üzenetek

hozzászólások


Xaels
(félisten)
Blog

Cal nem Jedi hanem egy Padawan akinek a kiképzése félbe maradt és az erővel való kapcsolata is instabil. Nem áll a csapat élére csak mivel Cere elvágta magát az erőtől illetve történt más is így nem fér hozzá a Jedi dolgokhoz.

A játék hossza semmivel sem kevesebb mint a kategória társaié, persze értem én, hogy az ember szeretne minél többet belőle, de ne legyenek irreális elvárások azért. A TFU2 harmad ennyi ideig tartott kb. míg a TFU fele volt ennek.

Amúgy én is írtam egy bemutatót, igaz nem címlapra szántam. [link]

[ Szerkesztve ]


GreatL
(őstag)

Összességében nem nagy cucc. A bevezető vonatozás még tetszett de amikor kiraktak a töküres zöld bolygóra amin egy pirosan villogó hernyót kellett megölni vagy kikerülni akkor abbahagytam.


myckey
(veterán)
Blog

A történetben ennyi van.
A kategória többi játékával bőven versenyben van. Tomb R. is lehet mondani....
De a sztori mellett van még a felfedezés, és tartalmak...pláne ha legnehezebben megy az ember, ami egy másik élmény.

Lehet beleölni sok sok órát.
Aztán ha nem használunk ki mindent, akkor lehet rá mondani hogy rövid, egyéb esetben nem az.

Mindenkinek jó lenne, ha több planéta meg több karakter stb..lenne, mindenből több.
Persze.
Csak bilibe lóg a kezünk, mert ez nem az a játékstílus. Nem ez a realitás.

Igen, a főhős tanul, visszaemlékezik és újra összekapcsolódik teljes mértékben az erővel.Egyebek.
Nem egy kész Jedi Knight.

A játék térképei sztm jól használhatóak, van benne több funkció is.
Az már más kérdés, ki mennyire boldogul el vele.

Az áramos pálcával felszereltekkel azért kell megszenvedni, mert ők direktbe erre van kiképezve.
Utána kell járni.
Meg aztán az sem lenne buli, ha az egész játékot egy suhintással le lehetne bonyolítani.

Az ügyességi és fejtörő elemek is el lettek találva a nagy közönség szerint. Sokan inkább keveslik is a puzzle elemeket.
Mászkálni sokat kell, nem lehet "teleportálva utazni....de ez direktben van így. A játék felépítése miatt.

Biztos is, hogy lehetne több tartalom, sokkal hosszabb játék. Én is örülnék neki, de ez egyéni dolgok. Ahogy a tetszik nem tetszik dolgok is. Ettől nem lesz kevesebb a program.

[ Szerkesztve ]


#00137984
(őstag)
Blog

Olvastam a SW JFO bemutatódat, és az szerintem is jobban sikerült...
Nem is értem minek ennyi cikket pazarolni már erre az egy játékra. :)

[ Szerkesztve ]


myckey
(veterán)
Blog

Köszönjük ezt a tesztet is. ;)


gabber01
(addikt)

Ne haragudj, de a te bemutatód alapján az a benyomásom, hogy te elfogult lehettél a játékkal kapcsolatban. Ha valaki objektíven tudja értékelni a játékot, akkor látnia kell, hogy bizony rengeteg sebből vérzik, és jelentősen elmarad a várakozásoktól, elvárásoktól (persze kinek, mik az igényei). Ahol a Force Unleashedek jelentik az etalont és kontrának csak grafikai és teljesítménybeli problémákat említenek, ott azért valami nem kerek.

A grafika és hangok amúgy rendben vannak, de minden más téren borzalmasan közepes, rengeteg kihagyott lehetőséggel. Ez az aktuális bemutató szerintem jóval reálisabb képet fest, szerintem is egy maximum erős közepes alkotásról beszélhetünk a JFO tekintetében, messze elmarad egy JK2: Jedi Outcast vagy Kotor 1/2-től.


Xaels
(félisten)
Blog

Azon átsiklottál, hogy pl. a kiszámítható történetet is odaírtam, leírtam azt is, hogy tipikus SW kliséket alkalmaztak. Szerintem a Jedi Outcast túl van lihegve, a KOTOR1-2 meg teljesen más stílus, azok RPG-k voltak ez meg egy akció-kaland játék. A játékidő hosszára hoztam példát is, de nem gond. Ok, neked nem jött be ennyi. Az ebben az írásban leírt pontatlanságok, ferdítések biztos jók...

[ Szerkesztve ]


myckey
(veterán)
Blog

Nem marad el az elvárásoktól, ha a népes közösséget nézzük.
Mindenkinek nem lehet megfelelni, ez más dolog. Olyan nincs ami mindenkinek jó.

Nem fest reális képet ez. nem. Amiket írtam, azért. Azokba nem kell belekötni. Nem game probléma.
Azok max felhasználói problémák és nem realitás. Ferdítés.
Amivel lehet kötekedni.

A játék nem véletlen van olyan helyen, amilyenen.

Egyébként, amit most leközöltél, az is elfogult.....nagyon is.
Egyéni.
Részemről is van ez így.
Csak vannak dolgok, ami úgy vannak, nem "egyéni" alapon fekszenek.

[ Szerkesztve ]


d@vee
(őstag)
Blog

Már akinél elmaradtak az elvárásoktól. Ugye kinek mi. Nekem az első gameplay videó után annyira nem jött be a játék. Kellemesen csalódtam viszont, amikor kipróbáltam.
Történet szódával elmegy, körítés csak. Az meg, hogy elmarad a Force Unleashedtől, bizonyos tekintetben igaz. Annak egyértelműen jobb a játékmenete, mármint sokkal szórakoztatóbb, ki tudod élni az erőhasználatra vágyó énedet, nem vagy visszafogva pusztítás terén.
Ez a rész sokkal földhözragadtabb, persze csak SW-n belül. De amúgyis egy padawant alakítunk, aki gyerekkorában már abbahagyta a kiképzését, azért olyan esetlen az erővel is.

"messze elmarad egy JK2: Jedi Outcast vagy Kotor 1/2-től"
Sokaknak igen. Ugyanúgy játszottam én is ezekkel, de nekem nem voltak akkora durranások. Egyszerűen untam. Persze hozzátenném, hogy jóval a megjelenésük után, gyerekkoromban nem volt saját gépem.


myckey
(veterán)
Blog

Milyen jó hogy írod.........
Force Unleashed.

Sokaknál meg inkább a Fallen Order játékmenet a nyerő, összetettebb és a világ is komplexebb.
Nincs olyan szinten az erőhasználat, nincs úgy eltúlozva, mert ezt is felhozzák a javára.
Persze idővel kapunk Jedi erőket és képességeket is és a jártasságunk is fejlődhet az erő, kardforgatás és fizikális tekintetben. Többrétű

Sztorit is lehet nézni így is meg úgy is. Abszolút nem rossz, karakterek is jófélék.

De lényeg hogy ez is nézőpont kérdése.

Egyébként teljesen más játék mint egy KOTOR....Outcasttól is....

De ez nem rossz, nem közepes.
Nem az a Fallen Order.
Kritika, steam eladás és vélemény....best ea star wars .....első két hetes digitális eladások.
Nem..nem véletlen.


ericssonfan2
(tag)

Pont így érzek én is, bár kicsit tovább bírtam.
De nem látom be, mivel másabb ez mint egy fénykardos Lara Croft....

Szerintem is jobb volt a Jedi Outcast...


zakarmihaly
(tag)
Blog

nem véletlen persze. viszont túl van tolva a hurrápotimizmus is, mert hosszú idő óta az az első értékelhető sztoriorientált SW játék. nincs semmi baj azzal ha valakinek tetszik. nekem is tetszett. de nem lehet elmenni a negatívumok mellett, amit amúgy steamen is lehet olvasni, vagy pl. redditen, de akár itt a fórumon is. 15 eurót megért, ha 60-ért vettem volna, akkor lehet hogy jobban duzzognék

[ Szerkesztve ]


myckey
(veterán)
Blog

Nem érdekel a hurráoptimizmus.
Ez engem nem befolyásolt soha.

A kimutatások meg adatok, de érvelni lehet vele. Az pedig 100%, hogy nem úgy lenne, ha egy lagymatag programot készítettek volna a fejlesztők.
Nem az lett.

Hibák mellett nem is szabad elmenni!
Ezért is vannak Bug reportok.
Figyelik is, van is benne sok sok anyag.

De a negatív dolgok.....azok meg rendben vannak, ha tényleg negatívumok.
Csak a játékidő, térkép,játékmechanikák ( harc-ügyesség vagy fejtörő ) történetben a miértek ( miért így az erő, meg úgy a használata.....miért nem lehet így úgy az ellenfelet stb)

Nem, ezek nem hibák. Maximum valakinek nem jönnek be a játékalapok !
....Nem szereti a fromsoftwares dolgokat : harc, útkeresés -shortcut, meditációs hely....enemy respawn
Nem szeret annyit platformerkedni
Nem szereti hogy nincs gyorutazás
Agybajt kap a fejtörőktől....
Nem tetszik neki a sztori .... meg minek olyanok a tartalmak . Miért nem ilyenek. ?
tiszta copy....mi nem....

Egyik sem a játék hibája!

Nagyon is összetett és élvezhető, ha a játékos tisztában vele, mit vesz és mit akar.
Olyan elé nem kell beülni, ami nem a zsánerem.
Nem veszem meg.

Tartalom, az lehetne Több!
De jó is lenne, ha még több játékórát rakhatna bele az ember... ( ami nagyon nem kevés, ha legnehezebben, mindenre odafigyelve módon indul neki ).

Jól játszható. Ez ennyit tud.

[ Szerkesztve ]


csababarca
(őstag)

Ez lényegében lemondható előfizu? Vagy ha előfizetsz akkor egy év a minimum?


zakarmihaly
(tag)
Blog

lemondható persze, bármikor és van 30 napos verzió is (azt hiszem 1,3,6,12 hónaposak vannak) én csak emiatt fizettem elő, és előfizetés után azonnal le is mondtam, nehogy a következő hónapban is levonja a 15 eurót. lemondástól függetlenül a 30 napon keresztül végig tolhatod a játékot, illetve egy csomó másik EA játékkal is tudsz játszani

[ Szerkesztve ]


csababarca
(őstag)

Ez jól
hangzik, téli szünetben rá is megyek :DDD


myckey
(veterán)
Blog

Jó dolog.
Sok tétel akad benne.

[ Szerkesztve ]


Wesder
(félisten)

35€-ért vettem. Nem szeretem a SW-t, de ezt a jàtékot élveztem. Ilyen ez az impulzusvàsàrlàs.


Zoltn
(senior tag)

Szerintem abszolút üde színfolt volt ez a játék a mai felhozatalban. Élvezettel játszottam végig. A sztoriban voltak egész jól kidolgozott elemek. Látszik, hogy nem egy összecsapott munka. De az is látszik, hogy nem készítették túl sokáig. 1001 mindent paszírozhattak volna bele, nem tették, engem nem zavart.
Végig az motoszkált a fejemben, hogy ez egy teszkós God of War. :U És valljuk be ha egy játékot a GoW-al emlegetünk egy mondatban az már félsiker. :D


myckey
(veterán)
Blog

Nem, a történetet nem csapták össze.
Chris Avellone 1 évet dolgozott rajta ( kotor 2 , planescape , fallout.....) Mellette is volt olyan személy, aki már máshol bizonyított. ( Maffia III ) .
A LucasArts is segített nekik sokat.....Stig ezt is elmondta.

Azért egy darabig készülgetett, de ez egyéni, hogy kinek mi a sok. persze.
2015 körül ( talán előtte is kicsivel ) Stig Asmussen egyedül fejlesztgette az alapokat(más kapcsán), aztán ezt az alapot ( míg jutott ) felhasználták a későbbiekben. De 16 tól már azzal foglalkoztak gőzerővel, ami most.
Valóban nem sok a 4-5 ( ? ) év, ha 10 év körüli fejlesztésekről is beszélünk. más esetekben.
A GoW hoz sem véletlen van köze, Stig Asmussen révén.....mondták is.
De az egésznek az alapja a "metrodivania" játékok: felfedezés,platformerkedés és karakter progresszió.
Puzzle dolgok kapcsán a Zeldat említették, és a Fromsoftware játékokból is van ez az. Bloodb,Souls és Sekiro....mindegyikből vettek ötletet.
Sok embernek az tetszik, hogy összetett.

Ötlet meg mindig van, kimeríthetetlen a játékosok igénye. Ez így van. Jó lenne, ha nem maradna annyiban, és bővítenék vagy teljesen újat készítenének belőle, még több dologgal.
Igény nagyon is lenne rá, mivel sikeres alkotásról van szó. Ez vitathatatlan.

[ Szerkesztve ]


zakarmihaly
(tag)
Blog

te egyébként ott dolgozol? vagy miért veszed személyes támadásnak ha valaki megfogalmaz egy amúgy tök jogos kritikát, esetleg negatívumot a játékkal kapcsolatban? a korábban emlegetett hurráoptimizmusnak a definícióját műveled ami ugye tőled rendkívül távol áll.. :D


myckey
(veterán)
Blog

Ez személyeskedés.
:)
Ez probléma.

A kollégának mondtam pár infot a játékról. Ami érdekes lehet, és valós. ( állítólag )
Ami nem probléma.

Inkább mással kellene foglalkozni .

[ Szerkesztve ]


snecy20
(veterán)

Ritkán mondunk ilyet játékra, pláne manapság amikor a SinglePlayer kampányok egyre rövidebbek, de szerintem ez még hosszabb is volt a kelleténél. A játék fele, kétharmada merő unalom.


andor80
(senior tag)
Blog

Ezen szintű írások miért nem a blogoutbe kerülnek?...


gabber01
(addikt)

Említs már meg kérlek akár csak egy dolgot, ami szerinted ebben a játékban összetett?

Egyébként imádom, amikor valakivel szemben megfogalmaznak egy kritikát, amit ha nem képes kezelni, akkor jön a "ez személyeskedés" joker kártyával. Tanuljuk már meg, hogy ez nem mindent elsöprő vita érv.

[ Szerkesztve ]


myckey
(veterán)
Blog

Sokszor írtam a játékelemekről.
Kritika nem volt.
Te folytatod a dolgot.

[ Szerkesztve ]


gabber01
(addikt)

Semmi olyat nem említettél, ami összetett lenne, csak a kérdést kerülöd.


Xaels
(félisten)
Blog

A harc összetett. Nem buttonsmasher, fontos az időzítés védekezésnél, kitérésnél és támadásnál is. Oda kell figyelni védekezéskor a staminára, támadásnál az erőre. Az ellenség támadásait is ki kell ismerni, nem lehet mindent egyszerűen elhárítani. Ha többen vannak ezek a dolgok hatványozódnak. És akkor még ott a dupla pengés kivitel is.

Persze lehetne még bonyolítani, harcmodorokkal meg 1-2 dologgal de sokaknak már így is nehéz.

[ Szerkesztve ]


myckey
(veterán)
Blog

A játékmenet is több dologból tevődik össze. ( amit innen onnan összeszedtek, de ha jól megy, mi baj lehet belőle... )

A Harcok során pedig érdemes elolvasni az infokat, amiket beszed az ember a Droid segítségével.
Az talán segíthet.
Az erőt sem lehet végtelenségig használni, de bekapott találatnál "kómába" is eshetünk :D
Persze el is lehet rakni a fénykardot, lehet menni erőhasználattal. De raktak bele közelharci elemeket is.
Támadást sem lehet megállítani, amit elindítottál....az úgy lesz. Vagy jól jársz, vagy benézted.
A "képesség fa" pedig az egészre rátesz. Általa jártasabbak lehetünk a kardforgatásban, az erőhasználat is javul, meg fizikális téren is fejlődhetünk, de ezt a secretekkel is lehet erősíteni.
A többfajta támadás, akár könnyű vagy erős csapás stb.....


zakarmihaly
(tag)
Blog

mi a gond az írással? gondoltam egy merészet és megcéloztam a címlapot, mert szerintem elég sokakat érdekel a játék és a keresőben nem találtam játéktesztet. gondolom ha nem lett volna elég jó, akkor visszadobják és akkor kirakom blogoutra. a terjedelem direkt ennyi, nem akartam túl bő lére ereszteni... egyébként a tippem bejött, mert elég sokan elolvasták 1 nap alatt :)


myckey
(veterán)
Blog

Egyébként a fénykardnak a részletessége sem volt még ilyen szinten.
Több alkotóból lehet felépíteni.
De persze stat az nincs hozzá...ez nem az a játékstílus.
Illetve ott van a Split saber is. harmadik variációnak.
Vagy a felfedezés során begyűjthető tartalmak, ez is elég sokszínű. Chests -Secrets ( amiből 3 is van, és karakterhez ad ) Echo -Plants -Encrypted logs-Scans. Sok anyag, ha érdekli az embert a világ. Meg attól független dolgok is.

A karakter is kap Erőt, Képességet ...ezekben való jártasságot ( előbb írtam már ) , Secret által is kap dolgokat.


Dilikutya
(félisten)

Itt semmi nem indokolta volna a 10 évet, sőt igazából más esetekben sem. Lásd a Duke Nukem Forever esetét, a 10 év alatt hányszor kellett a játék motorját kicserélni, mert elavult az, amivel addig dolgoztak. A 3-4 év sem kevés annak fényében, hogy nem saját fejlesztésű a motor. Nyilván belenyúltak, meg a modelleket, textúrákat is el kellett készíteni, de többet szerintem rendes munkával nem kell ráfordítani.


myckey
(veterán)
Blog

Nem tudom mi mit indokol, én nem értek a fejlesztéshez. :B ;]
De ezt rakták össze ebben a pár évben. Olyan amilyen.

Az könnyítés volt, hogy Stig Asmussen kezdetleges alapokon már dolgozott, és állítólag jól tudták hasznosítani a későbbiekben. Ráépíteni a munkájára.
Neki van tapasztalata a GoW kapcsán.

De az Unreal Engine is jól feküdt a stábnak. Erre is kitértek. Jártasak voltak benne többen is.

[ Szerkesztve ]


icemad
(nagyúr)
Blog

"mert hosszú idő óta az az első értékelhető sztoriorientált SW játék"

Érdekes, hogy a Disney Infinityt szinte sehol sem említik. Pedig abban is jó volt a történet, nekem tetszett. A többféle játszható karakter, fejleszthető képességek, platform és logikai elemek is megvoltak benne. Na meg csata az űrben. Nekem bejött.

[ Szerkesztve ]


myckey
(veterán)
Blog

Na most újat mondtál...... :D


icemad
(nagyúr)
Blog

Miért? Szerintem teljesen rendben volt. A grafika rajzfilmes az igaz, de én sosem azt nézem, hanem azt, hogy mennyire szórakoztató. És ezt kimaxolta. :)


myckey
(veterán)
Blog

Miért ?
Mert gőzöm sem volt erről a programról, hát ezért. :D

A grafika meg stílusos!
Ezt szeretem a Darksiders ben is. ( Nem ugyan az,csak az is más kategória, mint az átlag megvalósítás )-


icemad
(nagyúr)
Blog

Bf-kor 14 euró volt steamen az első 3 rész, az összes kiegészítővel. Szerintem próbáld ki, ha eddig kimaradt. Vagy nézz meg pár videót róla. Az a legjobb benne, hogy ha megunod a storyt, akkor csinálhatsz magadnak új pályákat, missziókat, stb. Úgy emlékszem, hogy Star Wars csak a Disney Infinity 3-ban van. A többiben Marvel, Pirates of the Caribbean és ilyesmik vannak.
Ennyi pénzt viszont bőven megér.

[ Szerkesztve ]


Raggie
(őstag)

Egyet kell értsek részben gabber01 kollégával.
Ez egy tisztességes iparosmunka, de nem egy kiemelkedően jó játék. Tehát a jelen cikk 7-es pontszámais kicsit jószívű de még elmegy. A másik (első hsz-ben)linkelt cikk 90/100-es pontszáma viszont eléggé túlzó.
Amennyiben akciójáték, akkor az Uncharted-ek kenterbe verik. Azok a 90 pontosak kb.
Amennyiben RPG akkor nagyon sok játék kenterbe veri, úgyhogy erre ne is vesztegessünk több karaktert.
Amennyiben hack-n-slash akkor nagyon kevés a fegyver/erő/customizáció és a harc is meglehetősen egysíkú hozzá.

Szóval ez egy jópofa hibrid, ami működik is úgy ahogy, én is élveztem amíg végigjátszottam, de egyáltalán nem vágott földhöz.

Az említett JK2 és KOTOR játékok azért jóval komplexebbek voltak, de persze azok RPG-ként is megállták a helyüket. Ha valaki azokat unta akkor el tudom képzelni, hogy neki ez a játék jobban tetszik, de akkor az nem szeret belemélyedni egy játék világába, a karakterekbe és mellékszereplőkbe, hanem csak egy jó sztorit szeretne és azon végigmenni és szórakozni. Ezzel nincsen semmi gond, csak nem kell attól még erre rámondani, hogy komplex. :)

[ Szerkesztve ]


Dilikutya
(félisten)

Jedi Knight széria soha nem volt RPG. A fejleszthető képességektől sem.


Raggie
(őstag)

Rendben, a JK valóban nem RPG, mea culpa, a KOTOR-ok voltak az igazi RPG-k.
De szerintem akkor is komplexebb volt a Fallen Order-nél. :)


Xaels
(félisten)
Blog

A Fallen sem RPG...


Raggie
(őstag)

Ezt viszont nem is állítottam.
Arra céloztam a hozzászólásomban, hogy mindegy melyik műfaj szerint értékeljük egyik szerint sem kiemelkedő.


bunnyhu
(senior tag)
Blog

Jó kis játék ez, én már 2. hete játszok vele, a nettó óra nem érdekel de én mondjuk a maximalista tipus vagyok, szeretem megkeresni az eldugott bonuszokat, és egyébként ezekkel sok idő rámegy a játékidőre. Persze lehet csak a főszálat végigrohanni, ahogy a quakere is vannak rocketjump-os hibergyors runok.

Nekem csak néhány alapvető bajom volt vele.
1. a teleport hiánya. Rohadt unalmas visszakutyagolni a térkép túlfeléről.
2. a target rendszer miatt ha sokan támadnak (pl. a fénykard nélküli menekülős részen) a kamera elkezd pörögni, beragadni és kb irányíthatatlanná válik a játék.
3. Nem mindig egyértelmű mi az aktív elem, mire lehet pl felugrani és mire nem.

Ezektől eltekintve nekem hozta amit elvártam tőle, a star wars feelinget. A grafika ha nem is az álleesős, megállja a helyét és legalább megy mint a villám a középkategóriás 2060-asomon. Nekem egyértelműen Tomb Raider a star wars univerzumban, és mivel szeretem a TR-eket, ez is bejövős.


myckey
(veterán)
Blog

A target kamerát a beállításokban próbáltad módosítani?
Auto váltás másik ellenfélre, vagy auto befogás ..... kell-e a játékosnak, vagy nem kell.
Párszor én ezzel szívtam meg.

Gyorsutazás másnak is hiánycikk. :K Talán később lesz. Shortcuttal is sokat kell gyalogolni, bár ez direkt van.


csababarca
(őstag)

egyébként, a képességek kioldásának van valami bevett menete? én most nagyjából sorban haladok.
de azon gondolkoztam, mi van akkor ha kihagyok valamit, és emiatt mondjuk egy szakaszon nem tudok átmenni.
vagy a nagyon lényeges képességeket emlékekből tanuljuk meg?


myckey
(veterán)
Blog

Történettel kapod őket. Jedi erő-képesség , meg felszerelés is lesz.
Skill tree múlik rajtad. miben mennyire leszel jártas. ott neked kell xp-t szerezni és osztani ahogy akarod.
Droid fejlesztésekre kell még figyelni, de azokat is adott pontokon szerzed meg ahogy haladsz előre. Ezek is segítenek ha ide oda be akarsz jutni a területeken.

[ Szerkesztve ]


csababarca
(őstag)

rendben, akkor jól értettem, hogy a fontos skilleket a történettel kapom, az egyéb képességeket fejlesztem a skill-treevel.

na a droidhoz még hozzá sem nyúltam, majd ránézek van e fejleszthető területe.


bunnyhu
(senior tag)
Blog

Droid fejlesztés a pályán található workbench asztaloknál van, a továbbjutás skilleket vagy itemeket (pl. falmászó) meg a storyline adja. A skillfán ha egy pontot se osztasz, akkor is végig játszható szerintem max saját magad szívatod. Simán ki lehet hagyni részeket, nem kell sorba csak ha olyanra akarsz osztani ami valami mögött van. De alapvetően elrontani nem tudod.

[ Szerkesztve ]


d@vee
(őstag)
Blog

Droidnak külön nincs. Találnod kell munkaasztalokat és ott magától ráteszi a fejlesztést Cal. De nekem az összes ilyen keresés nélkül meglett. Bár én szerettem felfedezgetni.

üzenetek