[Re:] [TheLázs:] Jármű - jogi know-how - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Lauda
(félisten)
Blog

Szia!

Javaslom hivd fel a nemzeti kozlekedesi hatosagot, hogy igazitsanak utba.

Itt talalsz egy kis olvasnivalot, hogy kb mire szamits.

[ Szerkesztve ]


bitpork
(veterán)
Blog

Lauda jól mondja, az NKHnál fognak az aktuális szabályozásról naprakész infót adni neked.
Amivel megtoldanám, hogy legyen nálad egy magánemberek közötti adás-véteni szerződés a motor egyedi azonosítóját-it tartalmazó fajta.


ivana
(Ármester)
Blog

Nem éri meg ezzel vesződni, semmi értelme. Ha ennyire rendszámost akarsz vegyél MZ trophyt hasonló mint a schwalbe, nem sokkal drágább alapból rendszámos és értékesebb is ha rendbe hozod, meg használhatóbb is.
Rendszámos simsonhoz meg motorjogsi kell azt ugye tudod?

[ Szerkesztve ]


TheLázs
(csendes tag)
Blog

B125.


buherton
(őstag)
Blog

Ha nincsenek meg az eredeti papírjai, akkor kb esélytelen kategória. Egyáltalán volt rajta rendszám eredetileg?


TheLázs
(csendes tag)
Blog

Hát éppen ez az. Soha nem volt rendszámozva, de kötelező lett volna, hiszen az erősebb változat. Hosszas kutakodás után kezdem végül úgy érezni, hogy széllel szemben pisilek.


Lauda
(félisten)
Blog

Megoszthatnad esetleg, hogy eddig mire jutottal. ;)


TheLázs
(csendes tag)
Blog

Build log is lesz. Fotókkal, csuda történetekkel. Meg a csúnya gonosz anyagiakkal. Marhadrága lesz, ahogy most állok. Nem lövöm le a poént.


ivana
(Ármester)
Blog

Följebb vitték valamikor a 80-as években a segédmotor definícióját, a rendszámos simsonok rendszámát le lehetett adni, a legtöbben éltek is ezzel.


Eastman
(őstag)
Blog

Szinterezés aszem pikkelyesen pattan le. Vázra talán jó, de a lemezfelületekre nem biztos.

üzenetek