Szia!
Javaslom hivd fel a nemzeti kozlekedesi hatosagot, hogy igazitsanak utba.
Itt talalsz egy kis olvasnivalot, hogy kb mire szamits.
[ Szerkesztve ]
Szia!
Javaslom hivd fel a nemzeti kozlekedesi hatosagot, hogy igazitsanak utba.
Itt talalsz egy kis olvasnivalot, hogy kb mire szamits.
[ Szerkesztve ]
Lauda jól mondja, az NKHnál fognak az aktuális szabályozásról naprakész infót adni neked.
Amivel megtoldanám, hogy legyen nálad egy magánemberek közötti adás-véteni szerződés a motor egyedi azonosítóját-it tartalmazó fajta.
Nem éri meg ezzel vesződni, semmi értelme. Ha ennyire rendszámost akarsz vegyél MZ trophyt hasonló mint a schwalbe, nem sokkal drágább alapból rendszámos és értékesebb is ha rendbe hozod, meg használhatóbb is.
Rendszámos simsonhoz meg motorjogsi kell azt ugye tudod?
[ Szerkesztve ]
Ha nincsenek meg az eredeti papírjai, akkor kb esélytelen kategória. Egyáltalán volt rajta rendszám eredetileg?
Hát éppen ez az. Soha nem volt rendszámozva, de kötelező lett volna, hiszen az erősebb változat. Hosszas kutakodás után kezdem végül úgy érezni, hogy széllel szemben pisilek.
Megoszthatnad esetleg, hogy eddig mire jutottal.
Build log is lesz. Fotókkal, csuda történetekkel. Meg a csúnya gonosz anyagiakkal. Marhadrága lesz, ahogy most állok. Nem lövöm le a poént.
Följebb vitték valamikor a 80-as években a segédmotor definícióját, a rendszámos simsonok rendszámát le lehetett adni, a legtöbben éltek is ezzel.