üzenetek

hozzászólások


unravel
(őstag)

A Sony megbízhatóbb. Van támogatás. Ha esetleg mégis elromlik akkor szó nélkül javítják, cserélik.
Ezeket figyelembe véve melyik az olcsóbb? :))


Tikakukac
(titán)

Mármint a Cordon? :DDD


unravel
(őstag)

Igen.

[link]
[link]
[link]
[link]
Satöbbi.

Csájnafónt hova, melyik sufnigsmbe viheted tönkretetetni?


Tikakukac
(titán)

Ja, hogy 2015-ös dolgok és Z3C-k. Hát mondjuk annál a telefonnál minimum kellett volna teljes visszahívást művelni, de hát az nem fér bele, kis webreszelgetés, kis finomítás, a user rosszul fogja és meg van oldva :DDD

Újabb Sony telókkal ugye érintettségem okán van tapasztalat. Hát nem az, hogy örömmel verik tele a telefont új alkatrészekkel és sebtében.

Csájnafón alatt gondolom a kb. összes telefont érted, mert a 2/3-a minimum onnan van az összesnek. Mindenkinek van egy szerződött partnere, sufnigsm-es itthon forgalomba helyett szervizről nem tudok. Ez a csájnafónozás kicsit olyan, mint mikor negyedjére építették újra a HTC Sensationomat, mert szériahibás volt a kijelző és úgy kellett a sok gari miatt pótlapokat berakni. Jó dolog, ha "nagy brand" rakja a vackokra a logót, csak kenheted a hajadra. Mint a Z3C tulajok. Vagy mint én :B


m1lan
(őstag)

A Sony megbízhatóbb.

Érdekelne, hogy ezt mire alapozod, mert szerintem a Sony mobilos karrierjére tekintve ez minden, csak nem igaz. Vízállónak van meghirdetve, de beázik, magától elreped a kijelzője/hátlapja, a jól működő készülékre jön egy bugokkal teli frissítés, amit javítani már nem nagyon akarnak...

Van támogatás.

Semmivel nem kap több frissítést egy Sony, mint egy Xiaomi. Sőt, a Sony frissítései köztudottan olyanok a legtöbbször (főleg a csúcs alatti kategóriákban), hogy inkább ne jönne egy sem, mert még azt is képesek elrontani, ami az előzőben még működött. Érdemes benézni a tavalyi XA topikjába, ott sem voltak elájulva a frissítés minőségétől.

Ha esetleg mégis elromlik akkor szó nélkül javítják, cserélik.

Ezt garanciának hívják, és nem csak Sony telefonokra érhető el. Ha Kínából rendelsz egy Xiaomi készüléket, ami meghibásodik, akkor szépen visszapostázod a webshopnak, és visszakapod megjavítva vagy küldenek egy teljesen újat. Ha Magyarországon vásárolod (EUStock) akkor a WayteQ Magyarország vállalja a javítását 1 évig.

Ezeket figyelembe véve melyik az olcsóbb?

A Xiaomi. A Sonynál sem mindenkinek vált be az a hiper-szuper garancia (sőt, ha reálisak akarunk lenni, sokkal több a negatív tapasztalat a Cordonnal, mint pozitív), és akkor már inkább mondjon le az ember a jobban csengő névről meg a +1 év garanciáról egy sokkal jobb készülékért cserébe.

[ Szerkesztve ]


unravel
(őstag)

Vízállónak van meghirdetve, de beázik, magától elreped a kijelzője/hátlapja, a jól működő készülékre jön egy bugokkal teli frissítés, amit javítani már nem nagyon akarnak..
vízálló? mi a véleményed azokról akik telefonnal zuhanyoznak? :)) én soha nem éreztem késztetést egy műszaki cikk vízzel való kimosására.
a mondatod másik fele szimpla hazugság.

Érdemes benézni a tavalyi XA topikjába, ott sem voltak elájulva a frissítés minőségétől.
A user errort ne soroljuk ide.

A Sonynál sem mindenkinek vált be az a hiper-szuper garancia
nekem sem vált be mert nem volt rá soha szükség. bár én vigyázok a dolgaimra.

Tudnál mutatni pozitív példát Sájomi garanciális ügyintézésre? Én négy Cordon-ost linkeltem, de van még bőven ha kell.

még valami: azt írtad ha elromlik a ChinaPhone akkor vissza kell küldeni Kínába .. ez elég gáz. Ismersz valakit akinek ez gyorsan, zökkenőmentesen lezajlott?

:D ;]


m1lan
(őstag)

vízálló? mi a véleményed azokról akik telefonnal zuhanyoznak? :)) én soha nem éreztem késztetést egy műszaki cikk vízzel való kimosására.
a mondatod másik fele szimpla hazugság.

Ha a reklámban víz alatti képeket csinálnak vele, akkor jogosan várja el az ember, hogy ugyanezt ő is megtehesse anélkül, hogy tönkremenne a több százezres készüléke. Nem feltétlenül kell fürdeni vele, elég csak egy nagyobb esőre, vagy egy véletlen balesetre gondolni, mondjuk hogy elmész horgászni, és belepottyan a telefonod a vízbe. Nem egy embertől vonta meg a garanciát a nagyon jó fej Cordon, mert az alig pár napja vásárolt készüléke beázott a strandon, vagy amikor lemosta a csap alatt.

Miért lenne hazugság a mondatom másik fele? Láss is, ne csak nézz. Itt a fórumon majdnem minden Sony telefon topikjában megerősítik neked, hogy olyan frissítés ritkán érkezik, ami ne lenne rosszabb az előzőnél.

A user errort ne soroljuk ide.

Szóval ha a gyártó nem tud szoftvert írni a készülékére, az user error. Szuper.

Tudnál mutatni pozitív példát Sájomi garanciális ügyintézésre? Én négy Cordon-ost linkeltem, de van még bőven ha kell.

Eddig még nem láttam sehol, hogy bárki is panaszkodott volna a Xiaomi garanciájára. Neked nem volt garanciális problémád? Akkor milyen alapon véleményezed? Az arányokat nézd meg, mert 100 negatív vélemény mellett 4 pozitív minden, csak nem jó.

még valami: azt írtad ha elromlik a ChinaPhone akkor vissza kell küldeni Kínába .. ez elég gáz. Ismersz valakit akinek ez gyorsan, zökkenőmentesen lezajlott?

Nem, de olyat már hallottam, hogy az általad ajnározott Cordonnak egy hónapig tartott megjavítani a készüléket. Ennyi idő alatt a ChinaPhone is visszajön Kínából, és ott a legtöbbször egy teljesen újat kapsz vissza.

Részemről a vitát lezárom, szemellenzős Sony fanokkal nem érdemes. Használd egészséggel valamelyik csodakészüléküket, aztán majd ha vettél egy normális telefont egy normális gyártótól, akkor majd rájössz, hogy mekkora hülyeségeket írtál.


unravel
(őstag)

Ha a reklámban víz alatti képeket csinálnak vele, akkor jogosan várja el az ember, hogy ugyanezt ő is megtehesse anélkül, hogy tönkremenne a több százezres készüléke. Nem feltétlenül kell fürdeni vele, elég csak egy nagyobb esőre, vagy egy véletlen balesetre gondolni, mondjuk hogy elmész horgászni, és belepottyan a telefonod a vízbe. Nem egy embertől vonta meg a garanciát a nagyon jó fej Cordon, mert az alig pár napja vásárolt készüléke beázott a strandon, vagy amikor lemosta a csap alatt.

Az eső oké, azt bírja is. A strandoltatás és telefonmosás azt miért??? Az ilyen emberek miatt kell ráírni a mikrosütőre hogy macska szárítására alkalmatlan. :))

Miért lenne hazugság a mondatom másik fele?
még egy példát sem mutattál, velem ellentétben.

Szóval ha a gyártó nem tud szoftvert írni a készülékére, az user error.
A Sony rendszerei nagyon szépen teljesítenek. Kifogástalanul. Sokkal jobban vannak optimalizálva mint egy százmagos, hétszázmillió antutupontos Bootaphone.

Részemről a vitát lezárom
győztem :D


Tikakukac
(titán)

Basszus, vagy 8 éve nincs új aláírásom, de ha nem baj lehet idéznék tőled majd :B


unravel
(őstag)

aszt csiná'sz amit akarsz


Tikakukac
(titán)

Köszönöm :R :B

[ Szerkesztve ]


Williamgrant
(veterán)
Blog

"Eddig még nem láttam sehol, hogy bárki is panaszkodott volna a Xiaomi garanciájára."

Nagyjából LOL. Tripla LOL. A xiaomi Redmi 3s-eink úgy hullanak mint a legyek. A garos javítás 4-ből 3x az hogy visszaküldik a szar telefont hogy náluk a hibát nem produkálta. Bekapcsolod, sim kártya bele és ugyanaz a probléma. Amúgy erre is fogsz találni kommentet a fórumon, nézz szét.


unravel
(őstag)

Benéztem egy véletlenszerűen kiválasztott Xiaomi topikba.
Van ott mindenféle hiba :) Nem ismeri fel a SIMet, dobálja a hálózatot, felforrt a készülék, beállíthatatlan ujjlenyomatolvasó, besárgult :), nem tölt, nem kapcsol be.

Ennyiféle hibalehetoseg a Sonynál nincsen.
Milán topiktárs viszont nem talált Sájomi garanciális hibát (haha), de a Sonytól elvárja, hogy ne legyen baja ha a csap alá teszi. (hehehe) Istenem.


fattyu
(veterán)

fotózom/tam. Aktívan. céleszközzel.

Ami szar az szar. Nem érdekel miből esett ki. nem csak leírtam szar hanem leírtam hogy lyézusom mi ez a mosoda nappali fénynél is.


BogyóBP
(addikt)

Sziasztok. Sajnos nem találok tesztképeket, valakinek van ilyen telefonja és fotozott esetleg vele? Köszi. Meglesném és ha jó megveszem a telót.


somogyib
(őstag)
Blog

Itt a video alatti linkről letölthetsz képeket.

(de a tesztben is vannak képek :) )


sfdrakex
(nagyúr)

A cikkben, ami a készülékről készült teszt és amihez ez a topic tartozik vannak képek.


Williamgrant
(veterán)
Blog

"fotózom/tam. Aktívan. céleszközzel."

Akkor tudod hogy a mobil nem fényképezőgép, és mit várhatsz el tőle. Ha rengeteg automata utómunkát vársz azonnal, vegyél ájfónt. A részletességet bukod egyből. Ha pedig tudsz fotózni, használd manuálon és hozd ki belőle amit tudsz. Ha kevés, ne rinyálj, vigyél rendes gépet, cipeld az obikat, szűrőket, állványt és aksikat.


somogyib
(őstag)
Blog

Azért azt vedd figyelembe, hogy a Xiaomi topikokba előszeretettel írnak olyanok, akik rootolnak, romolnak, meg isten tudja mit csinálnak a gyári készülékkel. :)

Az ujjlenyomat-olvasóról meg az jutott eszembe, hogy pl. a 4X topikban kb. 5-6 hsz-en keresztül írta valaki, hogy neki nem működik. Aztán a végén kiderült, hogy user error, nem tudta, hogy kell beállítani. Ha ebből csak az első 3 hsz-t olvasod el, akkor azt hiheted, hogy a készülék szar.

Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy a Xiaomi-kkal nem lehet baj, csak a topikokból egy-két hsz alapján nem lehet eldönteni, hogy jó-e egy telefon vagy már alapjáraton hulladék.

[ Szerkesztve ]


Williamgrant
(veterán)
Blog

Mert aki rootol, romol stb. az mind tönkreteszi azzal a teló funkcióját? Minden Sony-m rootolt, a Xiaomi telójaim is.

üzenetek