[Re:] [.Szaki.:] Minden autó sz*r - Legalábbis itthon ez a narratíva - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


bambano
(titán)
Blog

lol, elköveted azt a hibát, hogy hozzászólásokat olvasol, de azért mindenki tájékozódjon, vagyis kövessék el ugyanazt a hibát ők is...


bambano
(titán)
Blog

nem, nem azért akarják letolni az útról, mert priusban ül, hanem azért, mert lassan megy. tekerj vissza 8:15-ig.


LamerGyuri
(senior tag)

Szarfosfranciám van, abból is a "közvélemény" szerint a legalja, de teszek rá ;]
Megkapja, amit kell, cserébe mindennap elvisz, ahová szeretném :K
[kép]


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Kezdem rosszul érezni magam , mert nekem is Loganom van . :( :)


Hieronymus
(addikt)
Blog

Ne tedd. Nem tudjuk mint buktak el az autók.


8th
(addikt)
Blog

+ Dacia Duster és hasonló olcsó awd autók téli szezon autónak, a család értékesebbik autója közben a száraz garázsban alussza át a telet. Rengeteg ilyen van.


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Lehet butaság , lehetséges hogy ezt láthatom Fehérváron ?

Hieronymus
Igazából , eddig bevált . 2017-es es közel kétszázezer kilométerhez, nincs okom panaszra .

[ Szerkesztve ]


Diabolis
(tag)
Blog

Ami megfogalmaztál, minden témára igaz lett. Autó, telefon, egérszr, politika, oltás, háború, MNIDEN (itt, a PH-n is egyre eszkalálódik...)

A fő probléma a távolsághoz tartozó fotel, amiből írnak a jóképességűek egymásnak. Mivel nem látom a másikat, nem kell tisztelni, nem kell vele emberként bánni, ráboríthatom minden komplexusomat ami kialakul bennem a a munkahelyemen, vagy otthon az asszony miatt.
És mivel nem látom, ezért elég csak olvasni, de javarésze értőolvasásból is harmatgyenge.

Valahol emberi tulajdonságnak tartom, de ettől még szánandó. Régen is jobban ment az üvöltözés a szomszéddal a kerítésen keresztül, vagy fenyegettek névtelen levelekkel. A faszabúk és egyéb kommentplatfromok csak észrevehetőbbé teszik a jelenséget. Bár már inkább divattá...
Pár éve saját fülemmel hallottam amikor két srác azon röhög, hogy hogy kiosztott az egyik valakit a faszabúkon. Aljas voltam, nem bírtam ki, rákérdeztem: Személyesen is megtennéd? Néma csöndben húztak el, pedig egyáltalán nem vagyok nagy darab ember, sőt.

Általában elég arra rákérdezni, hogy mikor találkoztok személyesen. Abból néma kuss és letiltás szokott eredni.


.Szaki.
(addikt)
Blog

Köszönöm! :R

Ezt a Dacia gyűlöletet itthon én sem értem. A hegyekben pl rengeteg Duster fut. Láttam olyat is, hogy a ház kertjében ott állt egy Duster és egy Camaro, a Camaron nem volt rendszám. Ergo a tulaj napi használósnak vett egy Dustert, hétvégente meg átrakja a rendszámot a Camarora és élvezkedik. Nekem sincs Dacia-m nem is volt, Taxiban ültem már, az egyik egy MCV volt, a másik pedig egy Lodgy, egyik sem fájt. Meg is kérdeztem, hogy mik a tapasztalatok, semmi rosszat nem mondott a sofőr, pedig általában a taxisok ezzel kapcsolatban őszinték szoktak lenni, mivel nekik ez egy munkaeszköz és fontos, hogy jó legyen. Ezek az újabb modellek is teljesen rendben vannak, abszolút meg tudom érteni azokat az embereket, akik ezt a márkát választják.

Én rengeteg autót vezettem már, akár csak teszt erejéig, akár hosszútávon, a százezres kategóriától a 30 milliósig nagyon sok márkát és típust, de nekem például a Suzuki az ami olyan kellemes meglepetést okozott egy hosszútávú használat során, hogy azóta most a második Suzukim érkezését várom. :) Komolyabb autót vezettem előtte, ami persze nem az enyém volt, de egyszerűen nekem bőven elég arra, amire használni szeretném. :)

Nagyon egyetértek azzal, amit írtál! :R

UnA

Na igen, a Suzukit is kb. csak azért utálják sokan, mert két típust Esztergomban gyártanak. De ha még visszább megyünk az időben, akkor ugyanezt tapasztalhatjuk az Ikarusokkal kapcsolatban is. A világnak jó volt, nekünk rossz. Ez nagyon szomorú.

Egon

Fenébe, tudtam, hogy valamit elfelejtettem beleírni a bejegyzésbe, és tényleg, kimaradt a céges autó. :) Ugye ebben az esetben is jellemző, hogy az emberek azt mondják, hogy "jaaa, hát az csak egy céges autó, ingyen betolták a segge alá", de abba nem gondol bele senki, hogy valószínűleg azért kapta azt a céges autót, mert van mögötte teljesítmény.

kikikirly

Ez sajnos pontosan így van és ez tényleg jelen van az utakon. Nem mindegy milyen autóban ülsz, hiába ugyanaz a vezetési stílusod, az emberek előítéletesek.

lomposfarkas

Valószínűleg 40 éve marhaság volt és most is az.

Luck Dragon

Köszönöm, örülök, hogy tetszett! :R

A SsangYongok teljesen rendben vannak, talán most végre sikerül megtalálniuk a számításaikat és nagyobb eladásokat is tudnak generálni, szerintem kifejezetten jó irányba haladnak. Én egy-két éve egy Korando-t néztem meg. :) Nem lennék a helyedben, amikor kérdezgetnek. :)

bambano

Nem értem a felvetésed. A cikkekhez való hozzászólás azért lett kitalálva, hogy az emberek megosszák a véleményüket, tapasztalataikat az adott témával kapcsolatban. A probléma a mentalitással van és azzal, hogy úgy írnak le dolgokat, hogy valójában előtte nem jártak ennek utána. Például csak hogy autós témánál maradjunk, tegyük fel, hogy van egy marha, aki azt mondja, hogy egy új "mekafull" Duster szerinte 11m Forint. Tényként kezeli, lehülyéz mindenkit, aki elmondja neki, hogy nem, a Duster nem lesz 11m Forint ha beleraksz mindent akkor sem, és az úriember nem veszi a fáradságot ahhoz, hogy mielőtt leírná ezt a baromságot, hogy a Duster 11m esetleg felmenjen a Dacia honlapjára és csináljon egy konfigurációt. Én például ezt most is megtettem és pontosan tudom, hogy egy olyan Duster, amibe mindent beleraksz, 7.684.000Ft-ba kerül.

A Priusos videóval kapcsolatban pedig a "lassan vezetés" Magyarországon annyit jelent, hogy betartod az előírt sebességhatárokat, ahogy azt később ő is elmondta. Nem lassan vezetett, hanem szabályosan. Ehhez képest úgy néztek rá a forgalomban, mint valami akadályozó tényezőre, csak azért, mert Priusban ül. Ez itthon abszolút egy létező dolog, olvastam már olyan kommentet is, hogy az illető ha meglát az úton egy Suzukit, akkor teljesen mindegy a forgalmi helyzet, teljesen mindegy MINDEN, de neki meg KELL előznie, mert nem akar a közelében lenni.

LamerGyuri

Remekül megvan csinálva ez a Thalia, nekem tetszik! :) Az a lényeg, hogy Te elégedett legyél vele és boldogan tudd használni. Hogy mások hogyan tekintenek rá, kit érdekel? :) Az se érdekeljen, hogy nekem pl tetszik. :) Sok hibamentes km-t! :R

8th

Ez így van.

Diabolis

Nagyon adom amit írtál. A fenyegetőzésnek már nem vagyok híve (Gyere ki a hóra), úgy gondolom ezzel nem a "vitapartnert" húzzuk fel, hanem mi próbálunk kommunikálni az ő szintjükön, ezzel viszont akkor ők nyernek. A fotelban ülve a személyes találkozóra is írhatja azt a delikvens, hogy ő kemény gyerek és ott lesz. A későbbiekben az olvasók számára úgyse fog kiderülni az, hogy megtörtént-e a találkozó.

Köszönöm, hogy elolvastad! :R


nemlehet
(őstag)
Blog

Ha már itt tartunk valaki el tudná magyarázni nekem a kopogós műanyag vallási kört? Mitől lesz kopogós vagy éppen nem kopogós egy műanyag? Ha kopogós akkor az miért baj?

Minden egyes autós cikkben benne van ez és esküszöm már tikkelek tőle.


doc
(nagyúr)
Blog

Nekem volt Fordom, Franciam, dizelem, benzinesem, oreg autom, uj autom, koreaim is, szoval eleg nagy szeletet lefedem a felsoroltaknak :D
Amugy igen, tokmindegy mit csinalsz, lesz aki elmondja hogy miert vagy nagyon hulye, de ez nem csak autokra, hanem mindenre igaz, Magyarorszagon mindenki mindent jobban tud mindenki masnal...


Gave
(addikt)

Eh oké, biztos van benne valami, de naponta szembesülök vele, hogy ha időt vagy pénzt spórolunk vele akkor itthon bizony konkrétan azt kérik, hogy degradáljuk a minőséget, vagy fordítva eleve durván megnyomott büdzsével várnak olyan specifikációkat ami már szinte teljesíthetetlen. Gondolom ez sok helyen így van, kis ország de az aránytalan és értelmetlen pénztologatás megy nonstop, sok helyen mire eljut a kimenetre egy termék/szolgáltatás addigra jó ha az a fejlesztő/gyártó/szolgáltató a töredékét kapja az árnak. Így lehet azon csodálkozni, hogy az itthonit sarazzák?, egy berögződésnek is van alapja ugye, tehát valamikor-valahol igaz is lehetett, csak idővel sport lett.

Nekünk folyamatosan dobálják vissza a minőség centrikus árajánlatokat, de nemrégiben egy elég komoly 12 hónapos fejlesztésre mondták, hogy túl drága, padló piaci árat kaptak... és bőven volt rá pénzük, csak mire megírtam nekik az alapspect, addigra rájöttek, hogy azért ekkora befektetést még sem ér hobbinak, így csak 3 hetem ment a kukába.. ebből nehéz lesz megint inspirációt meríteni..


LamerGyuri
(senior tag)

Igyekeztem egyedire faragni, minden lehetséges :B
parkolókártya nem ismerős valahonnan? :D

.Szaki.: Köszönöm szépen :R

[ Szerkesztve ]


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Nem ismerős :N
Auchan körforgóban és Sóstói ipari zónában láttam ( elvileg ) :B


Somatom
(veterán)
Blog

Eddig négy Fordom volt, elégedett voltam velük. Franciából is volt pár autóm, azokkal sem voltak különösebb gondjaim. Most is francia autóm van és ha továbbra is ráköltök évente cirka egy millát, akkor sztem ez is működni fog. :)
Egy rövid ideig laktam Spanyolországban, ismerem a mentalitásukat. Úgyhogy én nem veszek olyan országban gyártott autót, ahol szieszta van. :)


LamerGyuri
(senior tag)

Ott dolgozom az Ipari parkban, Holland fasor.


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

:C :R


Jhonny06
(veterán)
Blog

Ez a "francia autók szarok" egy urban legend, sose volt semmi komolyabb alapja.


Diabolis
(tag)
Blog

Semmi erőszak. Azt nem szeretem.
Mindig csak annyit várok el, hogy amit leírt, azt személyesen is mondja el, ugyanazokkal a szavakkal. Zsebre dugott kézzel térfigyelő kamera előtt fogom végighallgatni. Majd ha végzett, ugyanúgy kiröhögöm és megyek a dolgomra.
De még soha nem volt jelentkező....


eldiablo
(addikt)
Blog

Nekem az a tapasztalatom, ha egy szerelő nem szeret egy típust/márkát, akkor hajlamos azt szarnak nevezni. Aki nem ért hozzá az pedig simán hisz neki, hiszen "szakembör".

BMW-s csoportban megy a szájkarate, hogy melyik hathengeres a jobb. Egy szerelőre hivatkozva egyesek kijelentik, hogy az a jobb, mer' a szerelő szerint az jobb, mer nincs láncház és gyorsan megvan a vezérlés csere. Ez szempont egy felhasználónak? A láncházas motorban igaz nem kell láncot cserélni, mert nem nyújtja, a másikban meg könnyű, de kell is 150 ezrenként. :U Ennyire megalapozott a profi, bimmer specialista véleménye. Nem szereti, ezért a másik a jobb. Fent van tecsőn(YT), szóval tuti így van! :C

üzenetek