vagy Redmi Note melyikét képviseli ?
Természetesen Samsung egy 512 GB modell. Lassan kiismerjük itt egymást ki mit szeret mire gerjed, hányszor stb.
[ Szerkesztve ]
PH család
ui; köszi az infót .
[ Szerkesztve ]
Donki Hóte
(veterán)
Letöltöd a képeket, megnézed a bennük lévő EXIF információt és máris választ kaptál a kérdésedre
Vagy megnézi az aláírását Somatom kollégának.
Sanszos a Samsung, ha már ott van az aláírásomban.
#10:
Igen, tudom, hogy mostanában csoda3,14na befolyásolja a gondolatvilágát.
Ez nekem nagyon macera
Somatom
Logout mobil nézetében nincs aláírás senkinek . Így ezt nem láthattam .
[ Szerkesztve ]
Igen, igaz nem tudom kiverni... a fejemből.
Donki Hóte
(veterán)
Ha nem akarod egy kép teljes EXIF állományát böngészgetni, akkor van egyszerűbb módszer is.
Az internet böngészőkhöz vannak EXIF-et mutató bővítmények, a Chrome-hoz az EXIF Viewer Pro. Ezt letöltöd, hozzáadod a böngésződ bővítményeihez. A bővítmény beépülése után az adott képre rákattintasz, majd a megjelenő képen a jobb egérgomb megnyomása után felugró menűben kiválasztod a Show EXIF Data sort.
Ekkor megjelenik a kép oldalán az EXIF tartalma ahol látható a telefon (vagy a fényképezőgép) gyártója és típusa
iPhone/iPad párost használok az esetek nagy százalékában . De azért köszönöm a kimerítő válaszod és segítségedet.
Donki Hóte
(veterán)
Sajnos abban a dimenzióban nincsenek ismereteim a lehetőségekről
Mindezt hol örökítetted meg az utókornak és a jövőbeli barátnőknek?
Remseck -ben hétvégéztem a kamionnal. Rájöttem, hogy csak 14Km -re vagyok Stuttgart -tól. Úgyhogy vasárnap elrollereztem a Mercedes múzeumba. Sajnos, a képen csak a roller az enyém, a kamion ott állt a múzeum előtt.
A kamion a mienk, és el akarunk menni vele...
Jól tetted , ki kell használni az ilyen dolgokat.
"Sajnos, a képen csak a roller az enyém, a kamion ott állt a múzeum előtt."
Hű, pedig épp kérdezni akartam, hogy Te ilyen gyönyörűséggel gurulsz munkaidőben? Ennek kész szállodai szoba van a fülkéje mögött. Gyönyörű!
Donki Hóte
(veterán)
Nem tudom, hogy paktikus-e egy ilyen vontató.
A közúti járműveknek össztömeg és hosszkorlátozása van, ha a vontató elviszi a megengedett össztömeg és a hossz 35-40 %-át, akkor alig marad hely a szállítandó árunak
Nem véletlenül olyan töpszli orrúak a nálunk használatos nyergesvontatók.
Az enyém nem ilyen szűkös. Csak a zuhanytálcám több, mint 30nm.
Ez nem európai méret. Ez itt csak látványkamion, illetve speciális pótkocsikhoz lehet használni. Tavaly engedélyeztek az EU -ban húsz centi hossznövelést, de csak abban az esetben, ha a fülkét hosszabbítják. Kíváncsi leszek, hogy hány cég fog rendelni hosszabb kamiont azért, hogy a sofőrjeinek kényelmesebb legyen. Arról nem is szólva, hogy a hosszabb kamion több helyet igényel ott, ahol a parkolás a legneccesebb.
Persze, hogy nem praktikus. Az egész közúti teherfuvarozást át kéne cuccolni sínekre (ha lenne hatékonyan kialakított vasúti hálózatunk és jó áron betervezett pályahasználati díjaink). Viszont ezzel a véleményemmel meg Somatomot haragítom magamra, úgyhogy inkább csak gyönyörködöm a MAC-ben, mint gépészeti műremekben.
Donki Hóte
(veterán)
Az egész közúti teherfuvarozást át kéne cuccolni sínekre
Azt meg hogyan? Magyarországon jó, ha a települések 15 %-ára megy sín
De hát az általad linkelt 30nm-es helyen kényelmesen el tudnál lenni nem ?
Engem nem haragítasz ezzel magadra. Ezt már párszor kiveséztük a kamionos topikban. Logisztikai katasztrófa lenne, képtelenség megcsinálni. A német A8 -on napközben cirka 10 kamion halad el percenként. Egy pótkocsi 13,5m hosszú. Tehát egy müncheni pályaudvarról 10 percenként kellene megrakni és elindítani másfél Km hosszú szerelvényeket. És akkor még nem említettük a fogadó oldalt.
[ Szerkesztve ]
Símán. Csak a hülye irányítóm állandóan áruval akarja telerakatni a zuhanytálcámat.
[ Szerkesztve ]
Erről beszéltem, hogy amíg nincs megfelelő sínhálózat, addig ez kivitelezhetetlen. Csak ugye amíg minden talpalatnyi földet inkább leaszfaltozunk, nem is fog változni semmi. De nem akarom szétoffolni a témát. Csak kibuggyant belőlem a közúti közlekedés erőltetése, a hazai közutak katasztrofális állapota és a benzinárban és útdíjakban felszámolt közterhek meg nem térülése közti ellentmondás fájdalma.
#39 Somatom
Pontosan. És nyilván egy hipermarket raktárába sem olcsóbb egy tehervonatot (vagy annak csak néhány szerelvényét) beterelni.
#42 Somatom
Igenis, értettem.
[ Szerkesztve ]
Még egyszer! Nálam nincs off, nem ragaszkodom a témához. Megyünk, amerre visz a beszélgetés.
Donki Hóte
(veterán)
Ha minden településre sínt akarnának vezetni, akkor az ország nem aszfalttal, hanem zúzottkővel lenne borítva
Hát ez felháborító, sőt egyenesen ez szörnyű !
És melyik a jobb? A 10 méter széles gázolajos-kátrányos, karbantartás híján folyton kátyúsodó, ezáltal idővel porosodó és minden jármű futóművét tönkre tevő, hőtároló aszfaltcsíkok, vagy a 2-3 méter széles zúzottkő ágy a beton talpfákkal és rozsdásodó acélpárral?
Nyilván minden településre kivitelezhetetlen a vasúti hálózat kialakítása. Nem is erről beszélek. Az ideális szerintem az lenne, ha a kamionok nem kényszerülnének az autópályákon kívül pl. a kisebb településeken áthaladó főutakra. Ez nyilván akkor kivitelezhető, ha a nagyobb mennyiségű teher szállítása nagyobb csomópontok között hatékonyabban lenne megoldható, és elkerülhető lenne, ha az eredetileg kis teherbírásra tervezett és ritkán karbantartott aszfaltot járhatatlanná roncsolnák a gépszörnyek. Legyen elég kisebb teherautókkal róni ezeket az utakat! Ez itthon nyilván egészen addig nem opció, amíg itthon a vasúti teherfuvarozás akadályoztatva (vagy épp leépítve) van és kizárólag a közúti közlekedés lelkesítésében érdekelt minden infrastruktúra fejlesztő.
[ Szerkesztve ]
Donki Hóte
(veterán)
Ezeket az elmaradott megoldásokat sürgősen el kell felejteni. Az Amazon már teherszállító drónokkal szállítja ki a rendeléseket
(Azért gondolom, hogy Somatom még nem aggódik a munkája feleslegessé válása miatt )
Nem csak hazai, hanem EU szinten is mélyről indul a vasút.
Áhhh... Nekem ez még elketyeg nyugdíjig. Folyamatosan tolják a fizunkat és nekem még a Forint zuhanás is egyfajta fizetésemelés, mivel német cégnél dolgozok, de Magyarországon lakok. A munkabeosztásom is tetszik, mert havonta csak két hetet kell melóznom, a másik kettő szabad. Ha több pénz kell, akkor csak szólok és boldogok, hogy ráhúzok pár napot. De, akár itthon is fusizhatok, zsebbe. Szeretem ezt csinálni, jól is keresek, nem is cseszegetnek, a kinti hétvégéken pedig kirándulgatok. Szóval elvagyok, mint a befőtt, nincs okom panaszra.
[ Szerkesztve ]
Nem akartam ide citálni a klímavédelmet is, de örülök, hogy végül Te megtetted helyettem.