[Re:] [sziku69:] Végre megszűnik az M0 dugó mizéria. - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


lapa
(veterán)

komoly. pilláztam vasárnap, harasztinál mentünk le, de láttam elöl, hogy már felfele-jobbra mennek a kocsik. most még befejezik az m1-m7 irányban a 4 sávot és tényleg nagyon király lesz.

meg persze nem lenne rossz, ha bezárulna valahogy. nem tudom a terveket, biztos ki van már találva.


tope
(addikt)

Az M4 meg még mindig sehol, pedig már hány éve ígérgetik. (legalább 4 sávossá szélesítenék, már az is elég lenne, de az összes elkerülő szakaszt, amit csináltak, mind 2 sávos lett, hát nooormális)


plömplöm
(őstag)
Blog

az persze csak az országot definiálja, hogy az autopalya.hu teljesen hivatalos oldalon még nem szerepel: [link]


DeFranco
(nagyúr)
Blog

Bezzeg a haldokló nyugaton ennyiért már feloszlik a parlament, mert három emberből (jobbágy aki megírja, vezető aki jóváhagyja, webguru aki kirakja) egy vagy több szabadságon van vagy balfék...

Emlékszem is a legutóbb valami ilyen miatt borogattak autókat a bajoroknál...


plömplöm
(őstag)
Blog

ezekszerint van összefüggés és kapcsolat a parlament és az intermap kft között? kösz az infót :)


DeFranco
(nagyúr)
Blog

ezek szerint van összefüggés és kapcsolat az ország definíciója és az intermap kft. között? köszi az infót :)

[ Szerkesztve ]


plömplöm
(őstag)
Blog

intermap kft saját honlapján: "Cégünk 100% magyar tulajdonban van". ne magyarázkodj, mert ez már kínos.

figyelembe véve, hogy az eredeti tervek szerint mikor kellett volna kész lennie ennek az útszakasznak, az új résznek már minimum egy éve leprogramozva kellett volna lennie, hogy csak érvényesíteni kelljen az átadás időpontjában, vagy pld aznap éjfélkor. félreértés ne legyen, meglehetősen örülök az új résznek, oda-vissza is megjártam már, mintahogy örülök az új, kiszélesített szakasz(ok)nak is.


DeFranco
(nagyúr)
Blog

az én autóm is 100% magyar tulajdonban van

ezek szerint az ország benzines, öt fős, és 100 lóerős?


D1Rect
(félisten)
Blog

WUT?


plömplöm
(őstag)
Blog

melyik része nem érthető? :)


Syl
(nagyúr)
Blog

Van még a világon hely, ahol ilyen lassan (és drágán) épül autóút, -pálya? :U


D1Rect
(félisten)
Blog

"ezek szerint van összefüggés és kapcsolat az ország definíciója és az intermap kft. között?"

(#11) Syl: Sztem ebben is világelsők vagyunk.


horush
(addikt)
Blog

Ideje volt. :K


raskolnikoff
(őstag)
Blog

A 4-es utat tényleg jó lenne már kiváltani egy autópályával...


plömplöm
(őstag)
Blog

"Bezzeg a haldokló nyugaton ennyiért már feloszlik a parlament"

lazán kapcsolódik: [link]


Mr.Csizmás
(félisten)
Blog

vecses market central-ferihegy2-ullo del kozott kesz van.

valamint cegledbercel-szolnok kozott is M4 lesz, a most 40-es ut a valodi/regi/eredeti 4-es ut.


sziku69
(senior tag)
Blog

Hát az csak pár kilométer. És maddig tervezték az M4-est? Mert ugye, az M3, ha kerülővel is, de elmegy Debrecenig. Ez is elmegy Szolnokon át?


#51736960
(őstag)

végre valami, amire megérte pénzt költeni, tényleg nagyon gáz volt az a rész. bárcsak minden beruházást így átgondolnának... :U


Mr.Csizmás
(félisten)
Blog

ha ranezel a terkepre, akkor lathato, hogy hol uj, pl. cegledbercel/irsai elagtol, ahol bejon a 405, asszem egeszen torokszentmiklosig huzhatod, anelkul hogy varosba kellene menned.

puspokladanytol meg vissza ujra.

sajnos a kieso szakaszok jelentik a hatranyt, hogy 1+1 savra megy kisebb autopalyanyi forgalom.


potyautas
(csendes tag)
Blog

Most már el lehetne kezdeni a nyugati részt is, mert nekünk az M3-tól az M1-ig 70km kerülő, ha nem akarunk átvágni a városon. (kamion esetén nincs is mérlegelési lehetőség)


sziku69
(senior tag)
Blog

Kisújszálláson már többször is jártam. Igen, tényleg vannak részek ahol lehet tolni neki. Szolnok után valahol van egy olyan rész ami katasztrofális volt. Nem tudom azóta megcsinálták e. 2010-ben jártam arra utoljára.

Potyautas: Röhej, 2005-ben Békáson laktam, és aláírásokat gyűjtöttek valami idióták, hogy az M0-át ne csinálják meg azon a szakaszon.

[ Szerkesztve ]


hoffman_
(nagyúr)

itt kalásznál nagyon ágálnak ellene már, mióta szóba került, hogy bezárják a gyűrűt. más kérdés, hogy így a gyakorlatilag "egy utcás" kalász és pomáz olyan autó, sok esetben kamionforgalmat kap, hogy ihaj. de nem kell a gyűrű, sok lenne az autó. az :D


potyautas
(csendes tag)
Blog

Pedig megoldható a pálya lakóövezetben is. Párizsban legalábbis megoldották. Olaszországban szinte belóg a ház sarka a hangfogó falba, és élnek emberek azokban a házakban. Gondolom ők se örültek az építkezésnek, de olyan megoldás nincs, ami mindenkinek megfelel.


plömplöm
(őstag)
Blog

eltelt azóta két hét, és még mindig nincs fent a cég térképén az adott útszakasz. sőt, ez a lenti kép elég sokat elárul:

ha a szövegbuborék "NEM az M0-on" végződik, akkor hol az M0? :)


plömplöm
(őstag)
Blog

kifutottam a szerkidőből, nos, a google térképen már rajta van az adott útszakasz. az utvonalterv.hu is tud róla. pikáns. :)

üzenetek