[Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :) - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Bunken
(tag)
Blog

Én is rámentem erre az 1.50 bétára mert nagyon kíváncsi voltam erre az új játék motorra.
Háááát részemről sz@rabb lett mint volt. :W
Eddig is voltak mikro laggok a játékban de most szinte folyamatosan mikro laggol a játék, konkrétan számomra játszhatatlan lett! :W
Ígérték, hogy jobb lesz a hardver használat, ebből kb annyit vettem észre, hogy beéri 8-8,5 Gb RAM-mal és a VRAM-ot sem tölti meg az összeset, de a CPU még mindig "unatkozik", 10-15%-ban használja csak a játék továbbra is. Az 1-es magot aktívan a többit meg elenyészően. :F
Vissza is állok gyorsan 1.49-re, ha végleges lesz az 1.50 ki fogom próbálni de ha úgyan ilyen lesz akkor maradni fogok továbbra is 1.49-en. De lassan elérik, hogy engem el fognak veszíteni mint játékost mert már így erősen gondolkodom, hogy ha ez ilyen lesz / marad se a Greece se a Nordic Horizons DLC-t nem fogom megvenni. Így is egyre kevesebbet játszom vele mert az 1.49-ben meg a 8 Gb VRAM-ot teljesen felzabálja és akkor elkezd akadni, de ha betöltök egy Autosave-et akkor kiüríti a VRAM-ot és amíg újra meg nem telik jó. Már a West Balkan-nal is igencsak közd a játék motorja.
És nekem nincs szét MOD-olva a játék 4-5 db Jazzycat forgalom MOD van csak és kész.
Nekem meg nincs pénzem High End PC-re egy ilyen egyszerű játék kedvéért.

[ Szerkesztve ]


nincsnév007
(őstag)

Steam decken is a balkánon full megtölti a ramot. Persze akadni nem akad, mikro lagg sincs csak fura hogy 14 GB ramot eszik. Kopp kopp.


tatabike
(őstag)
Blog

Ha jól rémlik, nem lett új játék motor. Maradt az eddigi, csal beleerőltették még a TAA-t, ami szerintem is sz@r lett....


®abstract®
(őstag)

ja, videók alapján láttam én is,hogy laggol a game :F = igaz ez meg beta szóval..a grafikus motor csere volt-e azt nem tudom eldönteni,mert jobbnak nem láttam :U
az 1.48 v. optimalizált volt mind2 game úgy tudom :K ezután az gépigény megeszi a hardveredet- valamit nagyon elcsesztek szerintem..meg az is furcsa,hogy a proci unatkozik..az 1.5 v. ban.. azt láttam a game verziókban,hogy 4 magot használhatnak jobb esetben,de nem izomból,amit egy pc s emulator megtesz =droidos vagy xbox360 vagy ps3 as az 90-100 % tekeri a cpu kat 😎 bármilyen is van neked.
Jazzycat traffic modjai nagyon jók :K kedvencem ez is [link]


Ablakos
(őstag)

A legnagyobb lassulást nálam a besűrüsödő forgalom okoz. (g_traffic 4 vagy 5) Talán ez jobb video kártyával sem javítható. Elég sok objektumok kell mozgatni.

A HWInfo64-ben nézegetem a gpu adatokat, de elég tök vagyok ezekhez a hardver izékhez. Van a gpu memory usage és a gpu d3d usage. Ezek közül melyik a VRAM használat? (vram sensort nem találok az alkalmazásban.)


®abstract®
(őstag)

ez nagyon jól sikerült- ajánlom [link] a g-traffic et allitsad vissza, :N érdemes piszkálni

ez lesz [link] :K ha vegignezed akkor sokmindent megmutat. javasolt 6.4 s 7.0 v. vagy 8.0 v. részletesebb,pontosabb információt kapsz. elég a hwinfo portable változat szerintem.
a legjobb kombinálva az msi afteburner l. mert be tudod integrálni,de cumedli beállítani a progit.. segítség van hozzá [link]

[ Szerkesztve ]


tatabike
(őstag)
Blog

Most komolyan kérdezem, van élő ember ezen a bolygón, akinek sikerült működésre bírni ezt a sávtartó asszisztenst? Mert bárhol kérdezem, mindenki azt picsogja csak, hogy rendelj hozzá billentyűt, és működni fog, de nem működik. Arról nem is szólva, hogy hiába nyomkodod a hozzárendelt billentyűt, semmi nem jelez vissza, hogy most be van-e kapcsolva, vagy nincs.


vlevi
(nagyúr)

Beállítások között egyszer kapcsold be, és utána nem akarod majd használni :)
Amikor elhagyja a sávot, akkor kb 30fokban korrigál vissza, a sav másik széléig, és vissza.


fant0mi
(addikt)

Nem kell hozzá az aktivált adaptív tempomat?


vlevi
(nagyúr)

Való életben sem kell. A sávtartó akkor is csipog, ha nincs bekapcsolva tempomat.


tatabike
(őstag)
Blog

Akkor ha jól értem, elkezd ide-oda kóvályogni a sávban... Nem akarom használni, csak kíváncsi lettem volna, hogy sikerült ezt is elcseszni. Most már értem, miért van olyan nagy kuss róla az SCS-fórumokon, nem nagyon akar róla beszélni senki.


Ablakos
(őstag)

A vészfék asszisztens kipróbálása, tesztelése kb 3 utca sarokig tartott nekem mielőtt kikapcsoltam. Még a csipogás lehetne hasznos is, de a minden alkalommal felkapcsolt elakadás jelző nagyon zavaró. Esetleg lehet ezt vészvillogó nélkül is használni?


tatabike
(őstag)
Blog

A játékban nem tudom, szerintem nem lehet kikapcsolni. A valóságban csak akkor kapcsolja be a vészvillogót, ha tényleg vészfékezett, ha csak jelez, akkor nem.


Z0C!
(őstag)

persze mert szép meg jó..csak nem megy. De mondhattak valamit, hogy újdonság.
Ahelyett, hogy másra gyúrtak volna..de ez van, ezt kaptuk.


vlevi
(nagyúr)

Én is ugyanígy tettem...
Ja, és soxor nem működik a veszfek asszisztens. Gurulok 40moh-val, előttem piros a lámpa, alló kocsisor, és nem áll meg, belepukkan az ott allo autóba. Fékezni fékez, de nem eleget.
Annak valami ilyesminek kellene lennie.
Ez nem teszt, ez a valóság. [link]

[ Szerkesztve ]


vlevi
(nagyúr)

Csináltam róla egy videót.
Egy korrigálás még csak-csak, de utána egyre nagyobb mértékben korrigál.
A végén akkor állítottam le a videót, amikor a kanyarban átugrott a leállósávba, pedig próbálta tartani a kanyar ívet :)
Na, jó, ez már kicsit extrém helyzet, hogy valaki adaptív tempomatta, sáv és vészfék asszisztenssel akar elmenni Sacramentoból Renoba, és közben alszik egyet.
Ez nem Tesla :D [link]


Bunken
(tag)
Blog

Pedig több helyen is azt lehetett olvasni / mondták, hogy új játék motor lesz az 1.50-re.
Mivel elég gyenge az angol tudásom így akkor lehet, hogy én értettem félre valamit. De akkor is elég rossz lett ez a béta, maradok 1.49-en.


gejala
(őstag)

Az a több hely mind kattintásvadász lehetett, mert SCS sosem mondott ilyet.
Csak az SCS blogról, illetve SCS alkalmazottak által elmondottakból szabad tájékozódni, minden más csak clickbait. És jó sok van belőle mostanra.

[ Szerkesztve ]


tatabike
(őstag)
Blog

Valami ilyesmire számítottam, köszi. Sikerült aludni? :D Más. Az miért lehet, hogy mikor meg akarom nézni a vállalkozói fuvarokat, akkor csak azokat adja be, amelyik városban éppen vagyok? Rá kell klikkelni másik városra, és akkor azokat a fuvarokat adja be. De emlékeim szerint ez régebben úgy működött, ha nem választottál ki várost, akkor odatolta az összes fuvart. Esetleg térkép-függő a dolog?

#28777 Bunken az SCS oldalán azt írták, hogy egyelőre még mindig a DirectX11-en alapulnak a renderer-változások, szerintem ez azt jelenti, hogy maradt az engine....

[ Szerkesztve ]


vlevi
(nagyúr)

Ha indexelsz, akkor nem ránt vissza a sávba a sávtartó, de, ha hamarabb befejezted az indexelést, akkor igen :)
Én kikapcsoltam, itt is, és a való életben is. Személy autóval, másodrangú utakon marha idegesítő. Keskeny a sáv, ha ki akarsz hirtelen kerülni egy útszéli bicajost, vagy kátyút, akkor nem szokott senki indexelni, egy hirtelen, váratlanul felbukkanó akadály esetén, de ilyenkor a sávtartó még egyet vissza korrigál. Mintha az első elhatározás, kikerülés helyett mégiscsak el akarnám ütni a bicajost :)

üzenetek